Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  207 42597
Dette er vel ikke det verste, men artig å tenke tilbake på!

Bodde i spania noen år.
Hadde vært ute å festa med noen spanske kompiser å var som vanlig "god i seget". Kjørte selfølgelig hjem som vanlig. Satt av en kompis og Guardia sivil stoppet opp på siden. En eldre kar steppet opp mot bilen og spurte om fører kort og vognkort. Førerkortet var "easy cake" siden det lå i lomme-boka baki buksa, men vognkortet fant jeg ikke i hanskerommet, som er veldigt stort i en Ford Fiesta... NOT! Rota no skikkelig, men det viste seg at det hadde ramlet ned på gulvet, noe jeg ikke hadde registrert pga høy promille. Guardian påpekte dette og jeg lente meg ned å overakte dette til han. Han tok med førekort og gikk til patrulje bilen. Så kom en yngre guardia til bilen med førerkortet å spurte om jeg var Norsk... Ja sa jeg. Kjenner du til han i A-ha spurte han..? Eh .. ja Morten Harket svarte jeg. Det viste seg at han var stor fan av han. Jeg nynnet ydmykt og falskt på et par av låtene hans og vips... vi var kompiser!
Han lurte på om han skulle kjøre bilen hjem til meg siden jeg hadde en smule "promille", men jeg nektet å sa: "no pasa nada*snuble*" (det går bra). De gikk tilbake til patruje bilen og fulgte meg hjem, og tutet i det jeg parkerte bilen!

Har en del historier fra den tida ja....
Var på vei hjem fra byen da naturen krevde sitt i løpet av sekunder. Jeg dreit derfor midt på en fotballbane til en barneskole, tørket meg i ræva med boxeren, og lot det ligge i en "pen" haug der. Lurer på hva barna tenkte da de kom på skolen på mandagen Må legge til at banen var flombelyst, og mange hus rundt omkring, så jeg var litt urolig for om noen hadde sett meg, da dette var i mitt nabolag. Fylleangst med andre ord.
Tja... meg i fylla er et kapittel for seg sjøl...

Var på forlovelsesfest hos en kamerat, og tenkte at det kom til å bli å være sosial og spise mat i 2-3 timer, før jeg stakk opp igjen til en jeg var hos den helga, men neida slik ble det altså ikke...

Jeg ble sørpe full på himert, kalinka, smirnoff north og frost, og stort sett alt annet jeg kunne komme over som sto fremme. Kvelden startet bra, jeg rota litt rundt med søstra til han jeg var hos, som jeg hadde likt en god stund, og ting gikk jævla bra... så drakk man opp en kaffidokter, og derfra var det strak nedoverbakke hele veien til helvete.

Rota det til med jenta ved at jeg ble for klengete, så jeg gikk for å plage noen andre. Etter en liten stund fant jeg tydeligvis ut at folka var kjedelige, så jeg begynte å leke med grillen som den pyroen jeg er. Der havnet en del av inventaret fra huset som kopper, kar og bestikk mens jeg pratet med en kompis på telefonen om hvordan eieren "ikke trengte all denna driten".

Dette var selvsagt ikke eieren særlig glad for, så jeg ble pælma i bilen med noen som skulle hjem, og kjørt dit jeg skulle, utrolig nok var jeg våken hele bilturen, og huska veien. Da jeg kom opp hilste jeg på kompisen min, og vips så ble alt svart igjen. Dessverre var det bare hjernen som sloknet, ikke resten av kroppen, som ville ut og leke!

Prøvde i min forfyllede tilstand å starte en moped, bli storfisker med dupp på land, og følte meg så provosert av kulegrillen, at jeg dytta jævelskapen ut over plenen. Videre ble camping stol og bord kasta mellom meg og kameraten min, for han utnytta jo selvsagt det faktum at jeg var fullstendig borte...

Til slutt kom jeg meg i sengs og fikk sovet et par timer. Jeg våknet av litt hodepine, og jeg følte meg jævlig sliten. I tillegg var jeg fullstendig sikker på, at om jeg prøvde å gå ned trappa i min tilstand, var jeg garantert å tryne og DØ.

Det verste var å være guide for noen venninner i bakfull tilstand, med klær som lukta fyllik, og at han som holdt festen kom mens vi var i byen for å fortelle om alt jeg hadde gjort kvelden i forveien... man kan si jeg følte meg temmelig jævlig etter det, og forhold til noen av venna mine fikk seg en diger trøkk den kvelden.

Til slutt så vil jeg bare legge til at jeg er glad for å ikke ha rørt alkohol siden... og sorry for lang post XD
Fant bilde av armen min etter jeg hadde hoppet på trampoline. Historien skal ha det til at jeg bommet på trampolinen, men anyways. Enjoi. 30cm skrubbsår.

