Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1513
Må være steder på nettet man kan se fighting uten å betale enorme summer. Jeg er tydeligvis veldig dårlig på google. Er det noen som har en side som pleier å streame slike events
Lol har de slåss?
Kom deg inn i BitTorrent gutt
Altså, jeg vil ikke oppfordre noen til å se den "kampen" verken gratis eller betalt, men jeg har inntrykket av at han ønsker å se den live, noe du ikke får gjort med BitTorrent..
Bare å torrent it, den ligger ute
Var live jeg tenkte på ja, men fant en side til slutt. Føltes feil å betale for å se en bortskjemt youtuber prøve å banke en pensjonert gammel man
Må si at jeg gjespet gjennom hele kampen,skuffende greier.
Sitat av 30otalent Vis innlegg
Var live jeg tenkte på ja, men fant en side til slutt. Føltes feil å betale for å se en bortskjemt youtuber prøve å banke en pensjonert gammel man
Vis hele sitatet...
Nysgjerrig på dine tanker rundt annet materiale som er vanlig å betale for. Her har man ihvertfall to mennesker som faktisk kan/har kunnet noe.
Sitat av 30otalent Vis innlegg
Var live jeg tenkte på ja, men fant en side til slutt. Føltes feil å betale for å se en bortskjemt youtuber prøve å banke en pensjonert gammel man
Vis hele sitatet...
Det er altså "feil" å betale for noe du er desperat nok til å stresse med alternative metoder for å se... Jeg tror du kan meget lite om markedsføring og "etterspørsel" som driver av et kommersielt marked.

Den eneste grunnen til at disse to har gått showkamp er at det er så "riktig" å betale for det.

Jeg har ikke all verdens til overs for Paul brødrene, men at Jake sin boksing er legitim nok til å slå avdanka MMA utøvere kan det ikke være mye tvil om.