Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 6119
Hei.

Har lett litt rundt etter dette, uten noe spesielt hell.
Har funnet sider og artikler som sier både at det er lovlig, og at det er coffeeshops, og andre steder sier det er ulovlig.

Noen som har peiling? Tenkte meg nedover til kreta snart, og det hadde vært kjekt å vite
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Cannabis er ikke lovlig i Hellas. Hvis det var det du tenkte på.
Kilde
Ølglad nordlænning
Går sterkt ut ifra at det er Cannabis du mener nå ja? Er for øyeblikket på Kreta og har enda ikke sett noe til disse "coffeshopsene" som du nevner (Er for øyeblikket i en liten fiskelandsby). Har kjørt gjennom øyen frra Chania til Makrigialos (fra nord-vest til sør-øst).
Det er Cannabis det er snakk om ja.
Okei, men det var kjipt!

Takk for svar!
Digital nomade
trippy's Avatar
Skal dog sies at det ikke er noe problem å ordne grass der nede, var selv på karpathos for noen år siden og du kunne bare spørre noen litt lugubre typer så hooka de deg opp uten store problemer.
Sitat av trippy Vis innlegg
Skal dog sies at det ikke er noe problem å ordne grass der nede, var selv på karpathos for noen år siden og du kunne bare spørre noen litt lugubre typer så hooka de deg opp uten store problemer.
Vis hele sitatet...
Gidder ikke stresse etter shit når jeg er på ferie. Også er det vel sinnsykt kjipt å bli tatt.

Men på en annen side, var der en uke i fjor, så ikke en politibil, eller poilitimann eller noe, går de sivil?
Digital nomade
trippy's Avatar
Cannabis er strengt tatt ikke noe de går å leter etter spesifikt, men hvis du først blir tatt så kan du være i litt deep shit ja, tror hvis det kun er kjøp så kan du maks få 1 år i fengsel, og hvis det er første gang du blir tatt så kan du velge mellom det eller rehab. så lenge du ikke er på Ikaría, hvor det er en helt annen tone når det gjelder cannabis, slik jeg har blitt fortalt er det stor produksjon der, og politiet gidder ikke å fengsle de som blir tatt for både dyrking eller røyking
Possession or use of even small amounts is illegal in Greece. Individuals are arrested, although rarely convicted by court. Possession of large quantities may lead to several years in prison.[38]
The Government was said to be preparing a bill that would decriminalize the use of drugs in August 2011, but finally the legislation was not changed at all


Fant det på wiki
Alle former for cannabis er forbudt i hellas, og jeg kan love at de slår deg fysisk, men de må slippe deg etter 24 t
Sitat av sluch2k Vis innlegg
Hei.

Har lett litt rundt etter dette, uten noe spesielt hell.
Har funnet sider og artikler som sier både at det er lovlig, og at det er coffeeshops, og andre steder sier det er ulovlig.

Noen som har peiling? Tenkte meg nedover til kreta snart, og det hadde vært kjekt å vite
Vis hele sitatet...
Du kan da ikke ha "lett litt rundt".

Første treff når man søker på cannabis legal greece er dette:

http://en.wikipedia.org/wiki/Legalit...bis_by_country
Sist endret av Pledrik; 5. juli 2012 kl. 00:43.