Sist endret av drittunge; 25. oktober 2009 kl. 01:09.
tja, kom heim ifra en fest å la meg i sofaen til søstra i rundt 3-4 tiden, våknet igjen rundt 10-11 da jeg begynte å bli lei av at jeg var så jævlig blaut på ryggen. Mellom 3-4 til 10-11 våknet jeg mange ganger av at jeg var så jævlig blaut på ryggen, jeg trodde jo så klart dette var fordi det var veldig varmt ute og at jeg svettet, så jeg ignorerte det bare. Når jeg våkner så lukter det helt for jævlig å hele ryggen min er dekt med spy som jeg har rullet i over flere timer, spyet hadde jo så klart begynt å tørket å var i fast form på både t-shorte og soffa. Etter mange brekkninger med å få av spyet fra soffaen så kommer det så klart en kar å sier at jeg har noe i håret, fantastisk nok hadde jeg fult av spy i håret å.
La meg kliss naken i senga uten dyne og kuken i hånda. Voknet neste morgen med dyne og pute..
Stjal mammas bil og kjørte rundt i fylla. Jeg som bare er 17..
Klarte utrolig nok å parkere den på samme plass uten en eneste skramme til tross for at jeg aldri hadde vært så full før.
Har litt av hvert å komme med jeg og, men det er såppas vanlige ting som å dra av seg buksa og boxeren å danse, sovne ute å slike vanlige ting. Men jeg har en morsom historie fetteren min klarte å ordne. Dette blir kort.

Det var en helt vanlig fyllekveld, noen drita-fulle, noen ikke så fulle (bland annet fettern min), han og noen kompisser fant ut at de skulle gjore noe morsomt litt utover det vanlige. De gikk inn på ett rom der en stakkar driita kar hadde sovnet, de tok av han klærene og tok en slags risp og rispa han i rompa sånn at han ble rød om øm i rompa. Deretter tok de en annen drita kar som også sov og bar han inntil han andre stakkaren og kledde av han også. Han tok de å smurte inn kuken hans i nugatti, også smurte de litt nugatti i rompa på han andre også.

En del timer senere vokner karen som var raspa i ræva med smerte i rompa, øm og jævlig. så ser han faenmeg kompissen sin med nugatti på pikken splitter naken ved siden av han. etter noen noen sekunder finner han ut at også hadde nugatti i rassen. "Hva faen har skjed!!!!"
Best uten ball!
r0bin's Avatar
Ble engang såpass full at jeg sovna i senga til han som hadde festen for så å spy i den. Ble deretter kasta i hekken av noen karer som var på festen, og lå å sov der resten av kvelden.
Når taxi'n kom og vi skulle hjem, nektet taxisjaføren (som var en venn av en venn) å ha meg å ei annen dame med i bilen sammen med de andre, så vi måtte ta til takke med bagasjerommet.
Skal sies at jeg slapp å væremed å betale for taxien:P
Jeg husker igrunn veldig lite av den kvelden.


På en annen fest, en annen gang hadde vi det utrolig morsomt med ei relativt dum dame som drev å stjal sprit fra oss gutta når vi gikk ut. Vi begynte å skjønne det når det blei mindre på flaskene og hu begynte å bli ordentlig full uten å ha med seg noe særlig å drekke. Så vi helte det som var igjen på den ene spritflaska over på en annen, og tok turen ut hvor vi pissa på flaska (som du sikkert vet pisser man jo helt blankt når man har drekki endel).
Trur vi faktisk holdt på å dø når hun stjal seg en dram av den nye sprit flaska og drakk noen store gode slurker.

Happy times!
Jeg hadde sex med bestevennen til eksen min, og jeg og eksen var på en måte bestevenner. Vi er ikke det nå, for å si det sånn.

Som fjortis presterte jeg å bli med hjem til venninna mi og den nye typen hennes. Tror jeg hadde fulgt etter dem mer eller mindre. Jeg hadde blitt henvist til sofaen på soverommet hans, noe som var helt ok (hadde ingen baktanker nei, bare dritings). Men i løpet av natta måtte jeg på do, og fikk forklart hvor det var. Jeg må ha gått halvveis i søvne eller noe, for dette kan jeg ikke huske å ha gjort. Men da jeg kom tilbake hadde jeg presset meg ned mellom dem i senga og hadde deretter vært umulig å vekke. Var temmelig forvirra da jeg våkna sammen med bestevenninna mi i senga til typen hennes dagen derpå. Selv måtte han ta sofaen, haha.
på en utendørs-fest klarte jeg og kutte meg på glasskår. da var det en luring som foreslo at ungdomsskolen 150 meter lenger ned må ha papir. vi trasket ned, men fant ikke noe som lignet papir. -joda sa fyren, det er nok bare inne på skolen! så brøyt vi oss inn på skole, bare for og finne tørkepapir
samme kveld ble en kompis skallet ned, fordi han ikke ga bort et par dråper øl og en annen ble truet av en torpedo fordi han hadde klemt den pysete broren hans hardt i hånda
Laksir: nå må du roan litt da, hva har jeg sagt om å være hardhendt mot folk som har store "skumle" brødre/fettere/kompiser/homies XD
hehe, man tenker jo ikke stort lenger enn sitt egen nese med mengder av vodka i kroppen
kan jo legge til at han som ble skallet ned kjente noen jalla-folk som dukket på en fest neste helg og truet gjerningsmannen og gjengen hans med kniv. Han ble livredd og i avhør fortalte han ingenting om dette
Sitat av laksir Vis innlegg
på en utendørs-fest klarte jeg og kutte meg på glasskår. da var det en luring som foreslo at ungdomsskolen 150 meter lenger ned må ha papir. vi trasket ned, men fant ikke noe som lignet papir. -joda sa fyren, det er nok bare inne på skolen! så brøyt vi oss inn på skole, bare for og finne tørkepapir
samme kveld ble en kompis skallet ned, fordi han ikke ga bort et par dråper øl og en annen ble truet av en torpedo fordi han hadde klemt den pysete broren hans hardt i hånda
Vis hele sitatet...
Var dette i Tromsø? Var noen som hadde brutt seg inn på en skole i nærheta, så var det bare funnet masse blod og blodig papir der ;p
eneste jeg kommer på er at jeg alltid vikler venstrefoten min når jeg er snydens, noe som resulterer i at jeg drikker mer for å ikke kjenne at jeg har vondt
Det værste jeg har gjort vil jeg ikke nevne her på huset, men jeg fortelle om en morsom episode.
Jeg syns vertfall at det var morsomt.

