Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6883 4788746
master namer
elodin's Avatar
Drømmende random warmpads, enkel lead? Tipper det er skrevet for innslaget .. send en mail til de, evt.
Tv3 har en reklame for Viasat sport eln, der det er mye woooaah og noe som ligner 'say that I need you' fulgt opp av mer woooaaha.

Men finner ikke noe på google som ligner den teksten. Noen som vet hvilken sang det er?
NRK-Sporten lagde en sang en gang, hvor mange av de mest kjente kommentatorene var med å sang. Den gikk sånn:

Nå er det slutt å vi skal slå ut håret
Vi runder opp i 8. Armetakt

Det brakte frem for at han ville score
Et mål som hevet showet mange hakk

Men Karlsens ball var slettes ikke ikke
Selv om vi blir litt lei oss, bare tull
For det var jo trist for han som gjerne ville
Gjøre det vi ventet - å Ta gull


Hva heter denne, og har dere link til video?
takk det var den helk takker så meget
nFF Marshall
morten's Avatar
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Hmm... er det den musikkvideoen hvor en gjeng ungdommer løper rundt i ei blokk og sniker seg inn i leilighetene til folk?

Og på sluttet av musikkvideoen står de utenfor med en utløser, som får alle lysene i leilighetene i blokka til å skrive "turn off" ellerno' ?

Tror jeg har sett denne musikkvideoen selv...
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=uxNrWVKX9WI

Trenger vel ikke si hvem som har originalen håper jeg...
Nøyaktig 0:20 ut i denne sangen: spotify:track:2cm3z0w21aZ9nDPDTO18ct (Gary's Gang - Keep on Dancing) kommer det et ganske kult stykke som varer til 0:50 ut i sangen. Vet med stor sikkerhet at jeg hørte dette stykket som en helt egen låt ute på byen i går. Ganske funked og ordentlig housestil. Noen som har peil på hva den låta heter. Prøvd meg litt rundt på youtube med finner ikke noe konkret.

På forhånd takk!
Jeg trenger navnet på en sang som går noe sånn som dette.teksten er bare noe jeg nynner.. "majambo majambo " .. en slags techno sang, gikk mye på radioen.. en dame som synger, å versene er synget på noe som kan minne om svensk.. husker ikke ! HJELP

tror også det var en sommerhit for noen år siden.. kan ha vært i fjor å kan ha vært i 1995.. ingen anelse!
Sist endret av jassågitt; 20. mai 2009 kl. 17:55.
kan minne noe om vengaboys.. kompis skjønte med en gang hva jeg mente å sa den var fra 90 tallet!
Noen som vet hva sangen som spilles helt i begynnelsen av denne reportasjen heter?
http://www.vgtv.no/?id=22538&category=5
Sitat av jassågitt Vis innlegg
Jeg trenger navnet på en sang som går noe sånn som dette.teksten er bare noe jeg nynner.. "majambo majambo " .. en slags techno sang, gikk mye på radioen.. en dame som synger, å versene er synget på noe som kan minne om svensk.. husker ikke ! HJELP

tror også det var en sommerhit for noen år siden.. kan ha vært i fjor å kan ha vært i 1995.. ingen anelse!
Vis hele sitatet...
Paradisio - Bailando?

Edit:Fengende remix @spotify.
Sist endret av plohg; 21. mai 2009 kl. 15:54.
Sitat av lolros Vis innlegg
Noen som vet hva sangen som spilles helt i begynnelsen av denne reportasjen heter?
http://www.vgtv.no/?id=22538&category=5
Vis hele sitatet...
Laidback Luke - Show me love
Tusen takk! KP til deg!
Jeg har sett overalt etter en sang, den heter undskyld tror jeg.
Vet om en dansk versjon som har helt lik beat, melodi og alt, den heter undskyld skat.
Men finner ikke den norske "versjonen"
Noen som har link eller vet hvem som laget den?
http://www.youtube.com/watch?v=FTfK_...e=channel_page
Sist endret av zebbern; 23. mai 2009 kl. 00:42.
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Sitat av jassågitt Vis innlegg
Jeg trenger navnet på en sang som går noe sånn som dette.teksten er bare noe jeg nynner.. "majambo majambo " .. en slags techno sang, gikk mye på radioen.. en dame som synger, å versene er synget på noe som kan minne om svensk.. husker ikke ! HJELP

tror også det var en sommerhit for noen år siden.. kan ha vært i fjor å kan ha vært i 1995.. ingen anelse!
Vis hele sitatet...
Mr. President - Coco Jambo?
http://www.youtube.com/watch?v=cOrc37wNUqU
Har leitet sinnsykt lenge etter tre sanger. Den ene, Flyleaf - I'm So Sick, fant jeg her inne og tenkte at hvis jeg skal noen gang finne sangene igjen må det være her inne så ill give it a shot.

