Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 651
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Har tatt pepper av og på litt og nå senest i en 3-dagers tur. Men nå etter det har jeg fått vondt i øret (ventre, lite på høyre) og ned til kjeven, og litt i svelget og i kinnene. Canskelig å forklare men kjenner vondt baki kjeven der når jeg biter tennene sammen, samtidig som det kjennes innerst i øret. iEr dette dårlig pepper? Har aldri opplevd det med ørene. Kjennes ut som det er tjukk ørevoks innerst, noe jeg tviler på..?
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og det «knekker» i kjeven på venstre side når jeg biter sammen -.-
Det er normalt at man blir anspent og at man strammer muskulaturen når man tar amfetaminer. Anbefaler deg å ta en god og varm dusj, spise noe mat og ta en magnesium/sink tablett.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alltid heeelt fucka i kjeven etter amf tur sitter å strammer kjevene konstant under turen uten at du merker det
Alltid lurt å ta en magnesium både før og etter endt tur. Har så og si aldri slitt med kjeveverk siden jeg begynte med det.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
3 døgn med konstant spenning av kjevemuskler kan resultere i vondt ja.