Vi var på vei ned til Danmark og når vi kom ombord på ferja i Kristiansand ble vil fullstendig overrumplet av det mystiske og mektige ferjesyndromet som kan få til og med den mest veloppdragne og høflige mann til å bli en snøvlende og tullete slask på bare et par timer.
Jeg hadde egentlig bare slengt meg på og lot alle de andre ta seg av booking av rom og slikt. Jeg var med for å slappe av etter to harde uker på jobb.
Etter et par timer var jeg godt i gang med konsumering av alkoholholdige stoffer og begynte å føle meg stadig mer beruset.
Etter at vi ankom Hirthsals husker jeg at vi gikk på en taxi og fortsatte nedover mot Aalborg. Etter dette husker jeg ingenting.
Neste morgen våknet jeg på et underlag jeg mente var ubehagelig og hardt å ligge på. Jeg hadde vondt i forskjellige steder av kroppen.
Fyllesjuk og elendig åpnet jeg øynene og kikket inn i en sofarygg. Hele sofaen manglet puter så det forklarte jo hvorfor jeg følte ubehag i min kjære kropp!
Da jeg snudde meg rundt fikk jeg meg en skikkelig støkk!
Til min store forskrekkelse beskuet jeg 3-4 svarte mennesker som stod og stirret på meg! De sa et eller annet og så kom det sannelig 2 til tuslende ut for å se på meg.
Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre så jeg tok opp telefonen og ringte til en kompis.
Etter 30 sekunder kom han inn i stua og forklarte meg at vi hadde sjekket inn på et vandrehjem eller noe slikt hvor en gjeng FN-flyktinger hadde midlertidig bosted.

Dere kan vel tenke dere hvordan det føles å våkne opp på den måten uten noen venner tilstede! Forferdelig!
Defqon: nei, det her var i en storby i telemark
Vel, og true 20 albanere med kniv som en pysete 15 åring, høres ikke så veldig lurt ut. Jeg ble heldigvis ikke banka opp da
- Rota med virkelig gamle damer
- Slåss med Svensker og når Svensken lå på bakken, så gikk jeg bort og spurte om jeg kunne bomme en sigg!
- Havnet i bråk med en Kaptein i forsvaret mens jeg var en grenader. Ba han å sleike grenader-balle!
- Tafset på en fin Militær Politi jente mens jeg ble lagt i jern
- Fått blackout og havnet i senga til en rasistisk jente, og jeg er brun

gode tider, men tar det rolig nå!
OMG, noen fyllahistorier dør jeg av å lese ass!
Sjukt morsomme historier, men oftest litt synd at de er sanne

Selv er jeg ikke en fylleperson (heller kraftig brisen, med litt bakkekontakt i behold), men jeg har noen kompishistorier!

En gang var jeg på fest hos en kompis, og vi shotta mørk rom, Captain Morgan Black Label tror jeg?
Uansett, han ene kompisen min hadde fått en del innabords for å si det sånn, og han var i full fest på dansegulvet..
Jeg og en venn stod ved siden av et brukt shotglass med litt rom i, og siden vi ikke hadde noe sted å legge snusen vår, brukte vi like så godt shotglasset som søppelkasse.
Siden det allerede var litt svart rom igjen i glasset, så blendet snusen fint inn, og "fylte" glasset. Vi spurte fyllavennen min på dansegulvet om han ville ha en shot, og det var noe han gledelig tok imot!

Hva kan jeg si? Det gikk rett ned, og han var like glad, så det var vel en vinn-vinn situasjon
Sitat av Bendikfa Vis innlegg
Jeg ble full på whiskey *skamme seg* Og pappa kom å hentet meg, og da begynte jeg å slå løs på han og rope "jeg vil ikke inn i automobilen" ... Fantastisk sitat om jeg må si det selv.
Vis hele sitatet...
Hahaha! Enormt! http://usps.be/smiles/files/laugh.gif
våknet med moren til en kompis i senga hennes. ble vekket av kompisen min. Vi er ikke kompiser lenger!
I mitt øysesyn er det vell ikke så ILLE, men det ihvertfall det drøyeste jeg har gjordt.
Kledde av meg alle klæra, ringte på en dør, og spørte om de ikke noen klær til overs.
Hehe, det hadde de dessverre ikke
Artig å se videoen med gutta dagen etter!
Vel, for at jeg skal fortelle hva det verste jeg har gjort i fylla er må jeg fortelle hva som skjedde før også.
Det hele begynte med at jeg ble 18, dagen startet med kake på sengen og alt var fint. Jeg fikk besøk av min gode venn Sondre som er 1 år eldre enn meg, og da selvfølgelig var party kongen. I bursdagsgave fikk jeg 1 flaske London dry gin, og han forklarte meg at det var stor feiring på exodus i sammenheng med noen andres bursdag. Så da skulle vi komme der, og 'eie' byn i hannes ord.
Vi startet med vors hos han, noe som gikk helt greit til moren fant ut at vi hadde vors der og ringte politiet. 2 av mine venner ble tatt med på stasjonen fordi de var aggressive, og vel jeg satt bare og spilte edru. Jeg forklarte at det var min bursdag og at jeg egentlig ikke hadde noe med bråket å gjøre, politiet var snille og lot meg og noen andre gå.

