Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 2199
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Hallo! Lørdagen har kommet(endelig) og jeg lurte på om dere hadde noen anbefalinger til skrekkfilmer?
Jeg vil helst ikke ha sånne "monster shoot-em-up filmer," men heller noe som "The Shining," "Blairwitch project," "A tale of two sisters," "excorsisten" osv.
Hvis dere har noen "monsterfilmer" jeg MÅ se så kan dere foreslå det også. Jeg likte f.eks. "The decent"

Takk på forhånd
The amityville horror!
Har ikke sett den gamle versjonen, kun nyinspillingen, å den anbefaler jeg på det sterkeste. syk film!


EDIT:
The others
The haunting
the 6'th sense

Dette er alle jeg kommer på akkurat nå, men av disse er det absolutt amityville som anbefales å se først.
Sist endret av JohnnyNonsens; 22. mai 2010 kl. 16:51.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Trådstarter
Har sett Amityville horror og SAW filmene, men vet dog ike om jeg har nyinspillingen! (løper å sjekker)
Sitat av Dr4rus Vis innlegg
The amityville horror!
Har ikke sett den gamle versjonen, kun nyinspillingen, å den anbefaler jeg på det sterkeste. syk film!


EDIT:
The others
The haunting
the 6'th sense

Dette er alle jeg kommer på akkurat nå, men av disse er det absolutt amityville som anbefales å se først.
Vis hele sitatet...
The others var faktisk overraskende bra. The sixth sense er jo ett must om du ikke har sett den.

The Happening er også bra.
Mirrors kommer til å gjøre deg redd for blanke overflater i lang tid.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Trådstarter
Tror jeg skal ta en titt på "The Others"
The hills have eyes
paranormal activity... den gjorde såfall meg 10år yngre..
Shutter, http://www.imdb.com/title/tt0440803/ er ganske creepy men dette er en den asiatiske versjonen, lurer på om det er remake av den på engelsk. men så trailer på den amerikanske versjonen og den så veldig bra ut den og!

http://www.youtube.com/watch?v=eIxDl2-qnVs

Sov godt! hehe
The descent.. mørk, klaustrofobisk og jævlig film
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Trådstarter
Tror nesten jeg må ta en titt på Shutter også (orginalen) Btw, har sett: paranormal activity, Hills have eyes (morsom XD), The descent, amityville horror og sixth sense av filmene som har blitt nevnt her.

takk for respons!
personlig synst jeg mirrors var dårlig
The Collector
den er faktisk ikke så ille!
Hero of Time
bronze's Avatar
Pandorum. Ikke av de skumleste akkurat, men ganske bra film uansett.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Orphan - Prepare for your worst night.
Ingen som har nevnt Rec 1 & 2? Veldig gode filmer.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Sitat av Nenzo Vis innlegg
paranormal activity... den gjorde såfall meg 10år yngre..
Vis hele sitatet...
Litt OT: Jeg hater skrekkfilmer fordi jeg blir så redd, logisk nok. Jeg ble tvunget til å se den med en kompis. Vi hadde skikkelig skrekkfilm-stil, midnatt, mørkt og ikke en lyd noe sted. Kompisen min ble skikkelig redd, han er egentlig aldri redd for skrekkfilmer, mens jeg kjedet meg og syntes vel egentlig dette var en av de dårligste filmene jeg har sett...
Paranormal Activity var en av de mest uoriginale, forutsigbare og uengasjerte filmen i 2010. Kan ikke skjønne hypen.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Trådstarter
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Ingen som har nevnt Rec 1 & 2? Veldig gode filmer.
Vis hele sitatet...
ER DET EN 2'ER ?
The Fourth Kind.
The Uninvited.
Chakushin Ari 1, 2 og 3 (One Missed Call - Japansk versjon) .
Saw VI hvis du liker skrekk......
har endel skrekkfilmer kan anbefale:
texas chainsaw massacre
friday the 13th (09 versjon)
descent 2 hvis du ikke har sett den
paranormal activity ofc.
finns jo mange jeg kunne nevnt men disse er verd å se. XDDD
Sitat av snowman Vis innlegg
har endel skrekkfilmer kan anbefale:
texas chainsaw massacre
friday the 13th (09 versjon)
descent 2 hvis du ikke har sett den
paranormal activity ofc.
finns jo mange jeg kunne nevnt men disse er verd å se. XDDD
Vis hele sitatet...
Utrolig nok har jeg sett alle, hater skrekk filmer tho.

Texas Chainsaw Massacre: Den eneste litt morsomme og spennende skrekk filmen jeg har sett.

Friday the 13'Th: Hater den, for skummel, anbefales for de som ikke er lettskremte.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Trådstarter
Jeg vil si Friday the 13'th ble for overdreven, mer spenningsfilm en skrekk.

Edit: Har også sett alle ovenfor
Sist endret av LesPaul; 23. mai 2010 kl. 00:20.
Bob Sacamano
John B's Avatar
Jeg anbefaler denne usett, The Human Centipede: http://www.youtube.com/watch?v=9wmTv2nqTHo
Dead silence er en av mine favoritter =)
Vet ingenting
Sitat av snowman Vis innlegg
har endel skrekkfilmer kan anbefale:
texas chainsaw massacre
friday the 13th (09 versjon)
descent 2 hvis du ikke har sett den
paranormal activity ofc.
finns jo mange jeg kunne nevnt men disse er verd å se. XDDD
Vis hele sitatet...
Descent 2 er jo en ELENDIG skrekkfilm. Så den igår, og satt mest å lo gjennom filmen. Nr 1 er faktisk ganske grei, men nr 2 var latterlig i forhold, så jeg skjønner ikke hvordan du kan anbefale den hvis du har sett enern.
Hva med:
The Shining
The Ring
The Grudge
White noise
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dr4rus Vis innlegg
The amityville horror!
Har ikke sett den gamle versjonen, kun nyinspillingen, å den anbefaler jeg på det sterkeste. syk film!


EDIT:
The others
The haunting
the 6'th sense

Dette er alle jeg kommer på akkurat nå, men av disse er det absolutt amityville som anbefales å se først.
Vis hele sitatet...
KP for the Others, ultimate mindfuck Likte den veldig godt
Sitat av John B Vis innlegg
Jeg anbefaler denne usett, The Human Centipede: http://www.youtube.com/watch?v=9wmTv2nqTHo
Vis hele sitatet...
Vel, traileren ser kanskje "bra" ut, men filmen er totalt rævva og ikke skummel i hele tatt. Ikke bruk dl tid på den...

mvh D
Sitat av John B Vis innlegg
Jeg anbefaler denne usett, The Human Centipede: http://www.youtube.com/watch?v=9wmTv2nqTHo
Vis hele sitatet...
Anbefales av meg også veldig spesiell
Jeg så at noen anbefalte Orphan og den må jeg også anbefale. Overraskende god. Evil Child-historie, med en ganske god twist. Ellers så er min favoritt Rosemarys Baby. Den er skikkelig god. Roman Polanski, paranoia og det okkulte.

Så forresten Drag me to hell i går og den var... bråkete. Skvetten og morsom.