Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3349
De hevder å klare knekke 4 tals passord på ett vis fra IOS (iphone). Syntes dette var veldig rart da jeg trodde det var umulig å "knekke" disse kodene. Det står at de bruker ca 1 time på ett passord, men mobilen låser seg jo viss de prøver å bruteforce det. Har dessuten lest om mange media saker der politiet ikke får seg forbi IOS passord. Kan nevne at denne tjenesten deres kanskje ikke er helt oppdatert fordi de tar bare fram til iphone 4s. Noen tanker likevel?

http://www.spyshop.no/ios-passordkne...hone-ipad.html
Sist endret av Grisedigg; 22. mai 2016 kl. 23:19.
Etter det jeg kan se er dette gamle IOS versjoner. Helt nede i versjon 3/4/5 som jeg mener har hatt feil som gjør at man kan hente ut en IOS backup og installere. Er også andre versjoner som jeg mener at har lignende feil som gjør at man kan bruteforce.
Grunnen til at det kun er opp til 4s er nok fordi iOS 9 kom med flere nye sikkerhetsoppdateringer, og iPhone 4 og nedover er ikke kompatibel med iOS9. Irriterer meg grenseløst når jeg kommer over folk som sitter med iOS 5 "fordi det virker". Nei. Uff..