Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1235
Hei. skal i rettsak å vitne mot x kompisen min etter at han kniv stakk meg. noen tips til beroliggende/muskel avslappende så dommern ikke ser jeg er beruset?
Du skal ruse deg i retten, og lurer på hvilke rusmidler du kan ta ved siden av for å ikke virke rusa?

Eller lurer du på svake beroligende, og er ellers en nykter kar?

Legen skriver sikkert ut et par Sobril om du forklarer situasjonen.

Ser forøvrig at du allerde har svaret ditt i en annen tråd.
Du liker ikke sobril, men Valium.
Sist endret av SkammeligNykter; 16. oktober 2022 kl. 12:40.
skal ikke være ruset under rettsaken, men fortsatt ha noen beroliggende innabors. uten å se rusa ut. slørvete snakk å tryne osv.
Snakk med fastlegen, dette er gyldig grunn til beroligende på resept!
tja 10mg sobril max.
Anonym bruker
"Skeptisk Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sist jeg vitna i rettsak funka 10mg vival til meg. Bittelitt toleranse men.
Sedix?..
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er nok viktigere at du ikke er påvirka av noe fordi det er uhyre viktig at du kan svare på flest mulig detaljer og huske ting best mulig og ikke surre. Kan være fatalt for resultatet av dommen om man etterpå kommer på noe viktig man burde fått fram.
Så anbefaler deg å være klar i huet.. Skjønner godt at du gruer deg. Du kan be om å få avgi forklaring uten at gjerningsmannen er i rettsalen foran deg, da tar de han ut så du slipper å møte han.
MÅ du ta noe så ta en halv sobril eller max en 10mg tabl. og få fra lege, forklar situasjonen.
Det er vanlig å være nervøs, jeg har sett folk riste av skrekk i retten, grine osv og å vise følelser er bare menneskelig og styrker sympatien fra meddommerne.
Masse lykke til!! Håper du har oppfølging fra psykolog for traumet og sviket du har vært gjennom
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det finnes en god del forskning på Lavendel i formen "silexan" kapsler. Det har blant annet blitt testet opp mot andre medisiner mot angst, med ca. like god effektivitet, og uten bivirkninger eller toleranse. Det har også fungert ganske bra for meg personlig, for å roe ned akutt angst. Denne artikkelen synes jeg forklarte forskningen kort og godt: https://www.kamastressmanagement.no/lavendel