Alt jeg vet om den ene er at det er en jente som synger den, hun er blond og sitter på et tog og synger i den delen av musikkvideoen jeg har sett. Mener også at hun spiller gitar og at hun muligens kanskje er Norsk. Det er en reklame som går ofte på en vanlig kanal (Tv3, Tv 2 eller TvNorge) men får aldri med meg teksten eller noe.

Andre sangen vet jeg enda mindre om. Det er en litt hip hop aktig sang hvis jeg ikke tar helt feil og musikk videoen handler om noen unge menn som hopper hoppetau i gaten og spør en jente om hun vil hoppe men hun takker nei, så trener hun seg opp over en periode og går tilbake til mennene og takker ja denne gangen og imponerer livdriten utav mennene med sine hoppeskillz!

Syns begge sangene er utrolig fine men ikke søren om jeg finner de igjen! Håper noen kan hjelpe!
Sitat av bennybygg Vis innlegg
Alt jeg vet om den ene er at det er en jente som synger den, hun er blond og sitter på et tog og synger i den delen av musikkvideoen jeg har sett. Mener også at hun spiller gitar og at hun muligens kanskje er Norsk. Det er en reklame som går ofte på en vanlig kanal (Tv3, Tv 2 eller TvNorge) men får aldri med meg teksten eller noe.
Vis hele sitatet...
Tror det er Lene Marlin, men vet ikke hva sangen heter.
hva heter sangen i "The King of Queens" introen??
Sitat av V1K3N Vis innlegg
hva heter sangen i "The King of Queens" introen??
Vis hele sitatet...
http://tinyurl.com/p58mmz
Baby All My Life I Will Be Driving Home To You - Billy Vera and the Beaters. Det fant jeg ut sånn
Lene Marlin kan være med har leitet gjennom alle youtube videoene hennes og finner ikke den sangen.. Grr
Det er en sang som jeg husker fra da jeg var på ungdomsklubben

Var en techno/trance sang.

Alt jeg husker var den eller de som hadde laget den var noe " rise & base " eller noe sånt, er ikke noen av dem jeg finner på spotify eller youtube. håper noen kan hjelpe meg.
Sitat av Havvi92 Vis innlegg
Det er en sang som jeg husker fra da jeg var på ungdomsklubben

Var en techno/trance sang.

Alt jeg husker var den eller de som hadde laget den var noe " rise & base " eller noe sånt, er ikke noen av dem jeg finner på spotify eller youtube. håper noen kan hjelpe meg.
Vis hele sitatet...
Public Domain - Operation Blade?
Sitat av HossCarter Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Var ikke den

Kan hende sagen het eller si sang " raise the base " etc 0o
Sitat av Havvi92 Vis innlegg
Var ikke den

Kan hende sagen het eller si sang " raise the base " etc 0o
Vis hele sitatet...

Raise the bass

Hvis dette er riktig, så anbefaler jeg deg at du lærer deg et snev av engelsk så du kan forskjellen på bass og base.
Sitat av HossCarter Vis innlegg
Hvis dette er riktig, så anbefaler jeg deg at du lærer deg et snev av engelsk så du kan forskjellen på bass og base.
Vis hele sitatet...
Herregud, dette kunne da hvem som helst ha tatt feil av. Ordene uttales jo likt.
Kan ett lite snev av engelsk
Men husker at sangen hete noe rise & bass eller base
Men er ikke så lett å huske va en sang jeg hørte på for 1 år siden heter 0.o
Hvis du har ordet rise og base, prøv forskjellige skrivemåter hvis første søk ikke funker. Uansett, hyggelig å kunne hjelpe.
Folk fant noe på den forklaringen men ikkje på min???
Tenkte på om det var Unforgivable sinner, men den har du sikkert kikka på. Den har forresten tre forskjellige videoer; en for filmen Schpaa, en for det norske markedet og en for det amerikanske.
Har sjekket Unforgivable Sinner ja og er ikke den. Dette er mitt siste forsøk på å finne sangen så håper virkelig noen greier å hjelpe!
Sitat av bennybygg Vis innlegg
Har leitet sinnsykt lenge etter tre sanger. Den ene, Flyleaf - I'm So Sick, fant jeg her inne og tenkte at hvis jeg skal noen gang finne sangene igjen må det være her inne så ill give it a shot.

Alt jeg vet om den ene er at det er en jente som synger den, hun er blond og sitter på et tog og synger i den delen av musikkvideoen jeg har sett. Mener også at hun spiller gitar og at hun muligens kanskje er Norsk. Det er en reklame som går ofte på en vanlig kanal (Tv3, Tv 2 eller TvNorge) men får aldri med meg teksten eller noe.

Andre sangen vet jeg enda mindre om. Det er en litt hip hop aktig sang hvis jeg ikke tar helt feil og musikk videoen handler om noen unge menn som hopper hoppetau i gaten og spør en jente om hun vil hoppe men hun takker nei, så trener hun seg opp over en periode og går tilbake til mennene og takker ja denne gangen og imponerer livdriten utav mennene med sine hoppeskillz!

