Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1421
Hei!
Til dere som bruker hasj og marijuana, hva foretrekker dere og hvorfor? Jeg bruker jevnlig grønt og trives godt med det, men har selvsagt lagt merke til at prisene på hasj er en del lavere.
Min tanke har alltid vært at det kan være mer "dritt" i brunt, da det er vanskelig å skille dette fra hverandre, men som sagt har jeg aldri prøvd det selv. Er brunt mer økonomisk? Hvordan er smak?

Har prøvd å søke litt rundt her om jeg finner liknende tråder, men den nyeste jeg fant var fra 2012.
Takk for svar!
Jeg liker brunt best. Brunt er jo på en måte "konsentratet" av marihuana så det vil naturlig nok ha en sterkere prosent THC.
Kjøper jeg en 2er bruning og 2er grønt vil nok det brune vare lengre for meg iallfall.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Foretrekker grønt, mye av grunnen til det er fordi det er letter å se om det er tuklet med. Men også smaker det og lukter det bedre synes jeg Koseligere å mekke med også
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har samme mening som hen over meg, pluss at i hodet mitt gir det meg en bedre kroppsfølelse og goodfeel.
Den gang jeg holdt på med slikt så var det veldig enkelt.
Jeg sa som Ole brumm
Ja takk begge deler!
Foretrekker brunt. Jeg røyker utendørs, og brunt avgir mindre lukt. Dessuten får jeg mer varer ut av kronene enn med weed
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Foretrekker brunt. Jeg røyker utendørs, og brunt avgir mindre lukt. Dessuten får jeg mer varer ut av kronene enn med weed
Vis hele sitatet...
Test vanncuring, blir mye mindre lukt

Kunne jeg valgt, aldri mer brunt eller aldri mer grønt, så hadde jeg valgt grønt anyday. Man har sativa til mornings, en kryssning etter jobb og en indica til kvelds

Smaker bedre, lukter bedre, fungerer bedre. Det er 10-15 år siden jeg sist røyka en bønne som ga meg skikkelig kvalitets følelse. Så dagens dritthasj, den holder jeg meg unna
Sist endret av Hasjanalyse; 16. oktober 2023 kl. 18:25.
Foretrekker brunt siden det er mindre styr å gjøre spiselig.
Jeg liker å vite hva jeg trekker ned i lungene mine. Alt mellom himmel og jord har vært brukt for å blande ut hasjen gjennom tidene, råolje/motorolje er ikke uvanlig. Med weed vet man hva man får. Får jeg derimot tilbud om hjemmelaget hasj så er jeg ikke vond å be.

Til syvende og sist er det uansett strainen, sativa eller indica som har noe å si.
Sist endret av Cheese; 16. oktober 2023 kl. 20:55.
Foretrekker grønt, tror det har noe med at jeg startet med grønt og har røyket mest grønt i løpet av min stoner karriere.
Sitat av Cheese Vis innlegg
Jeg liker å vite hva jeg trekker ned i lungene mine. Alt mellom himmel og jord har vært brukt for å blande ut hasjen gjennom tidene, råolje/motorolje er ikke uvanlig. Med weed vet man hva man får. Får jeg derimot tilbud om hjemmelaget hasj så er jeg ikke vond å be.

Til syvende og sist er det uansett strainen, sativa eller indica som har noe å si.
Vis hele sitatet...
Motorolje er ikke uvanlig? Lol
Varierer etter hva målet er.

Skal jeg se netflix elns å sone ut blir det bare brunt.
Skal jeg game med folk blir det små mengder med mix.
Skal jeg ha det gøy med dama blir det grønt.

Foretrekker nå å kjøre mix tbh, gir meg den mest balanserte sinnstilstanden for recreational fun.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Motorolje er ikke uvanlig? Lol
Vis hele sitatet...
Det er en lang tråd om akkurat dette her på freak i disse dager. Virker som hele landet er forsynt med en ny type myk, oljete hasj som brenner godt men med lite lukt og effekt. Ekte hasj er et komprimert cannabiskonsentrat hvor oljen faktisk er cannabisolje. Før i tiden var myk hasj det samme som høy kvalitet, nå er det nesten motsatt. Når den myke, oljete hasjen man får i dag åpenbart ikke inneholder cannabisolje er det ikke vanskelig å forestille seg hvilken annen olje som er brukt.

Som det meste i dette miljøet finnes det ingen sikre kilder men har hørt anekdotisk at både parafin og andre petroleumsoljer er det vanligste å bruke for å buffe ut og få riktig konsistens.
Anonym bruker
"Sjokkert Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Cheese Vis innlegg
Som det meste i dette miljøet finnes det ingen sikre kilder men har hørt anekdotisk at både parafin og andre petroleumsoljer er det vanligste å bruke for å buffe ut og få riktig konsistens.
Vis hele sitatet...
Da har du hørt på noen som ikke har peiling. Parafin lukter ikke akkurat som blomster. Det finnes hundre- eller tusenvis av andre oljer (samtlige matoljer f.eks) som mer sannsynligvis brukes.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Foretrekker grønt, mye av grunnen til det er fordi det er letter å se om det er tuklet med. Men også smaker det og lukter det bedre synes jeg Koseligere å mekke med også
Vis hele sitatet...
Du klarer ikke se om budsa er sprayet med syntetisk thc og eller terps for ekstra god lukt/smak.
Just saying
Sitat av Pastell Vis innlegg
Hei!
Til dere som bruker hasj og marijuana, hva foretrekker dere og hvorfor? Jeg bruker jevnlig grønt og trives godt med det, men har selvsagt lagt merke til at prisene på hasj er en del lavere.
Min tanke har alltid vært at det kan være mer "dritt" i brunt, da det er vanskelig å skille dette fra hverandre, men som sagt har jeg aldri prøvd det selv. Er brunt mer økonomisk? Hvordan er smak?

Har prøvd å søke litt rundt her om jeg finner liknende tråder, men den nyeste jeg fant var fra 2012.
Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Veldig vannskelig svar men jeg foretrekker nok grønt mest. Grønt liker jeg smaken bedre men hasj er vanligvis Go-to siden det er billigere.