Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3590
Hei!

Har vært så dum å trodd at det ikke bodde noen over gangen, så jeg har brukt postkassa/adressen til vedkommede over gangen for å motta ulovlige saker. Tilogmed skrevet fiktivt navn på kassa. Nå viste det seg idag at postkassa var tømt for reklame og dritt, kanskje tilogmed pakken min jeg har ventet på. Mener jeg hørte at noen låse seg inn der isted også, rakk akkurat ikke å se gjennom nøkkelhullet om det var noen som gikk inn der. Hva skal jeg gjøre? Er saker der for mange tusen og lurer på om noen har en lur idé til hva jeg kan gjøre for å kanskje få tak i sakene igjen? Det er jo ikke sikkert pakken har komt idag, men er redd for det.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det er jo den åpenbare haken ved å bestille i falskt navn: om du ikkje får det og andre tar det er det pent lite du kan (og bør) gjere.
Første i ny måned idag. Kan godt være leiligheten stod tom tidligere men at det kom ny beboer idag.
Om du kontakter selger og gir ny adresse kan det kanskje berge pakken, med mindre du vet den alt er sendt. Noen selgere har garanti, og dersom du ikke mottar så sender de ny.

Er den sendt så får du vel forsøke å vokte postkassen de nærmeste dagene og håpe at du klarer å få det ut før naboen henter posten. Du vet sikkert bedre enn en nyinnflyttet når posten vanligvis kommer.

Drawbacket er jo om pakken var kommet idag. Kanskje har din nye nabo varslet snuten, som har satt opp span på kassa. Og neste gang en fremmed er i kassa så ligger pakken der og du går glad og lett inn for å kose deg - når snuten slår inn døra.

Du får veie for og imot selv. Det har vært utført span på postkasser tidligere med resultater for snuten. Så det er ikke utenkelig at de gjør det om naboen har tipset dem. Men det kan jo også hende at naboen har en deilig helg med dine greier

Du får se an naboen. Ser han ut som en freaker så så forsøk å få ham over på en og med deg, gjør han det så vet du at han ikke har tipsa.
Sist endret av frtoretang; 1. juli 2016 kl. 22:54.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Du får se an naboen. Ser han ut som en freaker så så forsøk å få ham over på en og med deg, gjør han det så vet du at han ikke har tipsa.
Vis hele sitatet...
Vel... hvis han faktisk har funnet pakken og ikke tar det så pent så stiller du deg vel ganske naturlig opp som mistenkt hvis du prøver å bonde over en joint første kvelden...
Start med å drikke noen pils også ta det derfra. En ser jo ofte greit når en snakker med folk om de er helt strait eller om de kan tenkes å tøyse litt.