Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3544
Hei
Tenkte å få litt råd om å bole. Har lyst å gå på min første kur.
Er 36år/189cm/87kg
Er vant med å trene mye men har i en lengere periode ikke hatt fremgang, kan sikkert være aldern som begynner å sette sitt preg.
Har lest en del om hva man bør ta men det er jo mye meninger om hva som er "bra" og ikke for en begynner. Er nok som første kur mer keen på en oralkur.
Vurderer en kur med Winstrol 40mg over 5 uker med etterfølgende 3 uker med Nolvadex.
Lite lyst på en kur som tar opp alt for mye vann i kroppen.

Noe gode råd? -er jeg helt ute å sykle?

Takk
Nå er ikke jeg noen ekspert her, men hva med å heller vurdere en cycle med en SARM istedet, f.eks. LGD-4033? Så og si ingen bivirkninger bortsett fra litt suppression, som man kommer seg mye fortere fra enn steroider. Litt mindre gains, men det man gainer er mindre vann og mye lettere å beholde etterpå.

https://www.steroid.com/Anabolicum.php
Hei
Har du selv prøvd?
Noen anbefaling på hvor det kan kjøpes?
Kommer neppe til å få noe gains fra det der..
Winstrol bruker du gjerne til å cutte med samt 5 uker er lite.
Hei
Noen annen anbefaling?
Winstrol kan fucke/styrke senene når det kjøres alene, husker ikke hvilken av de, sjekke ut det ut.
ALDRI kjør pillekur alene, det er det kun tenåringer som ikke har peiling som gjør. Hvis du ABSOLUTT skal gjøre det kan du gå for en mild kur med winestrolen din eller turanabol.
Jeg ville anbefalt testosteron enanthate 250-500mg i uken i 12 uker, det er klassis "førstegangskur".
Hvis du allerede har winestrolen kan du godt ta de også, men testosteron burde kjøres samtidig for mindre bivirkninger(egenproduksjon).
Les deg opp på PCT, ta enten nolvadex,clomid,armidex eller HCG etter kur.
Sist endret av trikker95; 26. desember 2016 kl. 18:13.