Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1569
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, Har blitt skrevet ut 7,5 mg imovane i 5 dager nå. Kjenner det har lite funk for rus lenger

De to første dagene var det syke hallisunasjoner og en rusfølelse. Men nå kjenner jeg meg bare litt trøtt å ingen ting mer.

Har jeg utviklet toleranse så fort? Hva burde jeg spørre legene på psyk om, siden jeg er innlagt?
At du får "syke hallusinasjoner" av 7,5 mg imovane høres ikke riktig ut.
Sist endret av Oksygentyven; 31. mai 2022 kl. 00:11.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Kanskje spørre de på psykeatrien om det du spurte om her, de har vell et bedre svar på det.
Toleranse kommer ganske raskt, men etter 5 dager høres veldig raskt ut etter min erfaring. Jeg er 30 dager på, deretter en ukes tid av, og det er nok til å få god funk igjen.

Fungerer den fortsatt til det den skal da, søvn? Jeg har aldri opplevd syke hallusinasjoner på Imovane, men om jeg holder meg våken etter inntak fremfor å legge meg, så kan jeg får litt visuals.

Jeg har litt vondt for å tro at det er så lurt å "bestille" ønskede preparater under innleggelse, men det finnes jo mye som kan bidra til bedre søvn. I samme gate som Imovane er Stilnoct. Person liker jeg den dårligere fordi jeg sover bedre på Imovane, men jeg vet om de som sverger til det motsatte.
Jeg har brukt zopiclone flere mnder i strekk og har samtidig fått like god funk om det er 3,75mg eller 7,5mg. Starta på 7,5
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Oksygentyven Vis innlegg
At du får "syke hallusinasjoner" av 7,5 mg imovane høres ikke riktig ut.
Vis hele sitatet...
Muligens at det er noe enzym greier igjen, som gjør at jeg får mer bivirkninger av medisiner
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Amøbe66 Vis innlegg
Toleranse kommer ganske raskt, men etter 5 dager høres veldig raskt ut etter min erfaring. Jeg er 30 dager på, deretter en ukes tid av, og det er nok til å få god funk igjen.

Fungerer den fortsatt til det den skal da, søvn? Jeg har aldri opplevd syke hallusinasjoner på Imovane, men om jeg holder meg våken etter inntak fremfor å legge meg, så kan jeg får litt visuals.

Jeg har litt vondt for å tro at det er så lurt å "bestille" ønskede preparater under innleggelse, men det finnes jo mye som kan bidra til bedre søvn. I samme gate som Imovane er Stilnoct. Person liker jeg den dårligere fordi jeg sover bedre på Imovane, men jeg vet om de som sverger til det motsatte.
Vis hele sitatet...
Vil si imovane funker bare dårligere å dårligere for søvn også. Føler rett å slett ingen ting lenger. Legene sa de skulle sette meg på noe Anna siden jeg fikk halliser av imovane å dårlig funk. Usikker på om jeg skal spørre om noe høyere dose av imovane
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Amøbe66 Vis innlegg
Toleranse kommer ganske raskt, men etter 5 dager høres veldig raskt ut etter min erfaring. Jeg er 30 dager på, deretter en ukes tid av, og det er nok til å få god funk igjen.

Fungerer den fortsatt til det den skal da, søvn? Jeg har aldri opplevd syke hallusinasjoner på Imovane, men om jeg holder meg våken etter inntak fremfor å legge meg, så kan jeg får litt visuals.

Jeg har litt vondt for å tro at det er så lurt å "bestille" ønskede preparater under innleggelse, men det finnes jo mye som kan bidra til bedre søvn. I samme gate som Imovane er Stilnoct. Person liker jeg den dårligere fordi jeg sover bedre på Imovane, men jeg vet om de som sverger til det motsatte.
Vis hele sitatet...
Hvordan funker stilnoct? Går det Ann å få noe rus av det?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan funker stilnoct? Går det Ann å få noe rus av det?
Vis hele sitatet...
Ja, folk ruser seg på Stilnoct også. Vil dog ikke anbefale det. Du risikerer å bli apekatt, si masse greier du normalt ikke sier, og husker ikke en dritt i ettertid. Jeg får mer hallusinasjoner på Stilnoct enn på Imovane, foretrekker derfor Imovane. Men vet at enkelte opplever det motsatte også. Spør du meg er dette medikamenter med vanvittig individuell effekt fra person til person. Blir roligere, naturligvis trøtt, mister hemninger etc. Begge deler har ruspotensiale om man ikke bruker det som det er ment. Det skal somregel ikke mer til enn at man lar være å legge seg.