Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2487
det er nå 1 år siden vi turet sammen, og det får meg ofte til å le når jeg tenker på det. vi snakker ikke sammen lenger, og jeg tror forholdet vårt endret seg den kvelden på grunn av trippen vi hadde. jeg velger å kalle deg pepsi for dette innlegget.

jeg hadde snakket en god del med pepsi om at vi burde prøve oss på fleinsopp, jeg tror ikke han visste noe særlig om det, men siden jeg ville prøve så var han med, eneste han lurte på var om det var likt som mdma?
det fant han vel ut

kvelden kommer og jeg måler opp ca 4G til meg selv, og rundt 3G til pepsi, brukte kjøkkenvekt så kan hende vi fikk litt mer også. vi ender opp med å lage te siden jeg fant ut noen dager før at man blir så dårlig i magen av å bare spise de men jeg var klar for en runde til så jeg kicket opp dosen litte granne mens pepsi fikk rundt det jeg tok første gang som sin første gangs dose.

det tar seriøst ikke mer enn 10 minutter før det kicker, og begge står med jakke og drar i glid låsen opp og ned og sier ¨vi må ut!¨
var som at veggene krøyp seg innover men vi marsjerte ut døra og kom oss av gårde, dette var litt i bondeland så vi bare tusler på en grussti bortover og kjenner oppturen pulsere, pepsi begynner å snakke om et utelys utenfor et hus, nesten som en liten oppdagelse. ¨det lyset der hadde jeg aldri tenkt over hvis jeg hadde gått forbi her uten å vært på sopp!¨jeg synes det var litt rart for jeg hadde lagt merke til det utelyset uansett sopp eller ei.

vi kommer plutselig til en sti inne i en skog, og shit det ble litt freaky, de blad løse trærne i mørket i måneskinn minte meg litt om en skrekkfilm ass, tenkte bare ¨okei!¨og lukket øynene mens vi kom oss ut derfra. Vi var nå ute på en grussti igjen og begge stoppet opp bare for å føle og stirre på månen, jo lengre jeg sto stirra jo mer ble jeg sugd innover på en måte, så jeg sa ¨ikke se på månen!¨ så jeg lokket øynene mine igjen isteden, men da så jeg noe helt sykt rart, det var et stort jesukors som sto i fyr å flamme og det var skikkelig detaljert, kunne virkelig se flammene og det var som at det var rett foran meg, jeg skvatt litt av det og sa ¨ikke lokk øya dine!¨ og begynte å tenke litt på gud osv.

jeg tror vi var fornøyd med turen ut så vi begynner å gå tilbake, pepsi spør meg ¨jeg klarer ikke slutte smile, klarer du slutte å smile?¨jeg bare ¨Nei¨
vi kommer oss inn igjen, men jeg tror vi fant fort ut av det er best å være ute, pepsi tar med seg en sigg, og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han har lyst på sigg. han fant ut at det var ikke så digg med sigg allikavel

bortover gårdsplassen så ser jeg for meg at det sitter en nisse på taket til naboen, det fikk meg til å le skikkelig haha, men det var bare pipa jeg sier det til pepsi mens jeg ler ¨se! det sitter en nisse på taket!¨han bare ¨neii!!¨mens han drar meg bortover, tror han hadde litt noiz pga naboen. vi kommer oss på en fotball bane rett ved huset og det føles som at jeg står på kanten av en planet, og stirrer utover universet. det har blitt så sykt mye mer stjerner og det er et system i stjernene, akkurat som et spindelvev system, tynne tråder som går fra stjerne til stjerne, var helt nydelig å se.

vi kommer fram til at vi har lyst til å prøve bongtrekk, jeg vet at det ikke kommer til å gå bra, men jeg vil prøve uansett. det hjalp ikke at han dro ut en skitten jævel av en bong.. men når jeg trakk ned så var det som såpebobler gikk ned halsen min, choka som fader og spydde i vasken mens det flashet grønt i synet mitt, litt kult egt, men ekkelt ass.

