Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 857
Heisann!

Har 0 plass å bo. Har vært uteligger i stavanger i noen netter, glattå noen netter. Og en sofa her å der nå i over 1 mnd.
Hospits er ikke en mulighet da min nåværende kommune ikke har hospits tilbud med andre kommuner elns.

Er det noen her som vet om relativt billige overnattinger i rogaland? helst ikke så langt borte fra stvng/jæren. Men er åpen for det meste så lenge det er rimelig og hadde foretrukket internett!!

Jeg vet at NAV skal hjelpe meg med bolig løsning, men de er 0 ledige leiligheter i min nåværende kommune, så da må jeg melde flytting osv.. å da går tiden fort uansett hvor jeg må bo på gaten.

Jeg trenger plass å bo i 3-4 uker. Jeg lever på trygd derfor har jeg ikke råd til å betale 34.000nok som et hotell ville tatt.

Håper folk kan holde seg relevant og jeg trenger virkelig ikke noen pekefingrer nå. Hvis folk er intresert i høre om hvorfor jeg trenger plass å bo så får du/de som lurer kontakte meg via PM.

Hvis privatpersoner vil tilby meg noe, så bare kontakt meg på PM. Er en veldig hyggelig person, 0 vold, 0 hard drugs. Litt cannabis i ny å ne(men laaangt ifra så ofte som før!)
<3
Trådstarter
Takk for link! Opprettet en bruker der. Så skal se om jeg får satt meg inn i det! Tar gjerne imot andre tilbud. Skikkelig krise her..

Tusentakk!