Etter et langt og trist vors var klokken 8, og vi hadde sjåfør. Ting begynte å virke bedre, det var godt humør og sjåføren fortalte oss gamle veteran historier fra når han var på byn og alt var annerledes. I hannes ord ' Byn var musje bettre på 80 tallet, me stakk ting her og der på kroppjen, og bryd oss ikkje kva det var' han forsatte og fortelle og vi bare lo og koste oss.
Så kom vi til Bergen, alt var så glinsende og fint i småbrisne øyne. Vi trappet oppover imot exodus men fant ut at vi skulle stikke innom sjøboden, vi tok oss en øl og slappet helt av. Det var fin live musikk og damer i 50 årene som danset som madonna selv. Etter rundt 30-40 minutter med latter og skøyale 'hiv korken på personen' leker fant vi ut at vi skulle ta turen til exodus.
Jeg viste ikke veien, så jeg fulgte min venn sondre. Når vi kom opp til exodus var det lange køer, med folk som gikk i hippe klær med alt slags logoer på. Jeg småledde av de og tenkte at jeg var mye kulere siden jeg kjørte i konfedressen. (Forstår nå at det å gå i konfedress på byn ikke er noe sjakktrekk)

Når vi endelig kom oss inn fra den lange svette køen ble vi møtt av noen drita jenter som var middelmådig vakre. Vi tenkte bare kjør på, det var min bursdag så om glasset var halvtomt var det vel greit.. Vi hadde jo med oss godt over et glass drikke. Jentene virket kule, selv om vi ikke forsto noe av det de sa. Vi hørte bare noen swirme ord som hørtes ut som at de snakket om lekser.
Etter en stund med dansing og gøy tok jeg av meg dressjakken og skulle prøve meg på den ene fulle jenten (Jeg kaller henne.. X) X ble mer og mer vakker jo mer jeg drakk. Og etter noen halvlitere begynte hun å minne litt om Angelina Jolie fra min side, siden hun hadde gigantiske blå lepper. (hmm) I fylla tenkte jeg virkelig ikke over blåfargen, bare størrelsen.
Så etter litt flørting sa hun at hun ville snakke med meg utenfor, jeg mannet meg opp og fikk tomler opp fra Sondre. Dette var dagen, nå skulle det skje. Jeg, beskjedne lille gutten skulle få min første ja..

Vi kom utenfor og trappet oppover mot sandviken, jeg regnet med at vi skulle hjem til henne eller noe slik og ble mer og mer rød når jeg tenkte på hva vi skulle. Jeg tenkte nok dessverre mer på hva vi skulle, en hvor vi skulle. Etter en stund var vi med et stort hus som så ganske skummelt ut. X ba meg vente utenfor mens hun sjekket at det ikke var noen inne.

Jeg sto i ekstase utenfor, svetten rant og jeg prøvde å skjule det med min fars parfyme jeg hadde tatt med meg i lommen. Hun sa at kysten var klar og at jeg kunne komme inn. Når vi kom innenfor døren begynte gode ting å skje, og etter rundt 3 minutter var vi på vei ned til exodus igjen.
På veien ned møtte vi noen jeg trodde var hennes venner, men tydeligvis ikke var det. Hun løp fra de og jeg tenkte jeg skulle si hei av den grunn at alkoholen var tatt godt inn. Jeg gikk bort og ble møtt med en knyttneve i fjeset, og deretter noen slag til magen/ryggen. De greide å sparke parfymen min og knuse den, noe som svidde helt sykt når det kom på blod.

Etter noen minutter med bank så noen fra en leilighet litt ovenfor oss hva som skjedde og ringte politiet. Jeg så at de begynte å gå vekk, og reiste meg opp. Jeg brukte alle krefter jeg hadde til å slå den ene gutten, som tydeligvis ikke hadde noe med kampen å gjøre. Jeg slo han 2 ganger og begynte å merke at det var noe gale når jeg så han hadde en hund i bånd som sto å gnagde på foten min.

Politiet kom og tok meg, og trodde det var jeg som var vært den store slosskjempen som var banket en unge. Jeg unnskyldte meg til mannen med hunden, men det var dessverre ikke nok. Politiet tok meg med til stasjonen hvor jeg først møtte min ene venn Tommy som var blitt tatt på vorset for aggresjon. Han sa at Sondre også var vært der inne, siden han tydeligvis var greid å falle over noen på exodus som førte til en forstuet fot. Han var prøvd å forklare at det var et uhell men ble sett på som en idiot siden han hadde spydd utover hele seg.

