Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1852
Halla!

Flere her som har funnet mye flein nå i år?
Har plukket i en del år. Men, i år var det så mye så man klarte nesten ikke ta med seg mer.

Jeg microdoserer med flein i ca 3 mnd og har utrolig god nytte av det.

Flere her som har hatt god nytte av microdoseringen?

HappyFlein og
Jepp. Fant over 50g tørka. Også mikrodosert gjennom høsten med gode resultater.
Tippen av toppen!
Anonym bruker
"Varsom Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fant svært lite. Før var hele sletten fylt med sopp, i år kom det ingenting. I fjor kom det i hvert fall litt, men ingenting som kan sammenlignes med slik det var før. Noen andre som har opplevd at de plutselig stopper å vokse på spottene deres?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fant svært lite. Før var hele sletten fylt med sopp, i år kom det ingenting. I fjor kom det i hvert fall litt, men ingenting som kan sammenlignes med slik det var før. Noen andre som har opplevd at de plutselig stopper å vokse på spottene deres?
Vis hele sitatet...
Kjipt å høre!
Har det vært noe beite på de i år/siste årene eller?

Sitat av Revbatim Vis innlegg
Jepp. Fant over 50g tørka. Også mikrodosert gjennom høsten med gode resultater.
Tippen av toppen!
Vis hele sitatet...
Microdoserer nå gjennom høsten - til jul ca.
Fungerer perfekt!

Skulle vært ett alternativt medisin ala ketaminbehandlingen som dem har startet opp.
Gjerne da med LSD microdosering også. Har fantastiske resultater
Sist endret av Coldbrew; 29. november 2022 kl. 12:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen år siden jeg hadde vært der, men min tidligere spot var det heller ikke noe i år. Merker at folk har tatt i bruk marka rundt Oslo mye mer de siste årene, og det har nok gjort noe med vekstgrunnlaget.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke funnet så mye i Østfold… utrolig kjedelig, for sliter som helvete med hodet. Skulle vært på Micro selv…:/
Anonym bruker
"Irritert Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fin men kort sesong i år!

Rundt 60g

Litt forbauset hvor sent sesongen startet og hvor brått den sluttet her sør på..

Men veldig bra utbytte for en så kort sesong. Skulle ønske den bare varte lott lengre. Noen andre som opplevde det samme?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fin men kort sesong i år!

Rundt 60g

Litt forbauset hvor sent sesongen startet og hvor brått den sluttet her sør på..

Men veldig bra utbytte for en så kort sesong. Skulle ønske den bare varte lott lengre. Noen andre som opplevde det samme?
Vis hele sitatet...
Varm og tørr sommer og tidlig høst til tidlig vinter kan vel være noe av grunnen til tilfellet på Sørlandet.
ært helt perfekt.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fin men kort sesong i år!

Rundt 60g

Litt forbauset hvor sent sesongen startet og hvor brått den sluttet her sør på..

Men veldig bra utbytte for en så kort sesong. Skulle ønske den bare varte lott lengre. Noen andre som opplevde det samme?
Vis hele sitatet...
Her startet sesongen så tidlig.
Plukket fra seint i August til starten av november.

Innlandet / Og ca 500moh har vært helt perfekt.
Sist endret av Coldbrew; 29. november 2022 kl. 15:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Plukker dere hvert år eller?

Plukket i fjor, men etter Big dose så har jeg ganske avsmak egentlig..

Ser for meg at jeg går ut på litt plukkings i god alder, men heller fokus på mikro dosering over lengre tid enn Hero.

Virker litt som at flein sesongene er en liten høytid, litt dumt å bli lei den etter 1 gang da
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Plukker dere hvert år eller?

Plukket i fjor, men etter Big dose så har jeg ganske avsmak egentlig..

Ser for meg at jeg går ut på litt plukkings i god alder, men heller fokus på mikro dosering over lengre tid enn Hero.

Virker litt som at flein sesongene er en liten høytid, litt dumt å bli lei den etter 1 gang da
Vis hele sitatet...
For min egen del så plukker jeg hvert år. (Siste 5 årene)
Micro doserer igjennom høsten. Og har veldig god effekt av dette.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange milligram microdoserer dere med flein?

Jeg vet at 0,1-0,2mg er vanlig med cubenis
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor mange milligram microdoserer dere med flein?

Jeg vet at 0,1-0,2mg er vanlig med cubenis
Vis hele sitatet...
Har ikke vekt men 3-9 stk sopper pleier å gjøre susen.