Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 7026
styreflata på macbook pro, retinaen min ble plutselig veldig hard å trykke ned. det er ikke mulig å trykke ned å holde for å flytte ting etc. lengre.

den er 2 år gammel. vil dette gå på garantien?? evt. lar det seg fikse selv? er ikke så hypp på å levere den inn, iom at det gjerne tar veldig lang tid.
Dette kan visstnok være forårsaket av at batteriet sveller, men kan også skyldes noe annet. Garantien er vel løpt ut, men en MacBook Pro er ment å vare langt lengre enn garantitiden, så du har fem års reklamasjonstid på denne.

Det tryggeste er dessverre å levere den inn, bare understrek at du ønsker å reklamere på feilen, så det ikke er noe tvil om dette.
Samme skjedde meg meg (MBP2011), leverte den inn og fikk nytt batteri osv. Verdt ventetiden.
Fikk mail fra apple tidligere i juli om at alle 15" macbook retina fra 2011 fikk nytt batteri gratis nå pga maskinene hadde begynt å eksplodere
Trådstarter
da får jeg gjøre det. bør jeg tømme pcn? har jo endel bilder osv på den. orker ikke at de ansatte skal sitte å se igjennom de. har jo passord såklart, men vil de kreve dette passordet?
Sitat av Purgatorio Vis innlegg
Fikk mail fra apple tidligere i juli om at alle 15" macbook retina fra 2011 fikk nytt batteri gratis nå pga maskinene hadde begynt å eksplodere
Vis hele sitatet...
Jeg hadde ikke brydd meg med å fjerne bildene, men ville tatt backup av bildene, dersom du ikke allerede har gjort det. Har opplevd å få hevet kjøp på pc som har vært levert inn på service uten å ha tatt backup. Jeg var da så heldig at jeg fikk lov å komme å hente HDD, men er jo greit å slippe å stresse med det.