Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  280 29291
Nordlænning!
SimenGaming's Avatar
Trådstarter
Robert Hammer har endelig kommet med en våpenpakke :P Gleder meg til han kommer med mere, da hans våpenpacker på A2 var ganske så bra.

http://bildr.no/thumb/1414999.jpeg (KAC PWD)

Håper Bohemia gjør noe med rekylen. Synes den er litt i største laget.
Sist endret av SimenGaming; 14. mars 2013 kl. 18:41.
Sitat av SimenGaming Vis innlegg
Robert Hammer har endelig kommet med en våpenpakke :P Gleder meg til han kommer med mere, da hans våpenpacker på A2 var ganske så bra.

http://bildr.no/thumb/1414999.jpeg (KAC PWD)

Håper Bohemia gjør noe med rekylen. Synes den er litt i største laget.
Vis hele sitatet...
har du link?
Sitat av SimenGaming Vis innlegg
Robert Hammer har endelig kommet med en våpenpakke :P Gleder meg til han kommer med mere, da hans våpenpacker på A2 var ganske så bra.

http://bildr.no/thumb/1414999.jpeg (KAC PWD)

Håper Bohemia gjør noe med rekylen. Synes den er litt i største laget.
Vis hele sitatet...
Jeg må si meg Uenig i det med rekylen. Spilte i sta med "mk48" med red dot.

Det var virkelig ikke noe problem og "spraye". Eller tenker du på noen spesielle våpen?
Nordlænning!
SimenGaming's Avatar
Trådstarter
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
har du link?
Vis hele sitatet...
http://www.armaholic.com/page.php?id=19337

Laster alle moddene mine ned fra armaholic, hvor laster dere ned modder fra?

Sitat av Iluwu Vis innlegg
Jeg må si meg Uenig i det med rekylen. Spilte i sta med "mk48" med red dot.

Det var virkelig ikke noe problem og "spraye". Eller tenker du på noen spesielle våpen?
Vis hele sitatet...
Greit med mg, men synes den er litt for høy på rifler. Husk at det er soldater med våpentrening, de burde kunne kontrollere rekylen bedre. Sånn som i A2 hadde vært perfekt.
Jeg har 2: Arma 3 Alpha Lite å gi bort til de to første freakerne som sender meg PM.
GO! GO! GO!!!
Sitat av SimenGaming Vis innlegg
http://www.armaholic.com/page.php?id=19337

Laster alle moddene mine ned fra armaholic, hvor laster dere ned modder fra?



Greit med mg, men synes den er litt for høy på rifler. Husk at det er soldater med våpentrening, de burde kunne kontrollere rekylen bedre. Sånn som i A2 hadde vært perfekt.
Vis hele sitatet...
har du skutt eit ekte våpen før? personlig har eg skåte med glock 17, som var fitte med rekyl i forhold til det eg hadde forventa (fekk berre tre skåt.. ), ag3 har eg skutt med ein haug av gonger, og der er rekylen ganske heftig, 7.62.cal som på EBR, og den har mindre rekyl der enn ka ag'en har, etter mine meiningar, også mp5 og 22. cal i ag3 som virkelig har så lite rekyl at det ikkje er gøy og skyte med.