Syns begge sangene er utrolig fine men ikke søren om jeg finner de igjen! Håper noen kan hjelpe!
Vis hele sitatet...

http://www.youtube.com/watch?v=xEGWWOgUK1M&feature=fvst

Den siste sangen du lurer på
Sitat av Havvi92 Vis innlegg
Det er en sang som jeg husker fra da jeg var på ungdomsklubben

Var en techno/trance sang.

Alt jeg husker var den eller de som hadde laget den var noe " rise & base " eller noe sånt, er ikke noen av dem jeg finner på spotify eller youtube. håper noen kan hjelpe meg.
Vis hele sitatet...

ace of base?
Jeg er deg evig takknemlig Masterchief1!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ZNeiJAWIQTE

Hva heter sangen av fremmed rase de spiller i starten?
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=ZNeiJAWIQTE

Hva heter sangen av fremmed rase de spiller i starten?
Vis hele sitatet...
Schikkely kool
Fra debutalbumet Pisspreik.
Sist endret av EmanOn; 27. mai 2009 kl. 17:25.
Noen som vet om det er en plass på nette man kan høre på den?
Leter etter en sang som er i en norsk reklame for senger e.l. Det er en dame som sover, også er det mange forandringer, men senga og dyna er de samme. Husker bare deler av teksten, og fant det ikke på google.
Sitat av Pence321 Vis innlegg
Leter etter en sang som er i en norsk reklame for senger e.l. Det er en dame som sover, også er det mange forandringer, men senga og dyna er de samme. Husker bare deler av teksten, og fant det ikke på google.
Vis hele sitatet...

Kan det være denne?
Okei , det var posta en sang med en stoor dude (muligens fra hawaii) som spillte på ukulele eller noe i den duren..
det var et par dager siden i sovemusikk tråden.. men ser ut som den har blitt sletta..
oh what a beautiful world eller hva han sang om..
kp til den som finner ^^
"I want to fly up in the sky."
noe sånn synger han..
beklager for hullete forklaring var midt på natta :/
Sist endret av Incogn1to; 29. mai 2009 kl. 12:40.
Sitat av Incogn1to Vis innlegg
Okei , det var posta en sang med en stoor dude (muligens fra hawaii) som spillte på ukulele eller noe i den duren..
det var et par dager siden i sovemusikk tråden.. men ser ut som den har blitt sletta..
oh what a beautiful world eller hva han sang om..
kp til den som finner ^^
Vis hele sitatet...
Israel Kamakawiwo'ole – Over The Rainbow
Sitat av Incogn1to Vis innlegg
Okei , det var posta en sang med en stoor dude (muligens fra hawaii) som spillte på ukulele eller noe i den duren..
det var et par dager siden i sovemusikk tråden.. men ser ut som den har blitt sletta..
oh what a beautiful world eller hva han sang om..
kp til den som finner ^^
"I want to fly up in the sky."
noe sånn synger han..
beklager for hullete forklaring var midt på natta :/
Vis hele sitatet...
Sitat av Joshiwo Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Sjekk også denne videoen med Iz, som er den fineste sangen han laga.
http://www.youtube.com/watch?v=UubfgGDRJ9g
Sitat av Joshiwo Vis innlegg
Vis hele sitatet...
DonTomaso
Sitat: Originalt skrevet av Incogn1to Vis innlegg
Okei , det var posta en sang med en stoor dude (muligens fra hawaii) som spillte på ukulele eller noe i den duren..
det var et par dager siden i sovemusikk tråden.. men ser ut som den har blitt sletta..
oh what a beautiful world eller hva han sang om..
kp til den som finner ^^
"I want to fly up in the sky."
noe sånn synger han..
beklager for hullete forklaring var midt på natta :/
Sitat: Originalt skrevet av Joshiwo Vis innlegg
Israel Kamakawiwo'ole – Over The Rainbow
Sjekk også denne videoen med Iz, som er den fineste sangen han laga.
http://www.youtube.com/watch?v=UubfgGDRJ9g
Vis hele sitatet...
Takk og atter takk
Leter egentlig ikke etter en sang, men lurer på om noen har den, eller finner den.

Russelåta fra Ringve vgs 2006 (Trondheim) om jeg husker rett, heter den
Ringveruss 2006 eller Russ 2006 Ringve.

Anyone?
Sitat av HossCarter Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nei, er ikke den :/ det er en norsk reklame som ligner utrolig mye på den musikkvideoen.
Noen som vet hva sangen i denne videoen heter? http://vimeo.com/1944471
jaG
Produktutvikler
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
Noen som vet hva sangen i denne videoen heter? http://vimeo.com/1944471
Vis hele sitatet...
MGMT - Kids
Sitat av jaG Vis innlegg
Vis hele sitatet...
klarte til slutt å plukke opp en linje tekst, men takker uansett
Tele 2 reklamen, reklame for en Nokia også står det et band i bakrunnen og synger '' na na naa ''.
Noen som har peiling hva sangen heter?

=)