Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1175
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er dette normalt? Å kjenne seg hissig/sint/irritabel i avvenningsperioden? Kjenner det bygger seg bare mer å mer opp, det sinnet. Men vet ikke hvorfor.
Er det også normalt med muskelsmerter, eller generelt vondt i hele kroppen nå mens jeg er på avrusning??
Fuck Mr. Plod!
Klart det, jeg blir forbanna bare jeg ikke har snus
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, ja og ja. Alt dette er normalt
Det kalles abstinenser
Ja, spesielt i starten, men det går over. Du kommer til å ligge å kjenne på de verste depresjonene, fantasere om død og graver, hva skjer etter døden, du må gå i gjennom helvette på nytt igjen vist du sprekker. Så 100% er det eneste som gjelder
Jeg blir emosjonell etter at de fysiske abstinensene gir seg. Kan gå fra nitrist til rasende og full av mørke tanker. Det er normalt og bil gå over. Avrusning er en ting. Så skal man lissom leve etter det og da og gjeninnta samfunnet som en produktiv borger.
Yup, det er ganske vanlig. Etter å ha vært avrust ghb og crystal meth var jeg forbanna I godt over ett år (Dog med fire års bruk)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Avrusning av hva?
Dette forekommer ofte, spørs på hva du Avvennes fra ja.
Selv blir jeg jævelig hissig med for lite søvn, uten nikotin og trening. Husker jeg blei skikkelig sur uten hasj også de 20 åra jeg røyka det. Amfetamin og alkohol merker jeg ikke noe til, men benzo er den første uka, så er jeg drit sur helt til abstinensene er borte og litt til fordi det er det eneste som har funka for angsten min siden jeg var 5år. Nå 42. Men det går seg til..