har ikkje skåte med 5.56 eller 6.5 mm, men rekner med det ligger eit sted mellom mp5 og ag'en, no er jo desse kalibra rimelig små, men rekylen er større enn kva ein skulle tru, spesielt i sittande/ståande possisjon.
Møtte nettopp på en cheater, så at han spawn'a en heli : (
Har også en Arma 3 Lite key til den som vil ha! Send pm!
Tar gjerne imot en lite key ^^
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Er ferdig med v.02 versjonen nå. Etterhvert skal dette bli en norsk pakke med flere soldater, den nevnte, pilot, recon også videre. Hadde jo vært fantastisk å fått HK416 med men jeg kan ikke å modellere desverre.
http://i.imgur.com/81myILx.jpg
http://i.imgur.com/gInv4K7.jpg
http://i.imgur.com/hPBIZBx.jpg
Er klar over at IRflagget på hjelmen er speilvendt, men skal fikse dette til neste gang.
Sist endret av Quakecry; 15. mars 2013 kl. 00:36.
Det der ser veldig bra ut Quakecry! Stå på
quakecry, kunne du brukt https://imma.gr/ til å laste opp bilder? du får betre størrelse då.
Om noen har en Alpha key til overs, hadde jeg satt pris på det!
Nordlænning!
SimenGaming's Avatar
Trådstarter
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
har du skutt eit ekte våpen før? personlig har eg skåte med glock 17, som var fitte med rekyl i forhold til det eg hadde forventa (fekk berre tre skåt.. ), ag3 har eg skutt med ein haug av gonger, og der er rekylen ganske heftig, 7.62.cal som på EBR, og den har mindre rekyl der enn ka ag'en har, etter mine meiningar, også mp5 og 22. cal i ag3 som virkelig har så lite rekyl at det ikkje er gøy og skyte med.

har ikkje skåte med 5.56 eller 6.5 mm, men rekner med det ligger eit sted mellom mp5 og ag'en, no er jo desse kalibra rimelig små, men rekylen er større enn kva ein skulle tru, spesielt i sittande/ståande possisjon.
Vis hele sitatet...
Jeg og fattern pleide å skyte mye før. Har skutt med Glock 17, ag3, mp5 og konkuranserifler med 6.5mm. Klarer fint å kontrollere rekylen på 7.62, og 6.5 har nesten ikke rekyl.

Sitat av Quakecry Vis innlegg
Er ferdig med v.02 versjonen nå. Etterhvert skal dette bli en norsk pakke med flere soldater, den nevnte, pilot, recon også videre. Hadde jo vært fantastisk å fått HK416 med men jeg kan ikke å modellere desverre.

Er klar over at IRflagget på hjelmen er speilvendt, men skal fikse dette til neste gang.
Vis hele sitatet...
Begynner å bli bra det her

Hvor mange timer har dere i spillet nå?

Har selv rundt 30
Jeg husker ikke
96 8
jeg har fortsat ein nøkkel
bare pm
Sitat av rexol Vis innlegg
jeg har fortsat ein nøkkel
bare pm
Vis hele sitatet...
Har du fortsatt en Alpha key til Arma 3?
Har et lite problem her :s Driver å sette opp en supplybox til spawnpointet på missionet mitt som skal inneholde masse goodies. Gikk helt fint til jeg skulle legge til ryggsekker. Problemet er at de ikke blir lagt i lag, f.eks i stede for "Randombackpack - 20stk" så kommer det 20 backpacks av samme typen etter hverandre. Har ikke dette problemet på noe av det andre gearet i boxen. Alle like våpen kommer som en kategori med et antall stk igjen. Håper det er noen som kan rette på stuket mitt så jeg klarer å fortsette på missionet. Im stuck.

Dette er koden jeg bruker på f.eks Marksman våpnet til OpFor "EBR" (og alt annet):
this addweaponcargo ["srifle_EBR_F", 20];
dette er koden for Bergen ryggsekken:
this addbackpackcargo ["B_Bergen_Base", 20];

Help please.

Noen ryggsekker kommer også bare opp som "Bag" ingame i supplyboxen :s
Alle backpack kodene:

