Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2235
Heisann Freaks.

Litt dumt spørsmål. Men fant ikke noe eksakt svar på det. En kompis satt å røyket en joint etter jeg kom hjem fra longboard tur i stad. Jeg tok noen trekk, tenkte selvfølgelig ikke på at jeg reiser til Thailand om noen få dager.

Er det noe stress å lukte weed på flyplassen i Bangkok, eller pisse urent? Så lenge man ikke har med seg noe. Tviler på at man kan få noe straff/bot i Thailand fordi man røyket weed hjemme i Norge?
Har du ikke noe på deg så er det bare å slappe av.
Ikke noe å bekymre seg for.
Så vidt meg bekjent er det kun singapore som kan ta deg for hva du eventuelt har gjort utenfor landets grenser.
blir du tatt for weed i thailand så er det fengsel long time...
Kan være de sjekker deg ekstra grundig om f.eks en hund markerer på deg. Men du tåler vel en finger i rumpa? Har ikke så store hender i Asia, så det der tror jeg ikke du skal bekymre deg for.
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Tror det gjør noe. Blir du tatt så er det fengsel. Og fengslene i Thailand er ikke akkurat som de i Norge.

Opium dyrkes også i Midtøsten, Pakistan og i Øst-Asia, særlig i Myanmar, Thailand, Vietnam, Laos og Yunnan-provinsen i Kina.
Vis hele sitatet...
Quoten henviser til dyrking, og der det er dyrking er det også smugling. Du har dog ikke smuglet med deg noe, men jeg er sikker på at du skjønner poenget mitt. De er på utkikk!
Sist endret av Sexarz; 12. juni 2012 kl. 08:26.
Det værste som kan skje er at bikkjene markerer på deg og du blir grundig visitert, du smugler jo tross alt ingenting.
Har selv reist mye i sør-øst asia med klær som det garantert lukter ganske sterkt av, aldri møtt på hunder da.
Dette er ingenting og tenke på. Var nettopp i Thailand og har vært dere flere ganger før.
Aldri vært noe stress.

PS 1. Vær litt forsiktig om du skal røyke i Bankok.
PS 2. Dra til Koh Tao, der selger dem joint over disk

God tur!
så lenge du ikke kaldsvetter å ser jævli skyldig ut i kontrollen så bør det gå greit?
Dusj, skift klær, du er safe.
Han lagde en tråd om at han dro med familien til Thailand. http://freak.no/forum/showthread.php?t=223169
Så tror ikke han har så lyst til å bli markert/visitert :P
ArbeidsledigProletar
Sitat av Sexarz Vis innlegg
Tror det gjør noe. Blir du tatt så er det fengsel. Og fengslene i Thailand er ikke akkurat som de i Norge.
Vis hele sitatet...
AKkurat som i Norge, så fengsler de ingen fordi de blir markert på. Så nei, ingen fare så lenge du ikke har noe på deg.

De trenger nemlig noe å dømme deg for. Lukt blir du ikke dømt for.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ingen prob. Vært der sjøl å hærja mye. Men ta forholdsregler, plutselig må man bla opp 20 store til en el annen politi og ikke handle med pågående tuk tuk drivere, det kan fort bli dyrt.
Mens man er i thailand,gjerne i nord. er det verdt en tur til Vang vien i Laos. 6 timers busstur fra nong khai ca.
Det er det helt far out :-) happy menyer, nakne damer, billig sprit og billig valium på apoteket. I tillegg er det bra natur osv i området.