Etter en stund fikk jeg og Tommy gå. Det ble ingen anmeldelser imot oss og vi tenkte oss hjemover. Jeg hadde blod utover hele meg, og var mer eller mindre død. Men Tommy sa vi skulle avslutte på sjøboden siden den ikke var stengt enda. Jeg var med og vi tok oss en siste øl, og tenkte vi skulle vente der til vår sjåfør kom. Dessverre kom han aldri, og vi ble sittende på sjøboden. Alle busser hjem var gått og vi hadde ingen steder å gå tenkte vi. Eller hadde vi kanskje det? Jeg var litt usikker, men trodde jeg viste hvor X bodde. Vi trappet oppover og prøvde å finne huset. Vi fant det, og ringte på med store håp om en sofa å sove på. Ut kom det en mann som virket veldig kjent, med mitt ene øye utav takt sniffet jeg litt og kjente igjen lukten av min parfyme.

Jeg var ikke forstått at jenta jeg fikk mine 3 minutter ved hadde kjæreste. Kjæresten var sett oss komme ut med lippene godt igang og var dermed kommet etter meg. X løpte på kommando av den store mannen som kom etter meg. Når jeg kom utenfor døren og så det var han tenkte jeg en ting, løp.
Jeg løp og løp, Tommy forduftet som vinden. Og jeg snudde meg og så ingen, jeg ringte min venn Magnus og ba han komme å hente meg i Bergen.

Han skulle hente meg ved fisketorget, og jeg gikk rolig nedover. Jeg så bilen til Magnus, og løpte alt jeg kunne over veien, og ble påkjørt av en type scooter.

Jeg våknet dagen etterpå med et bankene hode, 3 sting i pannen og et helt sykt blåmerke oppover ryggen. Sondre var greid å knuse sin egen kneskål på en eller annen syk måte og han husket ingenting.

http://img35.imageshack.us/img35/3015/hahawe.png


Jeg tror det topper fjellturen på Geilo jeg hadde. Så det var vel det verste jeg har gjort i fylla.
Haha Apu. Da veit du iallefall hva du tåler dagen etter.
Apu, er ikke rart du er vanskelig å få med på byn:P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hørt av en kompis:

To gutter og en venninne var på danskebåt tur. Denne venninnen var litt mer en "venninne" for en av gutta, så utover kvelden over endel sprit og øl var han ene litt kuse syk, det samme var hun med kuk. Så de tumbla seg inn på et bad og startet. Dagen etter våknet han opp ved siden av hu merklig nok i en seng, og for sin forskrekkelse var det blod over alt. Så ut som noen hadde blitt myrdet. Blod i ansiktet hadde han også. Så så han en stor dært med blod på trusa til venninna. Resten sier vel seg selv?

Herregud, holdt nesten på å brekke meg når jeg hørte dette! Håper det ikke er sant.
jaG
Produktutvikler
Prøvde å ta kjerringa i toern.
Kom på en av mine egne opplevelser:

Mistet lommebok, nøkkel og mobil samme kveld. Våknet opp deretter neste morgen i senga til foreldrene til verten, som heldigvis var borte.. Verten fant igjen mobilen ute i hekken noen dager senere. Der lå det 30 ubesvarte anrop fra faren min fra den kvelden. Var ikke heeelt himmelsk stemning hjemme neste dag! Haha.
Sist endret av gilde; 2. november 2009 kl. 06:45.
Feiret nyttårsaften hos en kompis, svært kalas.

Jeg fikk med meg en jente inn på et rom, der vi begynte å ha oss.
Plustelig braste døra opp, en kompis var blitt gal og skulle finne pengboka si, jeg flytter meg over og ser ut mot døra, der står halve festen og ser rett hjem hos denne jenta.

Senere på kvelden kom jeg i kontakt med en annen jente, som også var hypp på meg, jeg inviterte hun til festen og det hele endte opp i senga til han som hadde festen. Etter en stundt fant vi ut at det var lurt å ta oss en røyk, jeg stakk ut på stua for å hente meg røyk, men ble istedet sittende med noen venner og feste videre. Jeg kom plutselig på at hun jenta lå jo på rommet og ventet på røyk, så jeg gikk for å sjekke - hun hadde sovnet.

Jeg orket ikke legge meg i sengen, så stakk heller hjem til meg selv.

Neste dag ringer kompisen meg opp og lurte på hvem faen det var fornoen som lå naken i senga hans. Han og noe av familien hans skulle hjem hos han for å rydde opp i huset, og de ble møtt av en naken jente, som ikke ante hvor hun var, hvem disse folka var, eller hva hun gjorde der.

Fant i senere tid ut at disse jentene var besteveninner, hvorpå hun første jenta hadde klamydia og at jeg overførte dette videre til besteveninna hennes.

Jeg tror det ble flauere for jentene enn for meg. But still, en god historie
Sist endret av RandomiZed; 2. november 2009 kl. 07:52.
På veg hjem fra en utekveld i militæret på Setermoen fant jeg en ulåst bil med nøklene i. Jeg hoppet inn på kødd, men plutselig hadde 4 med-soldater hoppet inn og foreslo at vi skulle kjøre til Tromsø. Dessverre syns jeg dette var en god idé, så jeg rullet ut på den isbelagte veien mot Tromsø.

Jeg husker lite av turen ut mot Tromsø bortsett fra at det snødde noe jævlig og at jeg ba sidemannen være co-pilot og passe på at jeg ikke var i grøften med hjulene.

Da vi endelig kom til Tromsø skulle jeg være tøff og ta en sleng inne i byen. Det endte med at vi krasjet inn i en stor snøskavl og ble stående fast.