this addbackpackcargo ["B_AssaultPack_Base", 20];
this addbackpackcargo ["B_AssaultPack_blk_DiverTL", 20];
this addbackpackcargo ["B_AssaultPack_cbr", 20];
this addbackpackcargo ["B_AssaultPack_dgtl", 20];
this addbackpackcargo ["B_AssaultPack_khk", 20];
this addbackpackcargo ["B_AssaultPack_mcamo", 20];
this addbackpackcargo ["B_AssaultPack_ocamo", 20];
this addbackpackcargo ["B_AssaultPack_rgr", 20];
this addbackpackcargo ["B_AssaultPack_sgg", 20];
this addbackpackcargo ["B_Bergen_Base", 20];
this addbackpackcargo ["B_Carryall_Base", 20];
this addbackpackcargo ["B_Carryall_ocamo", 20];
this addbackpackcargo ["B_Carryall_oucamo", 20];
this addbackpackcargo ["B_FieldPack_Base", 20];
this addbackpackcargo ["B_FieldPack_blk", 20];
this addbackpackcargo ["B_FieldPack_ocamo", 20];
this addbackpackcargo ["B_FieldPack_oucamo", 20];
this addbackpackcargo ["B_Kitbag_Base", 20];
this addbackpackcargo ["B_Kitbag_cbr", 20];
this addbackpackcargo ["B_Kitbag_mcamo", 20];
this addbackpackcargo ["B_Kitbag_sgg", 20];
this addbackpackcargo ["Bag_Base", 20];

har funnet ut at det er disse som bare står "Bag" på:

this addbackpackcargo ["B_AssaultPack_Base", 20];
this addbackpackcargo ["B_Bergen_Base", 20];
this addbackpackcargo ["B_FieldPack_Base", 20];
this addbackpackcargo ["B_Kitbag_Base", 20];
this addbackpackcargo ["Bag_Base", 20];

å ser jo fellesnevneren. Skal prøve å fjerne disse

Fjernet jo de som bare het "Bag", men hjalp ikke på kategoriseringsproblemet.

så også på et forum at man sku bruke
this addweaponcargo ["RANDOMBACKPACK", XX];
men da fikk jeg No Entry pga missing weapon..
Tror ikke denne typen kan stackes.
Vil du ha 20, så må du muligens bruke "B_Bergen_Base" tyve ganger.
Jeg vet ikke om det var svar nok, fordi jeg er en smule trøtt dette var tungtleselig for meg
Sist endret av Rolsen Royce; 16. mars 2013 kl. 05:29.
Jeg får 20, jeg får de bare som f.eks:
Assult Pack Black - 1
Assult Pack Black - 1
Assult Pack Black - 1
Assult Pack Black - 1
Assult Pack Black - 1
Assult Pack Black - 1, og jeg vil ha det i "stacks" så det er mer oversiktlig. Alle våpen, ammo, nades, ja you name it kommer i stacks.
Vil ikke lage en egen supplubox bare for backpacks da jeg får et velding NOOBISH feeling overall med en gang jeg spawner å sjekker boksene å ser at det er 20 forskjellige like sekker i om du skjønner :s
Jeg har to ekstra Alpha Lite keys om noen har lyst på
Sist endret av Xernox; 16. mars 2013 kl. 16:08.
Jeg tar gjerne imot en
Har bare sykt problemer med steam nå, måtte reinstallere og nå sier den bare at den må være online for å kunne oppdateres. Skal gi deg key når jeg får det til å funke igjen.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Har bare sykt problemer med steam nå, måtte reinstallere og nå sier den bare at den må være online for å kunne oppdateres. Skal gi deg key når jeg får det til å funke igjen.
Vis hele sitatet...
Det er mulig å sende den som en epost.
Steam sin hjemmeside er også helt på tryne nå (for meg ihvertfall..)
Skal det ikkje vere mulig å spele arma3 lite mp? ga invite til ein kompis, og han får ikkje spelt mp, så fant eg denne artikkelen http://www.vg247.com/2013/03/14/arma...now-available/
It does not include multiplayer or modding support
Vis hele sitatet...
.

kjem ikkje innpå arma3 si side, pga. at eg klarte å skrive at eg var 1 år... -.-

nokon som kan bekrefte dette?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Det stemmer.
det var jo kjedlig....

anntok at du ville få tilgang til alle alpha features fram til 18. juni...
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Vi som betaler for vanlig alpha får jo såklart alt, men arma 3 alpha lite kan en ikke gjøre noe med det på.
Nordlænning!
SimenGaming's Avatar
Trådstarter
Har en key å gi bort, jeg også. PM hvis du er interessert.

