Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4139
Er en mann på 33 år, 174cm og 77 kg. Har fra naturens side meget godt anlagt muskelmasse, (ufortjent da jeg sjelden trener lengre), og har gjennom de siste 15 årene mer enn et tyvetalls ganger brukt steroider for å kickstarte treningen. Dette har fungert upåklagelig, uten bivirkninger av noe slag. Blodverdiene mine er fine, og det samme er allmennhelsen min. Jeg har sjelden kombinert mer enn et par preparater samtidig, og denne gangen tenkte jeg å kjøre flere ting samtidig. Av ting jeg har forsøkt, kan jeg nevne Dianabol, Deca og Testo som ting som har fungert godt for meg. Jeg skal begynne en fire månederskur nå, og ønsker forslag til en fornuftig stacking-plan av noen som har erfaringer med samme type preparater.
Jeg ønsker samtidig å minske fettprosenten min, så har tenkt å bruke clen midtveis i syklusen, og avslutningsvis, samt Winstrol for å trekke ut vann og øke muskelhardheten. Jeg har ingen intensjoner om å bruke alle tablettene, men ønsker som sagt et forslag til stackingplan basert på preparatene jeg har mottatt.

Preparatlisten jeg mottok i dag består av:

15 ampuller Testo Propionate 100mg
500 tabletter Dianabol 10 mg.
17 ampuller Deca 200mg
14 ampuller Boldenone 200mg
200 tabletter Stanozolol 10mg
200 tabletter Clenox 0,04mg
100 tabletter Tamixofen 10 mg
100 tabletter Clomifene (Clomid) 50mg

På forhånd tusen takk
Jeg er ikke kvalifisert til å gi deg noe som helst tips, men om det ikke er for mye å be om kan jeg spørre om dine erfaringer med dianabol? Vet såpass at man trekker store mengder vann og mister dette vannet etter endt kur, med mindre man kan kontrollere denne vannretensjonen med et evt. anti østrøgen o. l. Har griselyst til å kjøre en 4 uker dianabol only kur, såklart med skikkelig pct etter. Men meningene rundt dette er ganske delt.. Mange rapporterer å ha beholdt en del kilo etter endt kur, mange å ha mistet alt...
Min aller første kur var en dianabol only. 4 uker med rosa sekskantede såkalte 5mg thai-russere. Jeg gikk toppidrett, var 17 år, 65 kg, og noen av de større gutta på skolen introduserte meg for disse små, hissige tablettene. Lite visste jeg, men googlet opp riktig dosering ift til kropssvekt, høyde og treningsnivå. Doserte først èn pille de første to dagene, og trappet videre opp til 5 om dagen. Resultatet kom nærmest umiddelbart, og jeg husker jeg løftet 5 kg mer i benk allerede et par, tre dager etter. Noe av dette var sikkert mentalt betont, men selve følelsen i kroppen, pumpet og supermannfølelsen har gjort at jeg i senere tid finner det demotiverende å starte å trene uten en kickstart, gjerne i form av Dianabol. Har aldri opplevd noen form for bivirkninger, men så har jeg heller aldri brukt steroider mer enn 8 uker i strekk. Mye av størrelsen er som du sier at du trekker mye vann, og du mister enkelt 80% av massen du har gainet om du ikke opprettholder treningen. Forskjell fra psyke til psyke ift om du blir nedfor av å gå ned så drastisk, ikke minst fort (ca 4 uker), men jeg har aldri selv vært plaget av slike tanker, og heller sett på det som en studie i hvordan man kan få tilbake motivasjon og treningslyst, resultater og forkortet restitusjon.
Men du merket vel shutdown? mtp. at du var kun 17 år når du tok det også :O Hva mente du med at man mister 80% av massen om man ikke opprettholder treningen? Kan man altså opprettholde en del av gainsa ved å kun trene, eller er det uungåelig mtp. testosteron shutdownen etter endt kur?
Du synes ikke det blir vel slitsomt og gå 4 måneder med test prop da? Hvordan tenkte du intervallet på dette?
Test bør være basen i enhver stack, alt som tas i tillegg bør legges til dette.

Som jeg ser det bør du starte første ukene med test og kicke dbol, etterhvert kommer du til med eq og deca og fortsetter test, før du avslutter med clen og beholder styrken igjennom "kuttet" med win.

Om tanken er å miste vann og fett mot slutten må kostholdet legges til rette for dette.
Du bør kjøre testo i bunn hele veien, du sier 4 mnd- ergo du har aaaalt for lite testo. Prop. bør du også inj annenhver dag for å ha noenlunde jevne verdier. I ditt tilfelle vil testoen da vare i 1 mnd..
Hei! Du burde være litt kritisk til dianabol. Ved lang nok bruk av det kan det føre til høyere hårfeste (man ser eldre ut) og det blir ikke mye varige gains av det. Ta vare på deg selv
Jeg ville gjort følgende;
Selg propionaten, kjøp enanthate istedenfor. 500 mg hver 5. dag
Selg dianabol, kjøp turinabol istedenfor. 10 mg hver dag som kickstarter og avslutt disse etter x antall uker du mener er passende. (4-8?)
Spe på med Winstrol for å stramme inn formen ytterligere midtveis + i kuren.
Deretter vil jeg anbefale å cruise på 250 mg + per uke så lenge du ønsker at styrke og muskelmasse skal vare.
Kjøp HCG og bruk Clomid og Tamoxifen + legg en god plan for PCT.

Det finnes få grunner til å kjøre hardt og deretter slutte. (typisk 8-ukers kurer) Kroppen liker ikke jojo-verdier og det finnes ingen måte du kan beholde fremgangen din etter endt kur - absolutt ingen. Du vil gå tilbake til ditt maksimale naturlige potensiale om du fortsetter å trene og spise bra etter testosteron-nivåene er tilbake til normale.
Tusen takk for gode svar. Dette er ting jeg har studert på ymse plattformer i lang tid, og Flexx, det virker som du har vært ute en vinternatt selv. Til dere andre vil jeg også si tusen takk. Er veldig glad det finnes en plattform fri for moralens voktere, og som virkelig deler av egne erfaringer.