pepsi har vært litt stille og ganske inne i seg selv denne kvelden, jeg synes det var litt merkelig fordi han bada litt på slutten av trippen, plutselig så falt han ned på kne og spydde, snakket om at han måtte ringe ambulanse eller bare ringe noen. jeg sa at det var ikke vits å ringe noen, men han sa fortsatt han måtte ringe. jeg snakket litt med han og vi kom fram til at det var best å ikke ringe noen da.
noe jeg kom på nå var at utover kvelden så sa pepsi flere ganger ¨dette er mye!¨¨du.. det her er..MYE¨ jeg tror han følte seg litt sårbar mot slutten av kvelden, mens jeg bare fyrte opp som faen og chilla helt, på nedturen så vi never back down, utrolig merkelige fjes på tv,n.

pepsi fikk litt mindfuck tror jeg, klarte ikke ha katta si tilstede engangXD ¨få vekk den katta der! NEII!¨mens jeg står der bare ¨ååå så søt pus<33¨ pelsen hennes pustet or morphet i sirkler, han gravde ned trynet sitt i sofaen mens katta la seg strakt ut ved siden av, så sa jeg ¨du og katta er helt like jo..¨ han ble sur assXD
han frøys også liksom, ikke kulde men han skulle inn på badet og i det han tok i håndtaket så stoppet han opp, stirret litt på han og sa halo? han svarte ikke, sa igjen, halo??? går det bra eller? svarte fortsatt ikke, bare sto holdt i dør håndtaket. så knipsa jeg, da fikk jeg svar vettu

lurer litt på hva pepsi gikk igjennom den kvelden, han ble fin til slutt da, gjorde noen pushups og slapp en super stor fis så trykket lettet litt sikkert. jeg hadde det superb, og kvelden var på en måte perfekt vil jeg si, men vi snakker ikke sammen lenger

nå orker jeg ikke skrive mer.. takk for meg
Høres ut som Pepsi fikk seg en opplevelse han sent vil glemme.

En positiv ting med sopp er visst at man trenger bare å ha prøvd det en gang så er det oftest den mest spirituelle dyptgående opplevelsen man har hatt i hele sitt liv.

Og det er det mange som ikke er klar over/forberedt på/åpen for på forhånd.

Jeg syns du skulle vekslet noen ord med vedkommende en dag og hørt hvordan han ser på opplevelsen idag.

Jeg skjønner godt hva du mener med at det oppleves mørkt.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det ikke ganske fucked up å gi noen 3g med sopp første gang..?
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det ikke ganske fucked up å gi noen 3g med sopp første gang..?
Vis hele sitatet...
Jo, det er det. Spesielt en som ikke en gang vet hva rusen innebærer. Dårlig kompis, spør du meg.
Å gi 3 gram med fleinsopp til en som spør deg "Er dette likt som mdma?" er bare en dårlig ide. Hvis dette var hans første møte med psykedelia så er jeg ikke sjokkert over at denne hendelsen har gjort inntrykk på han. Kan hende at han i etterkant ikke var så fornøyd med at du valgte gi han 3 gram.

Forstår at du kanskje ikke er erfaren med psykedelia selv og det er lov, men får inntrykket at Pepsi hadde en ganske vanskelig opplevelse men du ga litt faen fordi du koste deg. Kan være mulig han genuint fikk inntrykket om at du ikke "bryr" deg om han under trippen og at dette sitter igjen i etterkant.

