Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3240
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Halla freaks, jeg har skaffet meg en RPI 400 for en liten stund siden men har lyst til og bruke den som et eksternt tastatur til andre enheter, for nå laptopen min. Jeg fant et script på GitHub men jeg forstår ikke hvor jeg skal skrive koden om det er på selve laptopen jeg har lyst og bruke tastaturet på eller om det er Raspberryn jeg skal skrive koden på. Kan dere hjelpe meg litt her?: Her er linken

https://github.com/Gadgetoid/pi400kb/tree/main

RaspberryPI OS : NOOB
Laptop OS: Kali Linux.

Om det spiller noe rolle ^
Sist endret av Drsskkr; 23. januar 2022 kl. 13:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du skal køyre programmet på Pien.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du skal køyre programmet på Pien.
Vis hele sitatet...
Okei Takk for raskt svar.
Bruk en USB-C til USB-A adapter. Plugg den inn i en port i vertsmaskinen (altså den du vil bruke PIen som tastatur til) som du vet kan levere minst 2A, på moderne hovedkort så pleier disse portene å ha en gul bit imellom eller så er det bilde av et batteri på siden av det.

Så følger du disse instruksene på PIen: