Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2022 827056
Anonym bruker
"Imponert Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva mener du? Det er garantert ikke MDMA.
Anonym bruker
"Pensjonert Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var det jeg frykta, takker
Anonym bruker
"Pensjonert Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan tolker jeg denne?
Vis hele sitatet...
Gul punisher skull. Oslo. Veldig rolig funk, tar bare halve. Lukter intenst kjemisk
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har vært borti mørkelilla hundekjeksaktige piller? Tynne
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gul punisher skull. Oslo. Veldig rolig funk, tar bare halve. Lukter intenst kjemisk
Vis hele sitatet...
Unnskyld meg? Men hva faen?

Du tester en ecstasy pille og den har ikke mdma i seg, også velger du å spise den etter at du fant null funn på mdma?

Hvorfor tester du ecstasyen din da?

Fyfaen folk har baller as, eller balleløse er kanskje mere riktig.

Tester du de fordi du vil gjøre deg klar for døden?
Sist endret av Nøddy; 28. juni 2022 kl. 20:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen som har vært borti null funk av Mdma? Testa produkt, krystaller som løser seg lett opp i vann. Blanke krystaller med et innslag av lilla. Plugga 120 mg uten noe funk? Har ikke tatt det på et halvt år, så kan ikke være intoleranse. Kan det bare være dagsformen? Har spist litt sopp i det siste, men det skal vel ikke drepe effekten av Emma?
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Unnskyld meg? Men hva faen?

Du tester en ecstasy pille og den har ikke mdma i seg, også velger du å spise den etter at du fant null funn på mdma?
Vis hele sitatet...
Kan jo være morsomt virkestoff i pillene selv om det ikke slår ut på mdma da.. Hvis jeg absolutt vil ha mdma kjøper jeg krystaller, party-pastiller er litt mer careface så lenge det er funk.
Husker jeg spiste en sånn punisher der en gang. Jeg testa den ikke, men det er den eneste xtc pilla jeg har spist som jeg vet at det var noe snodig isteden for mdma i. Særeste highen jeg har hatt. Må ha vært en cocktail av metamfetamin, ketamin og 2c-b eller så tenker jeg.

Men det er jo to år siden. Folk produserer forskjellige piller av samme merket vil jeg tro, og skal man være nogenlunde sikker på at man har av samme batch så skal det være innen to uker etter et nytt press er kommet ut.

Uvesentlig sidenote: Jeg har nostalgiske tanker tilbake på de gule svampebobbene.
Sist endret av Relevant; 29. juni 2022 kl. 15:54.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gul punisher skull. Oslo. Veldig rolig funk, tar bare halve. Lukter intenst kjemisk
Vis hele sitatet...
Jeg regner med du brukte Marqueis EZ kit her og resultatet er oransje. Det der er enten amfetamin, metamfetamin og/eller methylon. Kanskje en miks hvem faen vet?

Ville ikke tatt denne.

Vil legge til at ved en slik test så skal resultatet bli lilla og deretter gå over til nesten hel-svart om det er MDA/MDMA i den så da vet du det. Stay safe!
Sist endret av TrippyPippi; 29. juni 2022 kl. 16:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kun prøvd mdma i en slags krystallform tidligere én gang. Prøvde 0,2 første gang og følte meg helt lam i noen minutter før alt var bra i flere timer.

Skulle hatt dette til imorgen, men får ikke tak i. Har ecstasy liggende som jeg fikk på et rave. Vurderer å ta denne, men syns «tabletter» er noe mer skummelt.

Jeg sparte min fra ravet, men to stk som jeg var med tok 2 stk hver. De ble helt borte, snakket ikke sammenhengende, trengte hjelp for å komme seg avgårde og var helt ute enda han ene tar veldig mye av alt relativt ofte.

Så litt skeptisk til å ta den, kanskje ta en halv først? Hva er forskjellen på virkningen og ca hvor mye mdma er det i en tablett? Det er en sånn dominobrikke
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har kun prøvd mdma i en slags krystallform tidligere én gang. Prøvde 0,2 første gang og følte meg helt lam i noen minutter før alt var bra i flere timer.

Skulle hatt dette til imorgen, men får ikke tak i. Har ecstasy liggende som jeg fikk på et rave. Vurderer å ta denne, men syns «tabletter» er noe mer skummelt.

Jeg sparte min fra ravet, men to stk som jeg var med tok 2 stk hver. De ble helt borte, snakket ikke sammenhengende, trengte hjelp for å komme seg avgårde og var helt ute enda han ene tar veldig mye av alt relativt ofte.