Det kan godt hende jeg tar totalt feil også
Sitat av Olympic Vis innlegg
Jo, det er det. Spesielt en som ikke en gang vet hva rusen innebærer. Dårlig kompis, spør du meg.
Vis hele sitatet...
hvis du har snakka med en kompis en god stund om å prøve psykadelika, du sier ja og er down, men gidder ikke gjøre bittelitt research uansett om du har all verdens tid til det. Da kan man skylde på seg selv, jeg ga han det jeg tok noen dager før fordi jeg synes det var helt cool. Men var visst for mye for han, og det skjønner jeg ikke er cool. Men jeg vet at det går bra med gutt’n den dag idag så så ille var det ikke.
Vi koste oss

Sitat av Jerna Vis innlegg
Høres ut som Pepsi fikk seg en opplevelse han sent vil glemme.

En positiv ting med sopp er visst at man trenger bare å ha prøvd det en gang så er det oftest den mest spirituelle dyptgående opplevelsen man har hatt i hele sitt liv.

Og det er det mange som ikke er klar over/forberedt på/åpen for på forhånd.

Jeg syns du skulle vekslet noen ord med vedkommende en dag og hørt hvordan han ser på opplevelsen idag.

Jeg skjønner godt hva du mener med at det oppleves mørkt.
Vis hele sitatet...

Ja jeg tenker på det masse, jeg lurer faktisk på hva han tenker nå, vet at han har sluttet med sånn vi har drevet på så ting går nok bra tror jeg. Men er noen spørsmål ja

Sitat av Emilher1 Vis innlegg
Å gi 3 gram med fleinsopp til en som spør deg "Er dette likt som mdma?" er bare en dårlig ide. Hvis dette var hans første møte med psykedelia så er jeg ikke sjokkert over at denne hendelsen har gjort inntrykk på han. Kan hende at han i etterkant ikke var så fornøyd med at du valgte gi han 3 gram.

Forstår at du kanskje ikke er erfaren med psykedelia selv og det er lov, men får inntrykket at Pepsi hadde en ganske vanskelig opplevelse men du ga litt faen fordi du koste deg. Kan være mulig han genuint fikk inntrykket om at du ikke "bryr" deg om han under trippen og at dette sitter igjen i etterkant.

Det kan godt hende jeg tar totalt feil også
Vis hele sitatet...

Vil ikke si du har feil egentlig, men teksten er jo veldig liten i forhold til hvordan det faktisk var, og er. Men tror det går mye bedre med Pepsi den dag idag så kanskje det bare var bra for han

Men hva er grunnen for at det kan bli sånn? Skjønner at det handler om mindstate, hvor du er, om du vet hva du tar, om du er klar osv osv. Men kan det handle noe om intelligens også? Han synes det var plagsomt at jeg var så "normal" og for å være ærlig så synes ikke jeg sånne ting er unormalt. Kanskje soppen bare gir det det du trenger
Sist endret av HallaKompis; 24. oktober 2022 kl. 15:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt av grunnen her er jo som du sier, du i noen dager før hadde tatt 3g - du vil ikke få samme fulle trippen da på 4g eller litt mer som du tok. Toleransen din er jo større enn Pepsi

Til ettertanke om du noen gang skal trippe med noen igjen
Hvordan vet du at det går bra med han hvis dere ikke snakker sammen? Ikke svar sosiale medier.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Hvordan vet du at det går bra med han hvis dere ikke snakker sammen? Ikke svar sosiale medier.
Vis hele sitatet...
Jeg sendte en melding for 2 måneder siden kanskje, bare spurte om han fortsatt holder på med røykings osv, for jeg hadde lyst til å invitere til sesh. Fikk svar at det gikk bra osv, og skulle tenke litt på seshen, men har ikke snakket noe mer etter det.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Litt av grunnen her er jo som du sier, du i noen dager før hadde tatt 3g - du vil ikke få samme fulle trippen da på 4g eller litt mer som du tok. Toleransen din er jo større enn Pepsi

Til ettertanke om du noen gang skal trippe med noen igjen
Vis hele sitatet...
Ja det gir mening.. var sykt trippy uansett da. kommer til å holde meg unna en god stund for å si det sånn. Hvis ikke for alltid
Sist endret av HallaKompis; 24. oktober 2022 kl. 18:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Jeg sendte en melding for 2 måneder siden kanskje, bare spurte om han fortsatt holder på med røykings osv, for jeg hadde lyst til å invitere til sesh. Fikk svar at det gikk bra osv, og skulle tenke litt på seshen, men har ikke snakket noe mer etter det.



