Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 880
Hei !

Er det noen som vet hvor kan eg sende min dreamcast til reparasjon?
Rick Hunter's Avatar
Trådstarter
16 0
eg har prøv med Google.it , men det gjekk dårleg altså. ( så enkel var ikke det )

Har noen en betre forslag?
En naturlig ting ville jo være å høre med butikken hvor du kjøpte dreamcasten.
Rick Hunter's Avatar
Trådstarter
16 0
Eg kjøpte den i utlandet for lenge siden ....så går ikke det.

Ingen som vet en plass der de fiksa konsoll ( spes Dreamcast ) Takk
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sjekk opp med ett tv-verksted, eventuelt en butikk som selger de.
finner ikke noe i norge, men i England burde du finne endel... kanskje sverige også?
I england solgte blant annet Dixons dreamcast, så du kan jo høre med de, www.dixons.co.uk
Hei du. Hvis det er snakk om at maskinen kopler ut eller restarter hele tida er det en smal sak å fikse den. Trenger bare litt verktøy og tolmodighet
Rick Hunter's Avatar
Trådstarter
16 0
Kunne ønske at det var en smal sak, men desverre det er alvorlege greie. Det kom røyk ut av maskina. Men det er forferdelig vanskeleg å finne en butikk som reparere dreamcast her i Noreg altså.
hmm.. høres ut som strømforsyningen, er den helt død? isåfall er det mest sannsynlig den, burde ikke være vanskelige greier å få tak i å sette i selv...
Sitat av sNaKe_EyE
Vis hele sitatet...
Det er nok snakk om spillemaskinen Sega Dreamcast, ikke Dreambox som er noe helt annet.
Rick Hunter's Avatar
Trådstarter
16 0
hmm.. høres ut som strømforsyningen, er den helt død? isåfall er det mest sannsynlig den, burde ikke være vanskelige greier å få tak i å sette i selv..
Vis hele sitatet...

Kan godt hende at det var strømforsyning som er ferdig!.....Eg lånte maskina til en kompis en gang og han brukte en anna strømkabel på maskina. Og resultat av det, værte en liten brann inn i maskina og maskina hadde takker for seg eller ( strømforsyning). Egentlig skulle han brukt en kabel med adapter. Iallefall eg har lyst å prøve meg med å bytte strømforsyning, viss det er enkel å montere.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
På min dreamcast er det ikke noe adapter på strømkabelen..
Better than thou.
Ring Spiderman, om de ikke kan fikse den kan de sikkert si deg hvem som kan.