Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 713
Hei!
Før dere spør, så sier jeg at den er IKKE stjålet.

For noen år siden, "mistet" pappa sin telefon. Så han fikk ny på garantien.
Men 17. Mai i år fant han den igjen, i frakklommen. Nå er den låst å jeg er uten telefon, så prøver jeg å låse den opp uten å må betale de 1200,- som den ikke er verdt.
Noen som har tips til hvordan jeg kan låse den opp?


Takk på forhånd!!!
Har sett et par sim-kort du kan putte i mobilen slik at simkortet låser den opp. kostet vel rundt 3-4 dollar på div nettsteder.
Hvis den er operatørlåst og over 12 måneder siden bindingstiden ble inngått så koster det da ingenting å låse den opp. Meldte han den stjålet for å "få ny på garantien" (?) så stiller jo alt seg anderledes. Eller er den låst med telefonkode, eller sperret til et spesifikt sim-kort ?
Trådstarter
17 0
Det er en telefon som ble borte for flere år siden, men som dukket opp igjen.
Det er meldt ifra til selskapet at telefonen har dukket opp, det var greit. Men for å få den låst opp måtte man kjøpe den tilbake, fordi det er ikke vår eiendom etter han fikk ny på erstatning etter den forsvant
Denne hjelper kanskje, men har ikke erfaring med de. Tror det er det mo3 tenker på. Ellers så har jeg stortsett funnet koder til nokia og Se rundt på nett, samsung har det vært verre med.
Trådstarter
17 0
Ingen som har program til det?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
unlockshop.no?