Holder på med et mission der du skal klarere minefelter, for at allierte tropper skal kunne få forsterkninger og rykke videre inn i det Iran kontrollerte Stratis. (Vet ikke om dette blir et mission jeg kommer til å release, men håper det.)

http://bildr.no/thumb/1417281.jpeg
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Er ferdig med v.02 versjonen nå. Etterhvert skal dette bli en norsk pakke med flere soldater, den nevnte, pilot, recon også videre.
Vis hele sitatet...
Har du kommet noe lengere med dette prosjektet?
Lagt ut på armaholic?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har Lite key å gi bort jeg og.

Ser også etter folk å spille "simulator" med, dvs seriøst, som det var ment, Radio etikette, uten nameplates, høy vanskelighetsgrad og så videre. Liker å spille vanlig, men av og til så får jeg trangen til å ta Arma litt for seriøst, og da er jeg som oftest alene om det. Er Arma serie noob, men ikke til FPS og mil-sim sjangeren. IRL militær erfaring.
Jeg har 2x lite keys å gi bort.
Det er bare å kontakte meg via steam, jeg sjekker freak-meldinger skjelden.
Og med det må jeg legge ved en advarsel: Du vil innse hvor bra ArmA 3 er, og vil få lysten til å kjøpe hele versjonen rimelig kjapt for å prøve multiplayer. Slik er det bare.

Dette er poison.
Sist endret av Rolsen Royce; 23. april 2013 kl. 11:32.
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Jeg tar gjerne en key hos en av dere som deler ut.
Har 4 keys til overs selv, bare send meg mailen deres på PM så kan jeg dele ut.
Minner dere også på at jeg har en Arma 3 klan gående, der vi fokuserer mest på Wasteland og Blitzkrieg, alle er velkommene, bare besøk nettsiden i signaturen min.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Om noen bryr seg:

Nå har da ARMA 3 Beta kommet. Det vil si: Mange nye kjøretøy, noen nye missions.
Kjøretøyene innholder blandt annet noen nye hellier, submarines, noe bakkekjøretøy (armor)

Slapp å laste det ned siden jeg hadde alphaen, men en kompis måtte laste det ned... Uansett er mye spennende, kommer til å bli et veldig bra spill på full-release
Spillte wasteland på Arma3 Beta i dag, og ble TP'a til et random plass sammen med samtlige andre spillere på serveren, med masse eksplosjoner. gikk greit i 1,5 sek. før insane FPSdrop, så gikk servern ned, og spillet slutta å virke :/
joina så en annen wasteland server med et vannmerke over den nederste fjerdedelen av skjermen med "this server haz been hackzored LOLOLOLOLOLOL your AntiHack sucks" etc.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av ExcludedBug Vis innlegg
vannmerke over den nederste fjerdedelen av skjermen med "this server haz been hackzored LOLOLOLOLOLOL your AntiHack sucks" etc.
Vis hele sitatet...
Kjøpte arma 3 fordi de lovte att man skulle slippe "haxors" men tok bra feil der.
De er jo langt fra ferdig med spillet da, gi det litt tid, om du kjøper et spill i alpha, vet du hva du driver med
Håper det blir bedre ja, men ville tro og håpet på at det skulle gå lengre tid enn dette uansett. Selv om det er i Beta.
Sitat av Alphanio Vis innlegg
Kjøpte arma 3 fordi de lovte att man skulle slippe "haxors" men tok bra feil der.
Vis hele sitatet...
Dei har ikkje lagt inn anti-cheat/hacks endåg.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Alphanio Vis innlegg
Kjøpte arma 3 fordi de lovte att man skulle slippe "haxors" men tok bra feil der.
Vis hele sitatet...
Dem har aldri lovet at hackere skulle forsvinne. ArmA er såpass enkelt og scripte til at hackere vil aldri forsvinne derifra.
Noen andre enn meg som opplevde framedrops når betaen kom? Hadde aldri det problemet med aplhaen.
Den som bare er der
Sitat av iColdman Vis innlegg
Noen andre enn meg som opplevde framedrops når betaen kom? Hadde aldri det problemet med aplhaen.
Vis hele sitatet...
Hadde ofte lite fps og framedrops på multiplayeren i alphaen. Vet også om mange andre som også hadde det problemet.

