Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1552
Hei, har nå i den senere tid sett at flere og fler får skaffet seg blant annet ett hjerte eller tegnet for kløver i nick rundt omkring, og etter gjentatt søking rundt omkring har jeg da ennå ikke funnet ut av det, hvordan kodingen til html er er vel noe av det eneste jeg hittils har kommet fram til, og det hjelper meg svært lite. Så da kom jeg jo til å tenke på at freakforum ville være det beste stedet å spørre siden jeg regner med at mange av brukermassen her vet hvordan dette gjøres på en enkel måte.
jeg tar hjertet bare fra facebook jeg. <3 skriver du inn.
Trådstarter
Det jeg har gjort foreløpig, men var også noen andre tegn jeg gjerne skulle ha, for å presisere så er jeg ute etter Alt+ 0000 koden for å få til disse hvis dette finnes. Altså samme slags tallkode som for eksempel å få til © og lignende, og helst også en side hvor dette står enkelt forklart. De jeg hittil har funnet har kun vært de aller aller vanligste som jeg viste eksempler av samt html kodingen for de tegnene jeg er ute etter.
jaG
Produktutvikler
Win-tast+r, skriv inn charmap.

Masse tengn du kan bruke der.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
ALT+0001 tom 00031 bør inneholde noen forskjellige interessante tegn...
☺☻♥♦♣♠•◘○◙♂♀♪♫►◄↕‼¶§▬↨↑↓→←∟↔▲▼ !