Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3945
Det siste året har det kommet en "olje" til vaping som ble markedsført som THC-olje. Væsken er gjennomsiktig med litt gult i. Jeg likte det veldig godt.
I ettertid er salgsargumenter blitt forandret til at stoffet ikke kan oppdages på noen prøver. Det er ikke THC, men noe annet

Jeg må ha litt mer info. før jeg fortsetter bruken. Jeg antar at dette er en type syntetiske greier?
Selges i 10ml. flasker for 2000 kr.

Noen som har peiling?
Sist endret av PåKanten; 12. februar 2022 kl. 13:39. Grunn: Vapeolje
Oppgir de ikke ingrediensene i juicen?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Med så lite i formasjon så kan vi ikke si annet enn at det er et av de syntetiske THC analogene (som egentlig er ment for bruk i forskning).
Disse har et hav av bivirkninger og er ikke noe særlig å ha i seg.
Det kan være en av mange mange syntetiske cannabinoider. Vær forsiktig med de
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren





Lukter ikke mye, smaktest er at den smaker jævlig dritt.. bland den inn i helt vanlig 70/30 juice fra en dampshop og du blir skækk som faen.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det her sier oss fremdeles ingenting. Ingen kan identifisere hva som er i en veske basert på det du skriver i tråden her.

Jeg søkte på navnet på flaska men jeg fant fort ut at det har lite med saken å gjøre da de selger bare flasken du har veska i.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vet ikke helt hva det er inni det, men skækk blir man, Dodecha.

Jeg bare blander det og vaper det -_o_-
Fuck Mr. Plod!
Hva lukter det, smaker det? Hva er det solgt som? Hvordan er effekten kontra en joint?
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
lukter ikke mye spesielt, smaker hva du vil blande det inn med. vaper du den alene smaker det ikke så mye. men tar du litt på fingern og på tunga smaker det dritt. effekten er det samme som joint, men vaper du litt til blir du ganske ganske borte og sover utrolig godt.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
lukter ikke mye spesielt, smaker hva du vil blande det inn med. vaper du den alene smaker det ikke så mye. men tar du litt på fingern og på tunga smaker det dritt. effekten er det samme som joint, men vaper du litt til blir du ganske ganske borte og sover utrolig godt.
Vis hele sitatet...
Selv ikke destillatcartsene på darkweb er så kraftige, så må vel være noe syntetisk shit.
Jeg fikk ikke noe skikkelig svar på innholdet. Bare skryt av at det ikke kunne oppdages på noen tester.
Det vil vel si at det er noe syntetisk som ikke er registrert enda?

Stoffet rusa som en joint, men varer kortere. Det er ei blanding av et "solo light" farga væske og ei blank væske. Kanskje den blanke var VG? Jeg kunne iallefall tømme det rett i vaperen og gi gass.
At du skriver det varer kortere får meg til å tro det er noe syntetisk, var hvertfall slik med JWH back in the days.
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ligner på den driten jeg var avhengig av for et par år siden. Livsfarlige greier! Ble griseavhengig og var et helvete å slutte med. Måtte innlegges og det var helt jævlig å slutte med. Det gjorde livet mitt til et helvete. Vil advare alle mot å bruke dette