Så litt skeptisk til å ta den, kanskje ta en halv først? Hva er forskjellen på virkningen og ca hvor mye mdma er det i en tablett? Det er en sånn dominobrikke
Vis hele sitatet...
Det er idiotisk å ta to tabletter, da alle tabletter jeg har kommet over er relativt sterk doserte. Da snakker vi om alt i fra 150 til 350mg per pille. 2 vil være for mye uansett. En halv tablett kan jo være et greit sted å starte hvis det er ukjent innhold. Jeg personlig ville turt å tatt en hel, men ikke to.
Enig i det meste @Superspurv skriver, men om du skal ta det så start med maks en halv og se an formen etter 1-2t.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har testa svart maserati? Innlandet

Noen som har testa svart maserati? Innlandet
Sist endret av 6ix9ine xx; 11. juli 2022 kl. 10:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av 6ix9ine xx Vis innlegg
Noen som har testa svart maserati? Innlandet

Noen som har testa svart maserati? Innlandet
Vis hele sitatet...
Satt med en fyr som spiste en slik en for to dager siden. Han rulla bare bra. De er angivelig rimelig sterke og man trenger kun å ta en halv en.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Satt med en fyr som spiste en slik en for to dager siden. Han rulla bare bra. De er angivelig rimelig sterke og man trenger kun å ta en halv en.
Vis hele sitatet...
Yes, tok en halv og det funka som bare det haha
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som kjenner til disse? Fra oslo

http://imma.gr/113119x3d443
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gul punisher skull. Oslo. Veldig rolig funk, tar bare halve. Lukter intenst kjemisk
Vis hele sitatet...
prøvde denne rundt denne tia ble posta, faen ikke rart jeg ikke merka noe, den sugde mega balle
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som har testa maserati, sorte, Oslo.

Reagerer som mdma på marquis.

Står 300mg på baksida.
Sitat av Thanatos1111 Vis innlegg
Noen som har testa maserati, sorte, Oslo.

Reagerer som mdma på marquis.

Står 300mg på baksida.
Vis hele sitatet...
Leste du noen av postene rett over her? Veldig sterke, trengs bare en halv en.

Sitat av Relevant Vis innlegg
Satt med en fyr som spiste en slik en for to dager siden. Han rulla bare bra. De er angivelig rimelig sterke og man trenger kun å ta en halv en.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Jorg; 25. januar 2023 kl. 10:02.
Sitat av Jorg Vis innlegg
Leste du noen av postene rett over her? Veldig sterke, trengs bare en halv en.
Vis hele sitatet...
Gjorde det, var fra 18. juni. Tenkte det var kommet en ny batch etter det.
Sist endret av Thanatos1111; 25. januar 2023 kl. 22:54. Grunn: Skrivefeil
Noen som har erfaring med blå mitsubishi, trekant? midt-norge.
Sitat av Lakseguru Vis innlegg
Noen som har erfaring med blå mitsubishi, trekant? midt-norge.
Vis hele sitatet...
Ca 140mg MDMA
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Grønne papirhuset-masker, Sørlandet. Holdt med halve for min del. Regner med det var litt 2cb i de og
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Noen som har testa oransje bitcoin, bergensområdet?
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har testa helt gule minions, 220 mg. Fra Oslo området?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen prøvd Chupa Chups, Oslo område? Rosa.
Sitat av Emilher1 Vis innlegg
Noen prøvd Chupa Chups, Oslo område? Rosa.
Vis hele sitatet...
Har florert av de i innlandet siden ifjor sommer til i romjulen ca, de er veldig gode
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blå papirhuset x, oslo og rundt? Noen testa?
Vil oppfordre alle til å teste i Oslo! Kjapt og gratis, så vet du alltid hva du får.


Selv testa og veldig anonymt og fint å vite hva man får i seg.
Sitat av 00angelicaJ Vis innlegg
Vil oppfordre alle til å teste i Oslo! Kjapt og gratis, så vet du alltid hva du får.


Selv testa og veldig anonymt og fint å vite hva man får i seg.
Vis hele sitatet...
Selv om test kits er en fantastisk oppfinnelse så er det ikke mer enn en pekepinn på hva innholdet kan være. Det er selvsagt veldig lurt å benytte seg av dette, men i de tilfellene man trenger litt høyere presisjon vil jeg oppfordre alle til å benytte seg av den fantastiske analysetjenesten Oslofolket har fått, som også er helt gratis!
https://rusopplysningen.no/analysetjeneste

Her får man analysert stoffet ved hjelp av ett FTIR spektrometer, dette gir en veldig god oversikt over inneholdet.