Jeg husker frustrasjonen av situasjonen skikkelig godt. Selv hadde jeg stjelt en bil, kjørt 10 mil med relativt god promille, og i tillegg hadde jeg ikke lappen. Husker de andre kom med idéer som at vi burde brenne bilen eller rulle den ut i havet. Vi kom oss til slutt løs dog, men siden klokken var nærmere 5 var det relativt lite å gjøre i Tromsø.

Det hele endte utrolig nok bra. Vi fylte bilen full med bensin, kjørte den tilbake der vi fant den, og sprang som et helvete tilbake til leiren.
Gikk rundt hele Roskildecampen min med et hjemmesnekra skilt der det sto "Jeg kjøper fitte. Jeg heter Pål". Fikk visstnok masse kjeft fra en eller annen politisk korrekt danske.

Ikke alt for ille, men en gøyal opplevelse hvertfall.
Har gjort diverse ting jeg angrer på i fylla som 16-17 åring..

Klina med hunder, havnet i gjenopprør (folk jeg ikke engang kjenner), ramlet ned trapper, ødelagt en brakke (nå er den bare en plankehaug), osv osv..
Det verste jeg har gjort på fylla vet jeg ikke om jeg husker engang... Ellers har jeg fint klart å være utro, slå til dama, fighta med kompiser, ødelegge diverse ting man muligens kommer over eller går forbi.

Så det er sånn.. Ja fint
Sitat av Apu Vis innlegg
Det å slå kvinner er ikke morsomt om du spør meg .
Vis hele sitatet...
Det er litt gøy. Husker jeg hadde en skikkelig fyllekulle rett etter å ha vært på klassetur til Estland. Drakk en liter Viru Valge og ble sannsseløs full.

Da jeg våknet opp dagen etter ringte en kompis meg og sa at jeg hadde slått til damen hans så hun hadde besvimt og brukket handen. Jeg ble jo helt i fra meg, hadde totalt blackout så husket ingenting.

Men så lo han og forklarte at jeg hadde prøvd å beskytte ham fra bank, og hadde da klart å dytte en person på damen hans slik at hun falt. Hadde fremdeles forferdelig dårlig samvittighet.
Er ikke sikker på om det er det verste jeg har gjort,men i hvertfall det dummeste.
Jeg og en kompis invanderte ett lanparty fårr mange år siden.Vi bestemte oss av en eller annen grunn og kappe ledningen til internettet som befinner seg på taket av samfunshuset lanpartyet ble holdt.Dette fallt selfølgeli ikke lan deltakerne i smak og de begynte og skjelle oss ut fra bakken mens vi fortsatt var oppe på taket.Vi svarte tilltalen med "steinkrig".Det var mye singel på taket som haglet i hodet på noen deltakere og noen biler fikk også smake på steinskurene.Det jikk ikke lange tiden før politiet dukket opp.Vi hadde dratt opp stigen som vi brukte for og komme oss opp på taket så vi var "urørlige".Vi stod i vel en times tid og skjelte ut politiet og kastet stein på de før kompisen min ble lei,tørst og sulten.Jeg var og sulten og tørst siden vi hadde lagdt igjenn drikkevarene i bilen til sjåføren våres som stod oppgjitt og beskuet fra bakken.Inne stekte de berømte tacobaguetter og siden vi stod rett attme kjøkkenvifte utsuget brøt kompisen min sammen og gjorde en "deal" med politiet om og komme ned for den nette prisen av 2stk nystekte tacobaguetter.SVIKER.Jeg liker ikke tacobaggisser,så jeg gav blaffen.Kompisen satte ned stigen og klatret ned.Det ble ingen tacobaguetter på stakkarn.Han ble kastet rett i svartemarja som stod og ventet på ferskt promilleinfisert ungdomsblod.Siden stigen var nede var det en tjenestemann som prøvde og komme seg opp til meg for og "uskadeligjøre" meg,han hadde kommet seg halveis opp stigen da han såg rett i ett par blodsprengte øyne på toppen.Jeg husker han ble blek i ansiktet nårr jeg tok tak i stigen og begynte og riste den.Stakarn falt ned.Jeg drog opp igjenn stigen og fortsatte gemyttene.Jeg har i ettertid fått vite att jeg hadde komt med absurde krav til politiet.Jeg hadde bedt om pizza,pils og ett helikopter.Politiet var nå ganske så rasende,de hadde holdt på i vertfall to timer med denne "jævla idioten" som nekter og komme ned.Pluss att makkern deres hadde fått skrubbsår og blåmerker etter ett stygt fall fra stigen.Plutseli ble jeg fra ingenstans bare lagdt i bakken og stripset.En tjenestemann hadde vist gått til en nabo og fått lånt en stige og overasket meg bakfra.Da var festen over.Jeg ble puttet i svartemarja sammen med kompisen min som forøvrig hadde lagdt seg til og såve på dørken.Rett på cella.

Jeg fikk 5000kr i bot for ordensforstyrelser.Fikk ingenting får stakkars tjenestemannen som falt ned fra stigen siden han hadde vert min politi verge i mine yngre dager.

det dessidert DUMMESTE jeg har gjort.Folk snakker om dette enda...5 år siden.
Apropo militæret.
Jeg var i militæret, vi var på dimmefest, tilnærmet gratis drikke, og alle var med! alt fra menige, sersjanter, kapteiner og majorer.
Det ble et litt vel festlig lag, der jeg drakk en smule for mye..
Jeg fant ut at det var lurt av meg å komme meg tilbake til basen før jeg ble dårlig, and so i did. Jeg snek meg på en buss, og klarte å komme meg tilbake på basen..