Har ikke testet ut betaen enda så vet ikke hvordan den er.
Sitat av iColdman Vis innlegg
Noen andre enn meg som opplevde framedrops når betaen kom? Hadde aldri det problemet med aplhaen.
Vis hele sitatet...
De har enda ikke inkorporert multi gpu støtte, min gtx 690 kjører dritt på 2 prosessorer, men med 1 (gtx 670) så kjører den som bare det!
GeneralBake
DustMan's Avatar
-Jaja, betaen er ute, og jeg ble glad for alt som kom, men noe som jeg ble mest glad for var at co-pilots kunne ta over styringen! det er noe jeg alltid har hatt lyst til at skal være med i arma 2, så nå ble jeg glad.

-Helliene var helt utrolig kule, de var morsomme å fly , kraftige våpen og noe nytt og friskt for arma. virker som arma 3 fokuserer på veldig moderne militært teknologi (noe nytt , det liker jeg).

-noen nye missions , biler og selvsagt ubåten! den var utrolig morsom å kjøre , den har en gunner seat som kan designate targets.

etter min mening så var Betaen en stor nytelse, mange er vell sikkert enig med meg og noen kanskje ikke. jeg har ikke sett igjennom betaen helt ferdig så det er sikkert flere her som vet mere en meg. noen av dere visste sikkert alt dette fra før, men kanskje det ikke er noen som har fått sett det enda.

Edit:noen screenshots fra bohemia interactive av arma 3 : http://www.arma3.com/media/images
Sist endret av DustMan; 27. juni 2013 kl. 03:30.
Jeg bare elsker PhysXen til Arma 3 utrolig morsomt å kjøre bil.
Co-pilot var også en veldig positiv overaskelse, ble beskutt og måtte komme meg inn i helikopeteret raskt, men trykka feil :S
Merka heldigvis at jeg kunne ta over styringen idet jeg skulle gå ut for å bytte sete, så jeg bare tok av å fløy fra co-pilot seat istedenfor
Har fått tak i steerable parachute et par ganger, men vet ikke hvordan man hopper ut av helikopter, hvis det i det heletatt går.
Sitat av aarlien Vis innlegg
-Jaja, betaen er ute, og jeg ble glad for alt som kom, men noe som jeg ble mest glad for var at co-pilots kunne ta over styringen! det er noe jeg alltid har hatt lyst til at skal være med i arma 2, så nå ble jeg glad.
Vis hele sitatet...
Dette kunne du gjøre i Alphaen også
GeneralBake
DustMan's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Dette kunne du gjøre i Alphaen også
Vis hele sitatet...
kunne jeg det? hehe, har ikke følgt med 100% men jeg visste ikke det før betaen kom.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av ExcludedBug Vis innlegg
Spillte wasteland på Arma3 Beta i dag, og ble TP'a til et random plass sammen med samtlige andre spillere på serveren, med masse eksplosjoner. gikk greit i 1,5 sek. før insane FPSdrop, så gikk servern ned, og spillet slutta å virke :/
joina så en annen wasteland server med et vannmerke over den nederste fjerdedelen av skjermen med "this server haz been hackzored LOLOLOLOLOLOL your AntiHack sucks" etc.
Vis hele sitatet...
Dette skjedde igjen :/

Video