Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2481
Jeg har søkt jobb og kommet på intervju, de krever uttømmende rulleblad og ren vandel da det er en viktig jobb innenfor sikkerthet! Lurer på om det blir ett problem da jeg har 2 ting jeg vet på rullebladet den ene er
7000 kr bot (subsidiært 14 dager fengsel)for overtredelse av straffeloven (2005) § 371 bokstav Vest politidistrikt 31.05.2021. Vedtatt 09.06.2021

Og
6000 kr bot (subsidiært 12 dager fengsel)for overtredelse av vegtrafikkloven § 31 første ledd jf. § 23 første leddVest politidistrikt 17.09.2020. Vedtatt 16.10.2020

Vil det da si jeg ikke trenger å stille på intervju engang, eller vil slike ting gå greit? Håper på kjapt svar da de ønsker meg på intervju allerede om noen dager
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Uh, med bedrageri på rullebladet trur eg strengt tatt du kan drite i å møte opp til sikkerhetsrelatert stilling som krev plettfri vandel.
Du har ikke plettfri vandel, så dersom det kreves er du uansett ute. Bot for bedrageri er også typisk sånt som ville få enhver som sikkerhetsklarerer til å stusse kraftig. Du kan for all del gå på intervjuet, men du kommer ikke gjennom noen klarering.
Søkte jobb hos et firma som skulle ha 20 mann en gang. De krevde plettfri vandel pga streng sikkerhetsklarering ovenfor sluttkunde. Av alle som møtte på jobbintervju så var det 3 stk av 20 av oss som hadde rent rulleblad, så du kan også være heldig.
Så det ente med dispans fra sluttkunde og vi fikk begrenset tilgang på info på hva det var vi gjorde og drev med.
Er det politi du har søkt jobb som stiller det seg nok annerledes mtp bedrageri biten f.eks
Keegasus's Avatar
Trådstarter
62 3
Sitat av freakypedro Vis innlegg
Søkte jobb hos et firma som skulle ha 20 mann en gang. De krevde plettfri vandel pga streng sikkerhetsklarering ovenfor sluttkunde. Av alle som møtte på jobbintervju så var det 3 stk av 20 av oss som hadde rent rulleblad, så du kan også være heldig.
Så det ente med dispans fra sluttkunde og vi fikk begrenset tilgang på info på hva det var vi gjorde og drev med.
Er det politi du har søkt jobb som stiller det seg nok annerledes mtp bedrageri biten f.eks
Vis hele sitatet...

Er læreplass som låsesmed!