Jeg våknet neste dag, forsto ikke hvordan jeg kom meg tilbake, hvem jeg var, eller hvor jeg var.
Jeg skal til å røyse meg når jeg kjenner en skikkelig, skikkelig kvalmende lukt. Det var spy OVER alt.
Hele veien fra døren, over kompisen min (har visstnok prøvd å vekke ham ellernoe), oppå bordet, på veggen og mye mer i senga mi.
Da går det plutselig opp for meg at jeg er NAKEN.
Jeg finner ikke klærne mine at all, de er søkk borte.
Selvfølgelig hadde vi pakket ned alle klærne våre dagen før, siden vi alle skulle hjem (dimme) denne dagen..
Jeg tok sjansen og løp naken ned i dusjen og fikk vasket av meg alt spyet og noe annet gugg som jeg ikke forsto hva var, tørket meg med tørkepapir og sprang opp til naborommet for å spørre om de hadde noen klær å låne meg siden mine var borte - alle bare "Langvann, hahahahaha, er du fremdeles her", "hahaha, du var så teit i går" osv. jeg skjønte jo ingenting og bad om ei forklaring.

Jeg hadde kommet tilbake til basen dritings, og lagt meg med alle klærne på, noen hadde kommet inn på rommet og knekt et par lightsticks over meg, så jeg lå i mørket og lyste - Jeg hadde også blitt så dårlig at jeg hadde liggi å spydd på meg selv, våknet, og spydd mens jeg sprang etter hjelp. Kasta alle klærne mine og gådd for å legge meg igjen.
IB hadde sett meg løpe rundt naken og skulle ta et alvorsord med meg, Han kom inn på rommet og ser meg, full som en dupp, full av spy, uten klær, og selvlysende.
Dette i seg selv fører til at IB ler seg halvt ihjel samtidig som han har problemer med å forstå hvordan i alle dager jeg kunne være så teit å la dette skje. Jeg måtte vaske rommet, og stille rommet til inspeksjon om et kvarter.
Jeg prøvde og prøvde. Og når det hadde gådd et kvarter måtte noen fortelle meg at kapteinen kom for å inspisere rommet mitt.
Så jeg stilte meg opp i gangen, uten å forstå at jeg FREMDELES lyste i mørket, var full og full av spy - dette foran øynene til samtlige 16 personer i samme oppgang - og til kapteinens fortvil..

Det kan vel sies at dette ble pratet om når vi sto på oppstilling og skulle tre av for siste gang. De vurderte å holde meg igjen en uke, men var så greie de ikke gjorde det

Dette var min historie fra militæret.
Sist endret av RandomiZed; 2. november 2009 kl. 13:04.
Jeg og en kompis hadde lenge planlagt å gjøre noe morsomt makkverk på fylla, noe vi også gjorde. Det var ved juletider for et par-tre år siden. Vi var på nachspiel, alle hadde sovna (var forsåvidt bare 6 stykker der) og jeg og kameraten min bestemte oss for å drite på en plastikpose. For så å spa det oppi buksa til en jente som hadde kubba, sånn at det så ut som om hun hadde driti på seg. Vi stakk hjem i 5 tida, vet ikke hva som skjedde med henne om morningen. Men fy faen så flaut for henne.
Sitat av Kreft Vis innlegg
Jeg og en kompis hadde lenge planlagt å gjøre noe morsomt makkverk på fylla, noe vi også gjorde. Det var ved juletider for et par-tre år siden. Vi var på nachspiel, alle hadde sovna (var forsåvidt bare 6 stykker der) og jeg og kameraten min bestemte oss for å drite på en plastikpose. For så å spa det oppi buksa til en jente som hadde kubba, sånn at det så ut som om hun hadde driti på seg. Vi stakk hjem i 5 tida, vet ikke hva som skjedde med henne om morningen. Men fy faen så flaut for henne.
Vis hele sitatet...
Til informasjon: dette er ikke måten å få seg dame på
Jeg og en kamerat var rimlig fulle da vi labba gatelangs i kristiansand. Begge var i hva du kan kalle ''kongehumør''

Vi fant en svær pappeske boltet fast på en euro pall. Den fant vi ut at vi skulle ta med hjem. Det geniale var jo at når vi fant ut at vi trengte en røykepause, satt vi ganske enkelt inni pappeska å satt der å røyka. Må ha sett jæææævlig dumt ut

Egentlig ikke ille, bare morro og barnslig


Har forøvrig brent skoene mine, skrudd ned et titalls veiskilt (på en kveld), sovna på ei strand, blitt vekket av gamlemorsklubben som skulle se soloppgangen.. Trilt meg selv hjem i en handlevogn med pinne :P Tatt med meg gitarhero gitaren på byen og holdt konsert >_<

Har hatt konkuranse: Hvem kan slå hardest i veggen. Jeg vant. Jeg knakk hånda! *übereid*
Urinert i en ølflaske, så drakk noen det opp.
Planta en flott blomst fra en svær blomsterpotte på panseret til en flott Mercedes i Oslo på vei hjem fra byen. Mye jord. Ufint!
Senest denne helgen satt jeg 3 timer på dass å dreit, mens jeg spydde i vasken rett ovenfor meg, mens folk stod på utsiden å hamret på døra, ble hentet av min mor og spydde ut vinduet på bilen i 80km/t. Heldigvis har jeg ganske ålreit foreldre.

