Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4697
Hei!

Klart å drite meg ut igjen… jeg har røyka heroin i 2,5 mnd nå, og egentlig helt sykt merkelig hvor dum det går Ann å bli ettersom jeg slet noe helt sinnsykt psykisk etter sist jeg sluttet. Og nå er jeg her igjen.

Fordelen er at jeg har brukt veldig små doser… røyka 0.1 istad og det blir mitt siste.. Jeg har 3 8ere med subutex så hvis det blir for ille har jeg tenkt til å ta de istedet. Men jeg skal prøve meg på cold turkey først, i og med at jeg som sagt har brukt små doser. Ca 0.25-0.35 per dag.

Jeg har beroligende som jeg har tenkt til å bruke i tillegg til neurontin. Men, jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal bruke neurontinen. Noen som har forslag til dosering, over hvor mange dager osv? Hjelper det virkelig med neurontin?
Og hvor lenge har man vondt i beina etter man slutter?

Hadde blir utrolig glad om noen hadde litt mer peiling enn meg🙈
Har selv sluttet med oxy noen ganger, og den «kriblinga» i beina som du sier har somregel vart i ei uke, men det VÆRSTE for min del har alltid og vil nok alltid være søvnløsheten, 2 uker med KUN 5 minutters power nap her og der (rett og slett hvor hjernen bare kobler ut i noen få min av gangen). Håper du får det til!

Sist jeg sluttet tok jeg bare 10mg Oxynorm rett før leggetid bare for å få sove
Sist endret av gugge; 15. august 2022 kl. 17:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
47 1
Ingen som vet hvordan jeg kan/ bør dosere neurontin?
600-900mg?

Det var det jeg tok de få gangene jeg apet rundt på de tablettene + andre.
Ville bare si at det ikke er sjukt merkelig og at du ikke er dum eller noe sånt. Det som har skjedd er jo hele essensen med avhengighet. Man gjør ting man vet er skadelig men man klarer ikke styre seg.

Prøv å vær litt grei med deg selv og be styggen på ryggen om å dra til helvete. Du er jo klar over at dette ikke går så det kommer til å ordne seg. Har trua