Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 6563
Mass effect Andromeda ble døds kjedelig. Trudde jeg fant en perle som ville vare timesvis men var ikke det. Har Xbox X. Noen som har funnet noe gull nylig ? Single player eller co op et fett
The last of us 1 og the last of us 2.

Beste spillene jeg ha spilt.
Sist endret av BenzoKnekk; 6. desember 2021 kl. 21:58.
Kanskje noe annet en det du har spilt, men Kerbal Space program. Brukt endel timer på det spillet. Bygge raketter osv. Så unlocker du mere jo lengre ut du kommer.
Red dead redemption 2
Vet ikke om du liker horror men Resident evil Village hadde både bra gameplay (både action og puzzles) og god story. Grafikken upåklagelig
Det er kun et spill jeg har spilt som virkelig har fanget meg, og jeg ærlig kan si at jeg elsker: god of war.

Nydelig omgivelser, tilfredstillende gameplay, fengslende historie, gode karakterer og interresante dynamikker mellom dem.

10/10, gleder meg til oppfølgeren!
DOOM 2016 og DOOM Eternal, er fete spill og er vel på Game Pass, viss jeg husker rett. Ellers ville jeg også anbefalt Skate 3, som er imo tidenes beste skate spill.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
The last of us 1 og the last of us 2.

Beste spillene jeg ha spilt.
Vis hele sitatet...
De er ikke på Xbox, dessverre. Jeg spilte litt av den første hos en kompis, men har Xbox selv. Vurderer å kjøpe en brukt ps4, så jeg kan spille dem.
Detroit Become Human, Red Dead Redemption 2, The Witcher 3.
Black ops 2 å 3 zombies
Takker og bukker. Flere jeg ikke har testet her. Allerede i nedlasting på pc og konsoll :-)
Såpekoker av rang
SOMA. Deilig, stemningsfull psykologisk horror med et forstyrrende, men tankevekkende plot. Varm anbefaling.
Sitat av monoid Vis innlegg
SOMA. Deilig, stemningsfull psykologisk horror med et forstyrrende, men tankevekkende plot. Varm anbefaling.
Vis hele sitatet...
Stemmer for SOMA, får deg virkelig til å tenke over liv og død.
Såpekoker av rang
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Stemmer for SOMA, får deg virkelig til å tenke over liv og død.
Vis hele sitatet...
Det ga stort inntrykk på meg og jeg tenker fremdeles på tematikken i spillet fra tid til annen.
Virkelig et mesterverk i mine øyne. Og ører.
Sist endret av monoid; 8. desember 2021 kl. 02:22.
Ori and the will of the wisps er fin. Det er nr to i serien, og førstespillet anbefales også selv om jeg ikke husker navnet.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Rust Console Edition, Dying Light 2, Skyrim (er gammelt men med mods kan du få det ganske fint grafisk), Metro Exodus. Har flere på lager, men jeg er veldig glad i RPG og story spill.
Rip 8-4-23
Farcry 6
Satisfactory, The raft. Det er spill der timene flyr.
Elden ring er vel muligens det beste jeg har spilt på 10 år.
Payday 2 e jækla bra, ellers kan du venta te nr 3 komme ut, trorche d e sånn altfor lenge t.
Elden Ring babyyyy

Sitat av Patrick Vis innlegg
Elden ring er vel muligens det beste jeg har spilt på 10 år.
Vis hele sitatet...
Enig, faktisk et helt sykt spill.