Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2220
Jeg har bodd her i 2 og et halvt år, og jeg har fortsatt ikke sett noe interessant. Jeg har gått gjennom gatene ved daggry i håp om å se noe interessant, men likevel så jeg ingenting annet enn idioter som kjørte på rødt lys. Er det noen som vet noe interessant her? (Spesielt mellom Larvik og Sandefjord)
Spørs helt hva du er interessert i da. Du kan alltids finne på noe å gjøre sikkert, men småby-norge er ikke veldig spennende på tirsdag formiddag uansett hvor du er.
Men som et tips så kan du dra ut til Lista når det er bra bølger.
BRAND ∞ STRONG
Så et intervjue med Knut Schreiner (Turboneger) og Torgny Amdam (Torgny) for en haug med år siden der de ble spurt
om hvilket Norsk fylke som var det kjedeligste, mest intetsigende og uten egen identitet.
Svar= Vestfold (tidligere fylke)
Et av Norges beste buldrefelt ligger på (i?) Ula; https://www.gryttr.com/samling/ula
Sitat av moret Vis innlegg
Spørs helt hva du er interessert i da. Du kan alltids finne på noe å gjøre sikkert, men småby-norge er ikke veldig spennende på tirsdag formiddag uansett hvor du er.
Men som et tips så kan du dra ut til Lista når det er bra bølger.
Vis hele sitatet...
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Nei.
Vis hele sitatet...

Nope. Det er fryktelig langt avgårde når en stakkar spør om noe lokalt.

Som alternativ til Lister kan jeg anbefale Tønsberg Tønnesom er relativt lett tilgjengelig. Hører til Sandefjord men heter Tønsberg tønne fordi man runder Tønna sjøveien innaskjærs til Tønsberg.

Videre kan TS ta for seg kysten mellom Sandefjord og Larvik, Ula nevnt og Kjerringvik der er det nok å ta av i sommerhalvåret. Bare å komme seg ut.

Og skulle du være interessert i vikinger så har du jo litt å finne på.

Sitat av Watcher Vis innlegg
(Spesielt mellom Larvik og Sandefjord)
Vis hele sitatet...
Altså jeg skrev kysten men serr, her har du noe av landets beste skjærgård tilgjengelig fra fastlandet. Bare å pelle seg ut.
Sist endret av Dough; 3. mai 2022 kl. 09:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Dough Vis innlegg
Nope. Det er fryktelig langt avgårde når en stakkar spør om noe lokalt.
Vis hele sitatet...
Sorry, mente Saltstein selvfølgelig.
Vurdert å begynne med dykking? Vestfold har fin kyst.
Håsken ( Andebu ) og eik (Tønsberg) mangler på listen din!