Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 946
Hei, jeg harvært 3 måneder uten pc nå fordi den bare begynte å få bluescreen etter et strømbrudd mens jeg så på en serie. "Jaja" tenkte jeg og gadd ikke gjøre noe med det og fikk meg en ny hobby. Siden den tid har jeg gitt vekk strømforsyninga mi til broren min og kjøpte meg en ny i dag. Gjort alt helt riktig og den slår seg på og alt men slår seg av etter 10 sek til 5 min. Klarer ikke å beskrive hva jeg føler nå mtp hvor lang tid det er siden jeg har brukt den og at jeg fikk brått skikkelig lyst til å bruke den forrige uke og nå.

Virker veldig som om det er strømforsyningen sin feil, men vet ikke.

Noen ideer?
Sitat av vamvam Vis innlegg
Hei, jeg harvært 3 måneder uten pc nå fordi den bare begynte å få bluescreen etter et strømbrudd mens jeg så på en serie. "Jaja" tenkte jeg og gadd ikke gjøre noe med det og fikk meg en ny hobby. Siden den tid har jeg gitt vekk strømforsyninga mi til broren min og kjøpte meg en ny i dag. Gjort alt helt riktig og den slår seg på og alt men slår seg av etter 10 sek til 5 min. Klarer ikke å beskrive hva jeg føler nå mtp hvor lang tid det er siden jeg har brukt den og at jeg fikk brått skikkelig lyst til å bruke den forrige uke og nå.

Virker veldig som om det er strømforsyningen sin feil, men vet ikke.

Noen ideer?
Vis hele sitatet...
Høres ut som varmeproblemer i mine ører.
Opplever du det samme i safe-mode?
vamvam's Avatar
Trådstarter
Sitat av wtf1337 Vis innlegg
Opplever du det samme i safe-mode?
Vis hele sitatet...
Den har stått 5 min i safe mode nå, så antar de går fint. Men den slo seg av i startup prosessen noen ganger ista også

Betyr det muligens at en god gammeldags formatering vil gjøre susen eller er det andre ting jeg skal prøve før jeg går så hardt til verks?

Startet nettopp en vlc fil i safe mode og den slo seg av.

Mp4 fil*
Titegn
Står det noe i bios om temperaturer?
vamvam's Avatar
Trådstarter
I helvete... Cpu på 88 grader i biosen. Tror jeg skal åpne kassa å ordne litt til takk!

Sånn, da var jeg tilbake på gamerpcen min. Vente på bluescreen nå da
Sitat av vamvam Vis innlegg
I helvete... Cpu på 88 grader i biosen. Tror jeg skal åpne kassa å ordne litt til takk!

Sånn, da var jeg tilbake på gamerpcen min. Vente på bluescreen nå da
Vis hele sitatet...
så hvordan gikk det?
Hva gjorde du for å ordne opp i det? Og fikk du det til å fungere?
vamvam's Avatar
Trådstarter
Det fungerer topp nå, hadde vekslet litt mellom en kabel jeg ikke skulle bruke og H40 kabelen så der var svaret på det! Idiotisk feil. Venter bare på bluescreenen jeg så for 3 måneder siden. Rart den ikke dukker opp. har jo ikke gjort noe annet enn å bytte strømforsyning siden den tid og det var bare fordi jeg ga vekk den jeg hadde.