FTIR metoden er dessverre ikke like avansert og nøyaktig som en GC-MS(eller HPLC) analyse, der ville man sett den nøyaktige konsentrasjonen av absolutt hele innholdet, men FTIR er vell det nest beste, mye mer praktisk og mer enn godt nok for folk flest.

Spektrometeret vårt kan identifisere de fleste kjente rusmidler i pulverform. Ikke alle analyseresultatene er like sikre, men apparatet oppgir graden av usikkerhet. Med en typisk prøve som inneholder ett hovedstoff av kjent type og et mindre antall andre stoffer i mindre mengder, kan vi normalt si hva hovedstoffet er og hvilken andel av prøven det utgjør, samt antallet andre kjente stoffer som foreligger i en viss konsentrasjon. Utgjør et stoff mindre enn ti prosent av prøven, vil vi derimot ofte ikke kunne påvise det selv om det er av kjent type. Inneholder en prøve mange ulike stoffer, vil dette også gjøre analysen mer usikker for alle stoffene i prøven.
Vis hele sitatet...
Hvis du er i tvil på noe du har kjøpt- book en time hos analysetjenesten!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg tok min første running i 1998 og det var en elefant. Da var pillene sterke og det er de igjen etter et elendig fall etter 2000.
Nå doserer jeg opp mot 500mg i en dose, men i 1998 så var en nesten for mye. I tillegg var jeg på Hyperstate alene, men det gikk seg til. Ikke spill helt, men ikke påstå at ×antall mg er nok for alle��
Anonym bruker
"Forelsket Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Marius82 Vis innlegg
Jeg tok min første running i 1998 og det var en elefant. Da var pillene sterke og det er de igjen etter et elendig fall etter 2000.
Nå doserer jeg opp mot 500mg i en dose, men i 1998 så var en nesten for mye. I tillegg var jeg på Hyperstate alene, men det gikk seg til. Ikke spill helt, men ikke påstå at ×antall mg er nok for alle��
Vis hele sitatet...

Ikke spill helt? Såvidt jeg vet er rusheltene de som mener at de har høy toleranse og ikke påvirkes av lave doser....


Jeg tror forresten ikke det er mange som sier at x mg skal være nok for folk på er spydig måte, det er i 99% av tilfeller ment som skadereduserende forslag. 500 mg MDMA er skadelig dose for ALLE.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er mange skumle svar å lese her inne.
Hvor mye folk tåler er veldig individuelt. Personlig så tåler jeg ikke mye og mine doser varierer fra 0,8mg til 120mg.
Det beste en kan gjøre for sin egen sikkerhet er å aldri stole blindt på folk (spesielt fremmede), og heller prøve seg frem.
Det er ganske enkelt å luke ut hvem man skal høre på her inne, de som kjører på i høye dose skal du ta med en klype salt. De som advarer og ber deg være forsiktig er som regel folk som har blitt klok av skade.
Sett av f.eks fredags kvelden til testing så har du en god pekepin på hva du kan kjøre i deg på lørdagen uten å fucke deg selv opp.
Har en kompis som lett hiver innpå 3-4-500mg og kanskje et par dråper lsd i tillegg.
Når han sier at jeg fint kan ta 2-300mg så sier jeg "ehh nei". Jeg hører heller etter på hva han sier om funksjonen og så avgjør jeg om det blir 0,8 eller 120mg. I fjor sa han at jeg måtte være forsiktig med 1g mdma han fikset for meg. Det skremte meg såpass at jeg har ikke rørt det og har det liggende fortsatt. Men jeg har heller ikke hatt suget og har egentlig glemt den.
Er du uerfaren så vær forsiktig. Selv om vennene dine popper 2-3 piller i slengen så betyr det ikke at du tåler det samme.
Personlig så liker jeg heller ikke å være ute når jeg tripper, jeg liker meg best alene med musikk på youtube og bare ha det deilig en kveld iblandt. Nå er det antageligvis 4-5 år siden sist og jeg kjenner suget på psykedelia maser i bakhodet. Kanskje teste den jeg fikk i fjor til helga kanskje

