Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 408
Pisser hos lege en gang i uka etter å ha fått lappen inndratt pga. rus + avrusning etc.

Har holdt på med dette i 3 måneder og samtlige har vært negative (yes!)

Liker å drikke et par øl en og annen kveld, men har unngått å drikke dagene før fordi jeg lurer på:

Vil jeg stryke på urinprøve om det finnes spor av alkohol eller metabolitter i urinen min, eller tester de kun for ulovlige rusmidler på disse prøvene?
Dette er som sagt urinprøver hos legen for å få tilbake bilsertifikat, om det har noe å si.

Og vet noen om det testes for f.eks. Lyrica eller andre obskure legemidler?

Kunne spurt legen, men lurer nå fordi jeg er øltørst NÅ, og skal pisse i morgen

Erfaringer eller noen som vet?
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du er usikker er det best å vente.
Har hørt at de nå tester for lyrica og har gjort det i noen år, sto vertfall på mine prøver tidligere sammen med noen andre jeg ikke trodde de testa for, spør etter prøve resultatet så ser du hva de søker etter.
De tester nok kun for alkohol om det er noe du sliter med, garantert om du var lagt inn pga alkoholproblemer. Selv vært innlagt pga rus og går på urinprøver. Det går fint for lege og psykologen min på dps at jeg drikker, så lenge det er noe jeg har kontroll på.

Men som vedkommende over skrev, få klarhet i det før du tar sjansen!
Sist endret av Mrsprettball; 28. februar 2019 kl. 14:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.