Ja det gir mening.. var sykt trippy uansett da. kommer til å holde meg unna en god stund for å si det sånn. Hvis ikke for alltid
Vis hele sitatet...
Ja det var jo litt av en samtale. Opplysende og dyp. Får håpe du svarte med riktig smiley
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Ja det var jo litt av en samtale. Opplysende og dyp. Får håpe du svarte med riktig smiley
Vis hele sitatet...
Nei nå poenget var jo å få samtalen face 2 face, men folk skal forskjellige retninger. Sånn er det bare
Hadde jeg vært kompisen din hadde jeg også holdt meg unna. Du virker som en dårlig fyr som ikke ser så veldig langt enn sin egen nese. Uansett hvor rævva vennen din er på research er det ditt ansvar og opplyse han om hva dere skal gjøre, foreksempel hvordan flein er annerledes enn mdma. Det hørtes ut som han ikke hadde det noe fint i det hele tatt og jeg skjønner han godt at han ditcher og svarer kort på meldinger.
Sist endret av Majao Gibensis; 25. oktober 2022 kl. 11:34.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
3g til første dose? Høres mye ut
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
3g til første dose? Høres mye ut
Vis hele sitatet...
Ja når jeg tenker tilbake så var det kanskje litt mye, ikke helt erfaren. Men begge sa det var en "perfekt" kveld.
Skjønner ikke helt hva psykedelika ga meg da
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Ja når jeg tenker tilbake så var det kanskje litt mye, ikke helt erfaren. Men begge sa det var en "perfekt" kveld.
Skjønner ikke helt hva psykedelika ga meg da
Vis hele sitatet...
Tror ikke jeg tok mere enn 1g om jeg ikke husker feil. Det var første gang og værtfall mer enn nok. Hva opplevde du?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror ikke jeg tok mere enn 1g om jeg ikke husker feil. Det var første gang og værtfall mer enn nok. Hva opplevde du?
Vis hele sitatet...
Det var wow opplevelse, liksom trær minte meg om flotte løvemanker (høres teit ut, men mener det). Et lys fra båthavna gjorde lystet i Vannet som Glitrende Gull.

Spindelvev system i stjernene som jeg kaller det, også kunne jeg plutselig snakke driiit fort, men sa alle ordene. Var trippy lizm
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
Det var wow opplevelse, liksom trær minte meg om flotte løvemanker (høres teit ut, men mener det). Et lys fra båthavna gjorde lystet i Vannet som Glitrende Gull.

Spindelvev system i stjernene som jeg kaller det, også kunne jeg plutselig snakke driiit fort, men sa alle ordene. Var trippy lizm
Vis hele sitatet...
Jepp, hørtes veldig likt ut det jeg opplevde.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jepp, hørtes veldig likt ut det jeg opplevde.
Vis hele sitatet...
På 1G altså? 1G er sånn man tar før du hopper på bussen spør du meg. Og det anbefales også
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av HallaKompis Vis innlegg
På 1G altså? 1G er sånn man tar før du hopper på bussen spør du meg. Og det anbefales også
Vis hele sitatet...
Ja, som sagt første gang. Så var 1-1.5 gram. Som jeg sa, usikker på eksagt dose. Aldri vært så glad som jeg var på den turen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, som sagt første gang. Så var 1-1.5 gram. Som jeg sa, usikker på eksagt dose. Aldri vært så glad som jeg var på den turen.
Vis hele sitatet...
høres jo it som en mer givende dose så. Usikker på om jeg rører noe av det mer for å være ærlig.