Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 17664
Noen som husker filmen Fargo? Vel, nå er det kommet en serie med samme navn.

Jeg husker filmen og hvor mye jeg elsket Steve Buscemi i rollen som Carl Showalter. Nå spiller ikke Steve Buscemi i serien men synes skuespillerne gjør en veldig bra jobb.

Ble veldig positivt overrasket over serien faktisk. Minner meg nesten litt om Breaking Bad bare med snø og uten crystal meth.

http://www.imdb.com/title/tt2802850/?ref_=nv_sr_1
Konge serie. Har komment meg til episode 4 å serien skuffer ikke for å si det sånn.
Jeg synes castingen i serien er helt perfekt. Billy Bob Thornton som kald leiemorder, og Martin Freeman som totalt tøffel og "pushover", i tillegg til utrolig bra manus og regissering = Utrolig bra serie!
Hvor får man sett Fargo?
Har oppdaget Fargo på Apple-tven(amerikansk) de siste ukene. Kanskje jeg skal kjøpe piloten og sjekke. Traileren virker bra. Kvalitetsskuespillere.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Har sett et par episoder hittil og digger det! Skal se tredje nå i natt.
Bob Odenkirk, Billy Bob Thornton og Martin Freeman. Vet ikke hva jeg skal si, men alle er fryktelig gode til å uttrykke hvordan karakteren deres føler seg. Synes det er en gjennomgående ting blant de andre skuespillerne og.
Fargo finnes HBOnordic. Veldig bra serie indeed!
Sist endret av Loffenius; 22. mai 2014 kl. 00:38.
Takk for anbefaling, maskinen tikker opg går her nå
Slenger meg på med en +1 til denne serien...

Om det når opp til Breaking Bad er jeg litt usikker på, men castingen er rå, spesielt Billy Bob Thornton er awesome..

Nå er det ikke lenge til episode 7 er ute heller
er nødt til å være bra med Billy bob T på lisra
Skrev faktisk en anbefaling om denne serien inne her i går
http://freak.no/forum/showthread.php...20#post3124720

Sett 5 episoder til nå. Allerede lagt seg inn i min topp5 liste over serier.
Tror HBO er såpass flinke og nyskapende så å trekke paralleller til Breaking Bad blir bare snevert.
Sist endret av eyecandy654; 22. mai 2014 kl. 11:52.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Cantstandya Vis innlegg
Jeg synes castingen i serien er helt perfekt. Billy Bob Thornton som kald leiemorder, og Martin Freeman som totalt tøffel og "pushover", i tillegg til utrolig bra manus og regissering = Utrolig bra serie!
Vis hele sitatet...
Eneste som ikke funker er Glenn Howerton(fra it's Allways Sunny In Philadelphia) som Don Chumph. Han sklir tilbake til sin vanlige dialekt veldig fort og er lite overbevisende, men det er mulig det ødelegger for meg siden jeg er veldig fan av IASIP.
Det er det eneste jeg ikke liker med serien, at noen av figurene ikke snakker samme snåle dialekta som de andre.

Ellers digger jeg serien. Men jeg syntes ikke, og håper ikke at det blir det nye breaking bad. Nyter det mye mer å se på Fargo enn jeg gjorde med Breaking Bad, ihvertfall utover i BB sesongene. Det ble nesten slitsomt å følge med, var så mye stress, Walter hadde tusen baller i lufta og det var mange sesonger der det virka som alt kom til å gå til helvete hele jævla tia. Greit med humor og kødd for å roe ned spenninga litt.
Sist endret av Bothrops; 22. mai 2014 kl. 13:05.
Veldig bra serie! Ikke like bra som breaking bad selvfølgelig men har flere likhetstrekk. Akkurat sett ep 7 og gleder meg til nesten episode
Ligger på nederlansk netflix også forresten
Som det står i begynnelsen så er denne serien basert på sann historie, så den varer nok ikke "evig" Jeg synes forøvrig det er en utrolig bra laget serie, og like spennende hver gang. Hvorfor breaking bad blandes i dette skjønner ikke jeg noe av.

D
"Sann historie", den er vel like sann som filmen med samme navn. (Altså ikke i det hele tatt)
Sitat av etse Vis innlegg
"Sann historie", den er vel like sann som filmen med samme navn. (Altså ikke i det hele tatt)
Vis hele sitatet...
Jepp, det er bare bullshit, men fortsatt gøy
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sett ferdig sesong 1 nå, og vil tro at det bare blir med den sesongen.

Sær serie det er vanskelig å sette fingeren på... Alt virker så 70-talls, selv om det er "fra" 2006.

Helt OK om man ikke har noe annet å se på tho =)
Heller den nye True Detective. Såkalt true crime.
Sett ferdig serien selv, og kan ikke si annet enn at det er en utrolig bra serie. Trodde selv det var en HBO produsert med tanke på kvaliteten over hele linja, så ble noe overrasket når jeg leste at det var FX. Med True Detective tidligere i år, må jeg si at det lover godt for tv-serier framover.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Litt sen med å se denne serien, men er veldig positivt overrasket. Utrolig bra serie og jeg så alle episodene på få dager.

Ble dog litt skuffa over at det med "True Story" bare var fake. Det at jeg trodde det var en sann historie gjorde det hele litt ekstra spennende.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Riktig det Source. Coen-brødrene har flere ganger sagt at serien baserer seg på virkelige hendelser, helt til en av de forsnakka seg: http://www.telegraph.co.uk/culture/t...rue-story.html

Likevel, Fargo er en kremserie
Sist endret av BetaCam; 4. januar 2015 kl. 11:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ok, jeg lastet ned sesong 1 etter at tråden ble aktiv tidligere i kveld og etter jeg så en snurt av traileren. Jeg hopper til sengs for å se litt av episode én før jeg legger meg før jeg skal på jobb i dag kl.08, men nå sitter jeg her 4t før jobb og har sett 4 episoder på rad.. Fy faen for en rå serie! Jeg vet jeg henger litt etter, men må få takket for at du lagde denne posten. Ble lei meg når jeg leste innlegget til #Source (Trodde fremdeles det var en sann historie)
Sammenligne med breaking bad er en skam!
Men helt grei serie. og hovedpersonen ligner på bjarte tjøstheim