Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 659
Hei håper det er noen her som kan hjelpe, jeg er med som frivillig i en organisasjon som har flere lokal avdelinger rundt i Norge. pr dagsdato er det et hav av excel dokumenter med medlemmer fra de forskjellige avdelingene. vi har et blad som sendes ut til alle medlemmer som betaler for porto, dette er noe lokal avdelingen tar seg av og sender oppdaterte lister til hoved organsinen.

Jeg leter etter et CRM/CMC system som avdelingene enkelt kan logge inn og oppdater sin lokal liste. har prøvd noen løsninger som feks. "admidio" men vi må kunne skille avdelingen slik at de ikke har tilgang til andre medlems lister en sin egen.

om noen kjenner til en løsning er det bare å rope ut.
Det er noe som heter styreweb, kanskje det er noe for dere?
Hypersys er et norskutviklet medlemssystem som er kundeeid og non-profit, og som brukes av store og små organisasjoner, partier m.m. De som står bak er også trivelige folk med solid organisasjonsbakgrunn og vet hva som skal til, både opp mot lovkrav, rapportering og medlemspleie.

Og før noen spør: Nei, jeg har ingen økonomiske interesser i Hypersys/Unicornis, jeg bare liker det og folka bak veldig godt.