Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1336
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halo pe der, jeg lurer på hvor mye jeg burde droppe og hvor lang tid det tar direkt, før den funker etter dropp direkt…
Anonym bruker
"Analog Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det funker direct, rett i E6 med dropp
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det funker direct, rett i E6 med dropp
Vis hele sitatet...
Ju, men cirka hvor lang tid… 10 min? 30 ??
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Hvor mye" kommer helt an på toleransen din, hvor bra amf du har og hvor speeda du har tenkt til å bli...
Jeg har brukt amf daglig i flere måneder, mest hensikt å selvmedisinere for adhd. Jeg bruker digitalvekt med tre desimaler og nøyaktige doseringer for å holde oversikt over forbruket og toleransen.

I starten kunne jeg ta så lite som 0.005g og få kraftig eufori i flere timer, uten behov for redosering i løpet av dagen. Etter noen måneder måtte jeg starte dagen med 0.100-0.150g for å få noe som minnet om samme effekt. Toleransen har altså mye å si. For noen uker siden er jeg sikker på at jeg spiste så mye som 0.5-1g amf daglig pga toleranse, uten kraftig stuk og kjempetydelig ruseffekt som de ørsmå mengdene jeg tok de første ukene.

Om du skal oppnå rekreasjonell megastuk og har gatespeed med lite potens, må du sikkert ta mye mer enn jeg gjorde (jeg handler ikke på gatenivå og får derfor ganske decent amf). Om det er viktig at du ikke er tydelig berusa bør du bare ta et lite dropp først og heller justere mer senere. Jeg har inntrykk av at kroppsforbrenningen din påvirker hvor raskt et stoff taes opp oralt. Det virker raskere om du ikke har spist på en stund, og venter med å spise til du helt klart kjenner effekten.
Det kan ta alt for lang tid om du ikke dropper indirekt gjennom skinkeluka.
Det er egentlig en enveiskjøring, men vis du bryter trafikkreglene litt og tar snarveien gjennom indirekt dropp så vil du få effekt bare sekunder etter inntak.

Eller så har du også deez metoden, men den er for mer avanserte brukere.
Sitat av Hsp Vis innlegg
Det kan ta alt for lang tid om du ikke dropper indirekt gjennom skinkeluka.
Det er egentlig en enveiskjøring, men vis du bryter trafikkreglene litt og tar snarveien gjennom indirekt dropp så vil du få effekt bare sekunder etter inntak.

Eller så har du også deez metoden, men den er for mer avanserte brukere.
Vis hele sitatet...
Deez metoden?
Sitat av Sæd Vis innlegg
Deez metoden?
Vis hele sitatet...
Er du en avansert bruker?
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Hsp Vis innlegg
Er du en avansert bruker?
Vis hele sitatet...
Han er avansert direct!
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Deez Nuts Direct!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det virker etter ca 15-20 minutter
Sitat av Onkel Dunkel Vis innlegg
Det virker etter ca 15-20 minutter
Vis hele sitatet...
Direct da?