Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1064
Har innrykk til førstegangstjenesten ganske snart, og skal der gjøre noe som kan involvere intervjuer om meg som person. Har fått høre at de gjerne spør om man har brukt rusmidler da. Jeg har ved et tidspunkt prøvd cannabis, men det er såpass lenge siden jeg i dag ville pisse rent, og kunne gi rene hårprøver.

Fikk høre fra en tidligere yrkesmilitær bekjent at offiserene som foretar disse intervjuene har så mye erfaring med dette, at de lett ville kunne gjennomskue en løgn, og at det er uendelig mye mer negativt å bli tatt i dette, og at jeg derfor burde si som sant var at jeg har prøvd det en gang, og samtidig si at jeg ikke følte noe behov for å fortsette med dette.

Vet at forsvaret har nulltoleransepolitikk for rusmidler, og er derfor litt redd for eventuell utestengelse fra denne tjenesten, eller å bli dimmitert mot min vilje.

Noen som har erfaring fra militæret som kan belyse hvordan reglementet er i praksis?
Nekt, nekt, nekt og nekt!
Hør på Legevakten.

Hårprøver bruker de ikke, btw.
selvom de gjennomskuer en løgn, så kan de forsatt ikke bevise noe som helst
Da jeg hadde innrykk så spurte en av legene meg " Du har vel ikke et overnormalt bruk av hasj du?" jeg svarte bare, "nei, ikke noe over normalen" også lo vi begge, og ferdig med det
Vel jeg løyg og sa at jeg brukte ALT, og fikk dimma på dette grunnlag. Uten blodprøver. Så verdens beste løgndektetorer er de ikke..
De kommer aldri til å finne det ut best å bare lyve om det så du får gjennomføre førstegangstjenesten din.
Sitat av Bompi Bjørn Vis innlegg
Hør på Legevakten.

Hårprøver bruker de ikke, btw.
Vis hele sitatet...
Okei, så de 150 hårprøvene jeg tok kastet vi bare ja? okei