Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1330
hei, jeg har nemlig hatt en hjemme fest der noen har sølt masse på min kjære logitech g900 med øl/sprit og sikkert brus, så lurer på om noen har noe tips åssen jeg kan evt. vaske denne. den fungere som det skal nå bare at den er helt vilt seig. noen som har noe tips ?

takker for svar
Du må vri på den "rundingen" under musa, ta ut kula og pusse den litt. Det kan også være litt møkk på de greiene som snurrer der kula sitter som også er greit å fjerne
Hele dekselet kan vanligvis tas av med noen skruer som sitter under de flate "glideplatene" under musa. Bare riv dem opp. Vask det grundig på hvilken som helst måte.
Sitat av Spelevinken Vis innlegg
Du må vri på den "rundingen" under musa, ta ut kula og pusse den litt. Det kan også være litt møkk på de greiene som snurrer der kula sitter som også er greit å fjerne
Vis hele sitatet...
Vi lever ikke i 1999 enda..


Bruk en tannpirker, litt papir vask godt. Bruk gjerne vann eller alkoholbasert løsningsmiddel (pass på plasten)
Trådstarter
60 1
takker for svar, skal prøve og ta den fra hverandre er litt skjipt om hele driten blir ødelagt kjøpte den for sånn ca 1 månede siden :/

ser heller ingen skruer eller noe, som gjør det mulig og ta hele fra hverandre.
Under disse glideplatene er altså skruene:
http://cache.ohinternet.com/images/1/11/Under_Mouse_Poop.jpg
Sist endret av Kråkelefse; 31. mars 2013 kl. 17:58.
prøv med en fuktig klut først.
Trådstarter
60 1
har bruk kontaktrens og nå er det så god som ny