Det verste jeg har gjort å bli tatt av en mor, med en finger i datteren hennes...ukult

Derimot har jeg en kompis som på èn kveld presterte å kline med en annen kompis, dette fra en veranda, slå ut 3 tenner, 7 sting i albuen og ikke minst blø så mye i huset han var i, at det så ut som en skrekkfilm.
Det som hende meg: En kompis sparke meg i anskite så en del av sidetanna løsna.
Hva som kjedde tilbake :P: Etter en annen fest skulle jeg sove hos han. Og jeg sier bare 1 ting cider :P Var noe med at jeg sov i en køyeseng og kasta ned på senga hans :P
Sitat av Get-A-Life Vis innlegg
En kompis sparke meg i anskite
Vis hele sitatet...
Tror ikke jeg hadde giddet å være kompis med han mer
Dette er underholdning på høyt nivå. Heheh, kline med en hund faktisk, det var drøyt. Har en historie fra en kompis av meg:

Han plukket opp en ung jente på byen en sen Lørdagskveld. Han var 26 år, mens denne jenta var 16 år, brukte trolig falsk legg da. Disse to hadde dratt hjem til henne i hennes hybel etter at de var ekstremt fulle på både sprit,vin,øl osv. Hun hadde kollapset da de kom inn døren. Dette benyttet han seg bra av, uten å vite noe om det selv. Han gikk inn i skapet, hentet en stor veske, stjal med seg 3 bærbare pcer, datamuser, tastatur, mobilen, mp3, nitendo, litt mat og sminken hennes. Bortover veien gikk han glad og fornøyd og koste seg med ungjenta sin mp3 spiller. Når han våknet oppe hos en kompis han hadde ringt kvelden før, fikk han totalt panikk.

Han våknet altså opp med masse ting rundt seg han ikke viste hvor kom fra. Helt ubevisst hadde han stjelt i fylla. Når hun jenten fikk tak i han spurte hun bare "hvor er mobilen min?". Etter 3 dager hadde hun ikke merket at noe annet enn mobilen var borte. Hun ble heldigvis ikke sur, men hun bare lo seg ihjel.

Samme kompisen spiste en hel pakke med smør på et nachspiel en gang. Nei, han er virkelig ikke helt tam..
Tja, hvor skal jeg begynne? Har vært oppå taket på et par høyblokker (er mye flinkere til å klarte etter inntak av alkohol, i forhold til i edru tilstand). Har sovna rundt om kring, blandt annet på trappa utenfor en butikk. Våkna en gang opp med sprittusj over hele kroppen, og gått rundt med en svær jævla piece over hele ryggen der det stod "ØSTSIA" som jeg ikke oppdaga før langt utpå dagen. Har også revet med meg X antall veibukker, revet ned et trommesett på en konsert, imens jeg prøvde å gjøre en piruett. Sovna en gang når jeg hang over et gjerde og spydde.
Skal visstnok ha ligget på en benk og veksla mellom å spy og sove i et par timer, når jeg reiste meg halvveis rundt og ropte "JOSTEIIHNNN" (det hadde akkurat gått opp for meg at Jostein, en kompis av meg, satt der), før jeg spydde en gang til og sovna gjen. Våkna opp dagen etter på en ukjent sofa, og en fyr jeg ikke kjenner satt og så på en dokumentar om kjempeblekkspruter på Animal Planet.
Sitat av C.Hendrix085 Vis innlegg
Jeg har rullet rundt på et jorde og for å simulere hvordan man svømmer. Ble da helt full av dritt og gikk rundt å sa at jeg hadde sølt
Vis hele sitatet...
hahaha fy faen!! lo så sykt av denne historien her! sinnsykt vilt hahaha! luktet du vondt også eller? hahaha rått!SKÅL:bergen ser:

selv så har jeg gjort ganske så mye villt, men det måler seg ikke helt opp mot din historie. En gang skulle jeg tisse i hagen, så prumpa jeg istedet. jeg sa at det var skoen min som lagde lyden.
Sist endret av alphamale; 2. november 2009 kl. 19:18.
Det dummeste jeg har gjort i fylla er kanskje å leke med luftpistolen til en kompis. Det gikk relativt bra da, med tanke på hvor mye alkohol vi hadde konsumert den kvelden. Det endte med et kulehull i veggen, et i taket, en ødelagt bøtte og noen hull i en madrass. Ble vel noen bulker i parabolen på andre siden av veien og..
ei vennine/bekjent hadde fått seg en splitter ny ericcson telefon. denne synes jeg var fin, så jeg stjal den rett foran tryne hennes. hu fikk tak i den, så vi stod å dro i hver vår ende.. hun ba meg slippe men jeg fikk overtaket å stakk av gårde med den. senere på kvelden kom typen hennes i en voldsom fart å slo meg ned bakfra - helt uforbredt, men velfortjent.

stjal senere playstation 2'en til en kompis av meg, bærte den med hjem å brukte den..solgte den senere til en annen kompis for 500 spenn! vi snakka aldri mer om det.. morro, men den tid er forbi!
Sist endret av jassågitt; 2. november 2009 kl. 20:06.