Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1291
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Halla har en pumpe med en del hest i, bummet nåla er ikke brukelig, hvordan kan jeg da innta dette uten å skyte. Kan jeg drikke det eller pumpe litt og litt i nesa som nesespray?.
Anonym bruker
"Forbauset Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Plugg det ( opp i analen)
Det han over her sier er det mest effektive bortsett fra IV tror jeg - hvert fall mitt inntrykk. Bare stå på kne med framkroppen senket, and off you go!
Sist endret av tasmus82; 15. juli 2022 kl. 21:27.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Har min erfaring med å trøkke dritt i rassn men mest speed. Har opplevd lite effekt av å plugge knegg før men kanskje jeg har gjort det feil, er det langt inne pumpa burde være da?.
Anonym bruker
"Forbauset Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stikk den ihvertfall halvveis inn å ha den inne et minutt eller to etter du har sprutet blandingen inn.
Som den mest profilerte rusbrukeren her på forumet sa. "Heroin i rassen er heroin i dassen"
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Som den mest profilerte rusbrukeren her på forumet sa. "Heroin i rassen er heroin i dassen"
Vis hele sitatet...
Var tøffetom en bruker vi så opp til?
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du tiden på tid side kunne du dampet av vannet.
Spredd det ut på en tallerken og samlet pulveret når vannet er ute. Opp i nesa/røyke.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Var tøffetom en bruker vi så opp til?
Vis hele sitatet...
For min del; ja, på en merkelig måte.
Store drømmer, ga seg aldri, selvtilliten og motet.
Egenskaper jeg ønsker meg.

Noen som vet hvor han er blitt av?
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Var tøffetom en bruker vi så opp til?
Vis hele sitatet...
På ingen måte. Derfor jeg skrev "mest profilerte" for såvidt meg bekjent er det bare én ifra freak som har gått på tv og skutt heroin.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Kan nå bekrefte heroin i rassen er heroin i dassen. Utrolig skjipt å faen for nå griseri
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta det i mikroen til det blir til pulver