Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2978
Arenaer å reklamere / selge nettside design/ scripts, er det noe sted å foreta dette? Synes det er veldig lite av det, men mulig det er sånn siden folk som ønsker noe eget bare sourcer fra kina on demand? Tenker da i hovedsak litt mere avansert en wordpress blogger ol. (No hate, ilu wordpress).

For ordens skyld, forkskjellige «ferdig-designs» og ikke noe typ freelance opplegg.
Vil du selge bare design eller en fullstendig løsning? Hvis det er fullstendig løsning så antar jeg at du har kontroll på hele stacken og ikke bare frontend biten..? Isåfall vil jeg anbefale å heller starte en konsulent selskap som driver med slikt, der kunden fortelle deg om deres utfordringer og du/dere løser det
Sitat av HerAnt Vis innlegg
Vil du selge bare design eller en fullstendig løsning? Hvis det er fullstendig løsning så antar jeg at du har kontroll på hele stacken og ikke bare frontend biten..? Isåfall vil jeg anbefale å heller starte en konsulent selskap som driver med slikt, der kunden fortelle deg om deres utfordringer og du/dere løser det
Vis hele sitatet...


Har bare laget en index.html jeg?

Hehe neida. Har nok hele stacken, men tenkte noe som typ envato, men de er så griske at jeg nekter å støtte dem.
Sist endret av Systemet007; 12. februar 2022 kl. 17:31.
Om det er wordpress-themes du selger kan du eventuelt legge en light-versjon på wordpress.org, også selge pro-versjon på egen nettside eller shopify / https://www.lemonsqueezy.com/ eller lignende.
Med hele stacken så mener jeg frontend, backend, database/graph, cloud.

Ut i fra det jeg ser, envato er type marked for grafisk designere og frontend utviklere
Adobe sin Behance platform er en løsning for å showcase eget arbeid, men det vet du sikkert hvis du har brukt Adobe software.
Fokuset der ligger vel mer på egne design en det gjør på modifiserte templates.
Sist endret av vindaloo; 12. februar 2022 kl. 20:02.
Sitat av HerAnt Vis innlegg
Med hele stacken så mener jeg frontend, backend, database/graph, cloud.

Ut i fra det jeg ser, envato er type marked for grafisk designere og frontend utviklere
Vis hele sitatet...
Om du absolutt på død og liv tror jeg er tilbakestående nok til å selge en landing page elns i html som er laget i èn utgave for massesalg så er det greit. Det er helt ok. Digger det.

For ordens skyld så består den nevnte tjenesten av frontend, backend, automatisk loadbalance og serverhardening, der innsatsen for å få opp hele dritten koster ca 5 tastetrykk.

Ps, fleiper med sinnahumor :*
Sitat av Systemet007 Vis innlegg
Om du absolutt på død og liv tror jeg er tilbakestående nok til å selge en landing page elns i html som er laget i èn utgave for massesalg så er det greit. Det er helt ok. Digger det.

For ordens skyld så består den nevnte tjenesten av frontend, backend, automatisk loadbalance og serverhardening, der innsatsen for å få opp hele dritten koster ca 5 tastetrykk.

Ps, fleiper med sinnahumor :*
Vis hele sitatet...
Den humoren din skinner ikke gjennom bare så det er sagt.

Om du faktisk selger nettsider med server og alt så bør du lage deg din egen nettbutikk/nettside der du reklamerer for hva du tilbyr. Tar du deg av hosting og?

Kan du oppsummere "produktet" ditt? Du skriver først "nettside design", og i siste innlegg er det loadbalancing, backend og serveroppsett i tillegg.