Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2179
Hei.

Søker etter en eller flere som har lyst til å samarbeide om å lage et spill.

Jeg programerer hovedsaklig og er derfor ute etter noen som er av det kreative slaget og liker å tegne grafikk. Kanskje også en som kan lage musikk, lyder og ambience. Kansje du bare har gode ideer og kan hjelpe med spilltesting, storry og promotion (Webdesign). Ønsker ikke å involvere for mange, men 3 + meg burde fungere.

Hvordan type spill, har jeg ikke tenkt så mye på, men for å ikke gape over for mye i første omgang, blir det 2D.

Det er også viktig at selv om man blir med og er ivrig i starten, skal man ikke føle noe press for å bli med helt til spillet er ferdig. Min erfaring er at uansett hvor gøy det man holder på med er, er det ikke noe gøy lenger den dagen man føler man gjøre det. Altså, det er ikke noe problem å hoppe av prosjektet, men da må man si klart i fra.

PM meg eller svar rett i tråden her om du kan være interessert.

Her kan du se noen spill jeg har laget.