På grunn av lovene i Norge så risikerer vi livet hver gang vi kjøper noe.
Nyt heller litt mindre og ta en ny dose når første dose dabber av og du har et innblikk i hvor sterkt stoffet er.
Vær forsiktig, få i deg vann og næring (jeg lager meg alltid banansmoothie med proteinpulver og rå egg som jeg super på gjennom kvelden) da unngår du en dårlig dagen derpå. Mine erfaringer.
Nyt livet, det er snart slutt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er mange skumle svar å lese her inne.
Hvor mye folk tåler er veldig individuelt. Personlig så tåler jeg ikke mye og mine doser varierer fra 0,8mg til 120mg.
Det beste en kan gjøre for sin egen sikkerhet er å aldri stole blindt på folk (spesielt fremmede), og heller prøve seg frem.
Det er ganske enkelt å luke ut hvem man skal høre på her inne, de som kjører på i høye dose skal du ta med en klype salt. De som advarer og ber deg være forsiktig er som regel folk som har blitt klok av skade.
Sett av f.eks fredags kvelden til testing så har du en god pekepin på hva du kan kjøre i deg på lørdagen uten å fucke deg selv opp.
Har en kompis som lett hiver innpå 3-4-500mg og kanskje et par dråper lsd i tillegg.
Når han sier at jeg fint kan ta 2-300mg så sier jeg "ehh nei". Jeg hører heller etter på hva han sier om funksjonen og så avgjør jeg om det blir 0,8 eller 120mg. I fjor sa han at jeg måtte være forsiktig med 1g mdma han fikset for meg. Det skremte meg såpass at jeg har ikke rørt det og har det liggende fortsatt. Men jeg har heller ikke hatt suget og har egentlig glemt den.
Er du uerfaren så vær forsiktig. Selv om vennene dine popper 2-3 piller i slengen så betyr det ikke at du tåler det samme.
Personlig så liker jeg heller ikke å være ute når jeg tripper, jeg liker meg best alene med musikk på youtube og bare ha det deilig en kveld iblandt. Nå er det antageligvis 4-5 år siden sist og jeg kjenner suget på psykedelia maser i bakhodet. Kanskje teste den jeg fikk i fjor til helga kanskje

På grunn av lovene i Norge så risikerer vi livet hver gang vi kjøper noe.
Nyt heller litt mindre og ta en ny dose når første dose dabber av og du har et innblikk i hvor sterkt stoffet er.
Vær forsiktig, få i deg vann og næring (jeg lager meg alltid banansmoothie med proteinpulver og rå egg som jeg super på gjennom kvelden) da unngår du en dårlig dagen derpå. Mine erfaringer.
Nyt livet, det er snart slutt
Vis hele sitatet...
En ting er hva man føler at man tåler, men noe helt annet kan være når tar man alvorlig skade av det.
Mdma er jæv.. lumsk stoff sånn sett.
Ellers enig i det meste i innlegget ditt.
Sist endret av Fraktalist; 7. september 2023 kl. 21:33.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk tilsendt et bilde fra en i går kveld, noen som kjenner til de her på bildet?
Noen som har testa cerberus? skal være 300mg rosa og grå typer.
Sist endret av Gajafbig; 12. september 2023 kl. 12:45.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man ikke oftest ikke så gira av mdma, så jeg lurer på om noen her har erfaring med å ta en kopp kaffe i tillegg.
Yay or nay?
Kanskje kveile nedpå en sånn "super energy" smoothie (Cevita) man får kjøpt på Kiwi.
Pulsen blir jo kraftigere av begge deler hver for seg, så vil pulsen gå i været av kaffe i tillegg?
Mtp at det ofte er utblandet med alt mulig så tenker jeg jo selvfølgelig at koffein er sunnere.
Kan også nevne at min toleranse på mdma er lav. En dose på ca 80-90mg er plenty for min del.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Man ikke oftest ikke så gira av mdma, så jeg lurer på om noen her har erfaring med å ta en kopp kaffe i tillegg.
Yay or nay?
Kanskje kveile nedpå en sånn "super energy" smoothie (Cevita) man får kjøpt på Kiwi.
Pulsen blir jo kraftigere av begge deler hver for seg, så vil pulsen gå i været av kaffe i tillegg?
Mtp at det ofte er utblandet med alt mulig så tenker jeg jo selvfølgelig at koffein er sunnere.
Kan også nevne at min toleranse på mdma er lav. En dose på ca 80-90mg er plenty for min del.
Vis hele sitatet...
Har drukket masse kaffe på Emma, kommer mye ann på hvor vant du er til koffein. Skal nevne at det ikke normalt sett er anbefalt nettopp PGA økt puls. Har selv merket ubehag etter kaffe på MDMA.

