Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 952
hei, ganske ny til piller og sånt, men har tatt 2 5mg no for litt siden eg smelta under tunga, også snortet jeg 1.

hva får man best efekt på av å droppe, snorte osv

kjenner meg bare wobbly når jeg går rundt akkurat nå
Svelg de som normalt.opp i nesa er bare bullshit. 2x 7.5mg skal gi ganske god form uten toleranse det vil si 15mg
så wasta det helt gjennom nesa?
Sitat av Firstprice Cola Vis innlegg
så wasta det helt gjennom nesa?
Vis hele sitatet...
Ja.
Gå og legg deg forresten, ellers våkner du opp i morgen med telefonen full av meldinger du ikke kan huske å ha sendt.
tenkte å prøve på 5 mg til drukket ett parr øl men er bare tung i kroppen å litt vimsat til no, not even tierd

tenkte å på å ta nættings, men er oppe på 20 mg nå
Sist endret av Firstprice Cola; 25. november 2022 kl. 00:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har ved noen tilfeller tatt opptil 3 stk zopiclone når jeg ikke har fått sove på 1 (7,5mg) og det som skjedde sist var at jeg etter å først ha tatt en, venta noen timer før jeg tok 2 til og deretter la meg. Endte med å ha spist kanskje 3-4 til som jeg ikke husker ETTER jeg la meg til å sove.
Skjønner ikke hva som er så digg med å bruke zopiclone til å ruse seg men. Det er jævlig potent mtp blackout, men der stopper det.
Zopiclone fungerer såppass raskt at det er best å svelge. Helt jævlig smak å du må være knaillhard som smelta 2 under tunga og sniffa 1, eller så har du corona og mista smakssansene.
Sist endret av NokErNok; 25. november 2022 kl. 20:46.
Zopiclone er et stoff kun egnet til forskjellige andre cocktail av piller da det gir kjedelig og lite godfølelse . Har vært på 75 mg uten blackout eller toleranse og ble litt mer pratsom med mindre hemninger.

Kjedelige saker. Hører Stilnoct er bedre rusmessig så higer mer etter det enn det tullet der, 3 brett tilsammen 225 mg med kjedelig , umerkbar og tafatt effekt så lenge man ikke planlegger å sove på de, kan inrømme at de funker bedre til det formålet men to each their own. Enkelte er frelst av de, spess gamle smack-junkies grunnet god boost når man blander de to og gjerne et par stappinger i pipe / bong.

Zolpidem er eneste A/B preparatet jeg ikke har prøvd og har på følelsen det gir mer og sterkere form i rus-doser, men som sagt ikke fått tak i da min kontakt kun får Zopiclone eller Apodorm (Apodorm er 10x bedre tar man 50 mg / 1 brett)..

My 2 cents.
Om du har tatt 75mg uten toleranse og det eneste du merka var at du ble litt mere pratsom med mindre hemninger er du enten jævla feit eller halvveis immun om det går an. Du skriver også at du har tatt 225mg med kjedelig og tafatt effekt.. Med all shitten du skriver ned her tipper jeg du troller, du har værtfall ikke noe kunnskap innen dop
Sist endret av itschaaaboyyy; 26. november 2022 kl. 06:58.