Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3813
Er det noe jeg kan gjøre/bruke som øker dopaminproduksjon som fortsatt ville vært naturlig og sunt for meg? God musikk og en godt gjennomført treningsøkt er noe som hjelper, men det dabber av sakte men sikkert.

Erfaringer og tips på hva som hjelper for vedkommende tar jeg imot med glede!
Har lest litt om Tyrosine tilskudd, noen som har erfaring med det?
Trening og sunn mat virker over lengere tid hvis du legger om livet ditt til det, faste måltider, rutiner og generelt god struktur virker utrolig bra, selv om det ikke virker sånn i starten så har det utrolig mye å si i det lange løp! Stå på kømpis!
Dopamin er noe som lages etter "behov" fra hjernen, så fysisk aktivitet og/eller ting som stimulerer 'lykkesenteret' i hjernen vil bidra til å slippe ut mer dopamin. Du kan ikke få permanent forhøyet dopaminproduksjon med mindre du aktivt bidrar til det.

Vær veldig forsiktig med å ta tilskudd som gir deg økt dopamin-nivå, da dette kan veldig fort bli vanedannende.
Les deg opp på L-Theanine. Tar bort den lille negative edgen i hverdagen og alt får en fin flyt :-) Bruker 200mg x 4 daglig. Trygt, billig og effektivt.
Sist endret av nattenssønner; 18. januar 2017 kl. 13:35.
Sitat av nattenssønner Vis innlegg
Les deg opp på L-Theanine. Tar bort den lille negative edgen i hverdagen og alt får en fin flyt :-) Bruker 200mg x 4 daglig. Trygt, billig og effektivt.
Vis hele sitatet...
Sitat av stresser Vis innlegg
... som fortsatt ville vært naturlig og sunt for meg ...
Vis hele sitatet...
Merk: naturlig og sunt
Sitat av Magnificent Vis innlegg
Merk: naturlig og sunt
Vis hele sitatet...
Les litt på det så vil du få med deg at det har en rekke positive virkninger på kroppen. Det er å finne i grønn te, men i mindre mengde
Sitat av nattenssønner Vis innlegg
Les litt på det så vil du få med deg at det har en rekke positive virkninger på kroppen. Det er å finne i grønn te, men i mindre mengde
Vis hele sitatet...
Gjorde det nå, og trekker tilbake den forrige kommentaren min.. Tror det er noe med et lignende navn som ikke er såå naturlig.

Mulig L-Theanine kan fungere, ser det selges som helsekost.
Kan også være verdt å lese seg opp på L-Dopa hvis du skal begynne med kosttilskudd.
Gambling, kvinnejakt og slåsskamper
Sitat av nattenssønner Vis innlegg
Les deg opp på L-Theanine. Tar bort den lille negative edgen i hverdagen og alt får en fin flyt :-) Bruker 200mg x 4 daglig. Trygt, billig og effektivt.
Vis hele sitatet...
Hvor er det du handler L-Theanine?

Noen som har handlet fra http://www.myprotein.no ?

Alt står skrevet på Norsk, men det var snakk om toll og moms hvis jeg bestilte for mer enn 350 Kr. Så jeg regner med at de ikke sender fra Norge?
Sist endret av stresser; 19. januar 2017 kl. 12:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er det ikke mulig å få tak i L-theanine i noen helsekost butikker i Oslo?
Handler fra Norge ja. Fikk pakken etter 2 dager.

http://urtesenteret.no/L-Theanine-Nutricost/

Edit: Så de var utsolgt for 100g boksen men de har kapsler der og, litt dyrere dog.

http://urtesenteret.no/Suntheanine-L-Theanine/
Sist endret av nattenssønner; 19. januar 2017 kl. 14:08.