Om du vil drikke koffein, anbefaler jeg at du kjenner på at du trenger en boost og ikke drikk bare for å drikke liksom. Drikk helst bare en kopp og styr unna energidrikke

Legger til at jeg drikker mye kaffe og har høy tolleranse på Emma
Sist endret av Nea; 20. september 2023 kl. 13:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼


https://imma.gr/123240x15da5

https://imma.gr/123241xfdcfa



https://imma.gr/123242x79f7e



stavanger/sandnes louis vuitton lilla 400mg i total vekt. men anslått av selger å være 250-350mg mdma

jeg har tatt i grenseland med mdma de siste 7 mnd, (ca 1 gang i måneden) men sist jeg tok for ca 1,5 uker siden så fikk jeg tak i krystaller, (tok 200mg) og de tror jeg må ha vert oppimot 80% rene fordi det funka 4 ganager bedre enn noen av de andre knipsene som sko være 125mg. så det jeg har tatt før har vert bås, kansje 60mg max

men tenkte eg sko sende ut bilde om disse, de lukter og smaker som de skal. og jeg tenker det at de er flekkete viser at det forhåpentligvies mer of the gudd stuff. glinser litt også.

har ikkje tatt test kit på de men heiv i meg ein halv bare for sjekke siden eg ikkje fikk konkret svar ifra motparten. men jeg forventer ikkje at det skal funke som det skal når jeg hadde meg ein fin tur for kun 1,5 uker siden, men men eg tror eg kan gi ein god peilepinn på det. har bare starta tråden nå, må vente litt før eg komme med skikkelig svar

håper bildene kommer med

joda, kan stemme dette 250-350mg eg tok bare ein halv. etter 30 min. og nå e det goe gang1 time ca senere
Sist endret av høystakken; 29. september 2023 kl. 23:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blå papirhuset x, oslo og rundt? Noen testa?
Vis hele sitatet...
Noen som har en formening om disse, innhold og styrke? Kjøpt i midtNorge tidligere på året.
Sitat av høystakken Vis innlegg


https://imma.gr/123240x15da5

https://imma.gr/123241xfdcfa



https://imma.gr/123242x79f7e



stavanger/sandnes louis vuitton lilla 400mg i total vekt. men anslått av selger å være 250-350mg mdma

jeg har tatt i grenseland med mdma de siste 7 mnd, (ca 1 gang i måneden) men sist jeg tok for ca 1,5 uker siden så fikk jeg tak i krystaller, (tok 200mg) og de tror jeg må ha vert oppimot 80% rene fordi det funka 4 ganager bedre enn noen av de andre knipsene som sko være 125mg. så det jeg har tatt før har vert bås, kansje 60mg max

men tenkte eg sko sende ut bilde om disse, de lukter og smaker som de skal. og jeg tenker det at de er flekkete viser at det forhåpentligvies mer of the gudd stuff. glinser litt også.

har ikkje tatt test kit på de men heiv i meg ein halv bare for sjekke siden eg ikkje fikk konkret svar ifra motparten. men jeg forventer ikkje at det skal funke som det skal når jeg hadde meg ein fin tur for kun 1,5 uker siden, men men eg tror eg kan gi ein god peilepinn på det. har bare starta tråden nå, må vente litt før eg komme med skikkelig svar

håper bildene kommer med

joda, kan stemme dette 250-350mg eg tok bare ein halv. etter 30 min. og nå e det goe gang1 time ca senere
Vis hele sitatet...
er fin neste dag, men var litt nedstemt på morningen som forventa
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som testa gul punisher? Området Oslo
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har erfaring med 'Svart Reaper'?
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk sett på en drops formet som hodet til en grønn ugle med store øyner, det sto noe på baksiden som jeg ikke klarte å lese.
Finner ingen informasjon via google. Noen som kjenner til den?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som testa gul punisher? Området Oslo
Vis hele sitatet...
Trekantet/diamant-formet?
Isåfall så rocker de rimelig bra, tipper 200-something mg emma i dem. Holder lenge med en halv som en start.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Svart reaper 350mg

Marquis = Lilla/Sort
Simons A+B = Blå
Robadobe A+B = Blå?
Mecke = Ingen reaksjon
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har erfaring med blå og rosa Rev? Rev på den ene siden og logo AK-47 med skriften "Team Fox" på baksiden. skal angivelig være 250mg MDMA i dem i følge dealeren
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Silkehale Vis innlegg
Noen som har erfaring med blå og rosa Rev? Rev på den ene siden og logo AK-47 med skriften "Team Fox" på baksiden. skal angivelig være 250mg MDMA i dem i følge dealeren
Vis hele sitatet...
Kan du legge ved bilder?
Sitat av Silkehale Vis innlegg
Noen som har erfaring med blå og rosa Rev? Rev på den ene siden og logo AK-47 med skriften "Team Fox" på baksiden. skal angivelig være 250mg MDMA i dem i følge dealeren
Vis hele sitatet...


M16*
Sist endret av Silkehale; 9. desember 2023 kl. 12:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://imma.gr/124698x40eb7

https://imma.gr/124699xb5ae0

Noen som har prøvd denne? Oslo området. Tenkte å ta den idag