Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1057
Anonym bruker
"Ergerlig Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Begynte å røyke alt for mye og bestemte meg for å ta en pause.Har nå gått 3 dager uten weed, alle har sagt det er helt Jævlig å slutte å røyke men merker ingwnting annet enn at jeg savner å fyre en feit en med gutta. Ingen abstinenser og klarer lett å si nei til fyrings?

Var jeg egt avhengig eller bare elsket jeg weed ?
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alle som slutter reagerer annerledes, jeg samme som deg sluttet/hadde pause i 8mnd før jeg tok en j etter stop. Merket absolutt ingen abstinenser. Hadde da røyker hver dag i 4 år
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
En opplever ikke abstinens ved og røyke, utenom psykiske plager som sug og angst mye annet også. Men null fysiske. Du nevner ikke om hvor lenge og hvor mye du røykte da kan jrg heller ikke svare på det jeg føler er riktige svaret.
Anonym bruker
"Ergerlig Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
En opplever ikke abstinens ved og røyke, utenom psykiske plager som sug og angst mye annet også. Men null fysiske. Du nevner ikke om hvor lenge og hvor mye du røykte da kan jrg heller ikke svare på det jeg føler er riktige svaret.
Vis hele sitatet...
Røyka sånn rundt 4-10 ganger i uka i 6 mnd
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg svetter som en gris og drømmer noe helt for jævlig når jeg ikke røyker men går over etter noen dager.Sinnsyke drømmene er værst,blir jo helt gåen.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg svetter som en gris og drømmer noe helt for jævlig når jeg ikke røyker men går over etter noen dager.Sinnsyke drømmene er værst,blir jo helt gåen.
Vis hele sitatet...
Samme her men har lært mæ å lik drømmene nu. E litt dritt å våken svett som faen men drømmen i sæ sjøl kan vær jøvlig artig
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er på tolerance break nå, men sliter så jævlig med å spise at jeg vurderer å kaste inn håndkle.
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
En opplever ikke abstinens ved og røyke, utenom psykiske plager som sug og angst mye annet også. Men null fysiske. Du nevner ikke om hvor lenge og hvor mye du røykte da kan jrg heller ikke svare på det jeg føler er riktige svaret.
Vis hele sitatet...
Klamme hender/føtter og dårlig til lite søvn er bare psykisk altså?

De fysiske abstinensene er tilstede, men relativt milde.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Begynte å røyke alt for mye og bestemte meg for å ta en pause.Har nå gått 3 dager uten weed, alle har sagt det er helt Jævlig å slutte å røyke men merker ingwnting annet enn at jeg savner å fyre en feit en med gutta. Ingen abstinenser og klarer lett å si nei til fyrings?

Var jeg egt avhengig eller bare elsket jeg weed ?
Vis hele sitatet...
Tror ikke du var avhengig. Jeg slutta etter endel år med daglig røyking og merka ikke noe spess anna enn bedre søvn på dag 2.