Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 3177
Jeg elsker American Dad, Family Guy og Scrubs.

Men skulle tro jeg var den eneste, alle jeg prater med sier at desse seriene suger.
Forstår det ikke, jeg skal inrømme at alle desse er ganske random humor i, men dette er da også meningen.

Irriterer meg bare at folk jeg kjenner ikke liker det. Og det værste av alt er at de faktisk liker FRIENDS! Den mest idiotiske serien som sendes på tv, har ikke hørt EN morsom komentar der før.

Hva syns dere?
American Dad og Family guy er ganske bra i små doser. Ser jeg mer en 2 episoder blir jeg litt lei av den sjokk humoren.
Alle disse er jo geniale serier
Ser de fleste av dem hver dag, og kan ikke si at jeg går lei dem ^^,
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Scrubs er grei... veldig mye av humoren blir veldig oppbrukt etter hvert...
Family Guy og spinoffen (antar jeg) har jeg svært lite sans for... synes ikke det er morsomt i det hele tatt.
Jeg elsker family guy, ameracan dad og the simpsons :P Er det noen som liker simpsons?
Alle har jo ikke samme sans for humor da.
F.eks. mange av vennene mine syntes Epic Movie, Superhero Movie og Meet the Spartans var filmer de syntes var kjempe morsome, men jeg syntes ikke at de var morsomme i det hele tatt.
Men sånn som serien Family Guy og American Dad, er serier med mere "brutal" humor, som jeg selv synes er ganske artig.
Joskaare's Avatar
Trådstarter
Digger simpsons. Men favoritten er south park
American Dad synes jeg fort blir tørt, og har ikke sett mye på serien. Scrubs er en fin serie det, har bare ikke hatt anledning til å fått se så mye. Family Guy derimot synes jeg er genialt, ler meg skakk hver gang, og ser gjerne en sesong eler to om gangen.

Jeg er forsåvidt enig med deg om FRIENDS, og synes ikke dette er noen spesielt god serie. Du må dog ta i betraktning at for et par år siden var det ikke særlig mange flere serier en Gode og Onde dager(*grøss*) og FRIENDS, og dermed var valget enkelt. Serien gikk også over enormt mange sesonger, og dermed ga grobunn for at flere skulle oppdage serien.
Men alle må vell være enige om at The Simpsons er den beste serien?
mye variert humor med her også
Mellomsesongene av The Simpsons var fantastiske. De nyere sesongene syns jeg rett og slett er dårlige. Mye utvannet innhold, og Homer Simpson har tapt seg endel. Men ikke så rart når serien nærmer seg 20 sesonger.
Føler meg uvanlig her, da jeg digger både Friends og Scrubs. Family Guy ser jeg på innimellom, og er greit til tider. Aldri ofte though, blir fort ensformig, og det samme syns jeg om American Dad. Ikke så rart, da samme mannen står bak eller bidrar mye til begge seriene
Jeg liker ikke American Dad, Scrubs eller Family guy. Derimot liker jeg Friends
Vet ikke helt hvorfor, jeg sier ikke direkte at det er dårlig - jeg har vel bare en litt annen humor.

Jeg synes serier som, That 70s' show, Joey, King of Queens, The War at Home, Two and a half men & seinfeld er kickass serier innen humorkategorien.
The Simpsons, family gay, scrubs og That's 70's show, er morsomme serier. Men savner malcom i midten
Jeg pleide å like family guy veldig godt, men nå har serien tapt seg imo. Jeg tror det er fordi seth mcfarlane og resten av crewet heller prioriterer american dad nå. Favorittene er simpsons og south park, sistnevnte blir jo bare bedre og bedre. Scrubs er også fett!
Southpark er den geniale 1. plassen. The Simpsons er dødsbra og. Famguy og scrubs er litt for svakt på en måte. Scrubs er så elendig laga at jeg ikke klarer å se på det. Men det er mitt syn. Andre synes det er urkomisk.
Digger alle seriene jeg..
Digger simpsons, family guy og south park

Seinfeld, king og queen, two and a half men og alt det er og kanon bra

Eg blei heilt forbausa av at ingen sa noke om futurama! Det er jo knall!
Faen eg skal sjå ein episode no!
Å si at Friends er den dårligste serien som sendes på TV er jo noe av det dummeste jeg noen gang har lest. Friends er en serie som er sendt ALTFOR MYE på TV2, og man kan fort gå lei den mtp at TV2 har sendt den konstant i over 10 år, men likevel. Makan til latterlig kommentar...

Scrubs og Family Guy er morsomme serier, American Dad syntes jeg ikke noe om.
American dad og family guy er genialt Scrubs har noen morsomheter iblant men har en del sykelig fjortishumor.

Friends var gøy når man var proppfull av hormoner og ikke visste bedre om verden der ute. Nå er ikke Joey særlig morsom mer, chandler sine vitser er ikke så genial som man først antok, ross er fremdeles en sosial tilbakestående skaphomo...damene er fremdeles fin men prater for mye piss.
Scrubs og That 70's show eier!
Jackie (Mila Kunis) i That 70's show er digg, enig? :P

Og den nye på TV2, The Office, er seriøst den sløveste og mest amatørlagde serien jeg noen sinne har sett!
Det britiske "The office" er hvertfall helt konge.
jaG
Produktutvikler
Sitat av Joskaare

Irriterer meg bare at folk jeg kjenner ikke liker det. Og det værste av alt er at de faktisk liker FRIENDS! Den mest idiotiske serien som sendes på tv, har ikke hørt EN morsom komentar der før.

Hva syns dere?
Vis hele sitatet...
Jeg syns Friends EIER de seriene du sier.0 Vis du ikke har hørt en morsom kommentar der, så har du ikke sett mer enn maks 2 min av en episode. Har sett på det konstant i 1 år, mao. 1-2 episoder hver dag, og begynner nå å bli lei.

Uansett har ikke sansen for de seriene du ramser opp der. Noe av det er morsomt, men finner det ikke så veldig underholdene i lengden.

Friends!
selv liker jeg family guy,american dad,south park og simpsons og scrubs. aldri vært stor friends fan. men two and a half men funker også. menmen :P
Sitat av jÆkel
American dad og family guy er genialt Scrubs har noen morsomheter iblant men har en del sykelig fjortishumor.

Friends var gøy når man var proppfull av hormoner og ikke visste bedre om verden der ute. Nå er ikke Joey særlig morsom mer, chandler sine vitser er ikke så genial som man først antok, ross er fremdeles en sosial tilbakestående skaphomo...damene er fremdeles fin men prater for mye piss.
Vis hele sitatet...
Har aldri synes at Joey var spesielt morsom egentlig, men jeg syns Chandler er dritmorsom jeg! Ross også, men syns Chandler er bedre. Man må kanskje ha en litt sær humor for å forstå all sarkasmen etc. men jeg digger det.
Sitat av jÆkel

Friends var gøy når man var proppfull av hormoner og ikke visste bedre om verden der ute. Nå er ikke Joey særlig morsom mer, chandler sine vitser er ikke så genial som man først antok, ross er fremdeles en sosial tilbakestående skaphomo...damene er fremdeles fin men prater for mye piss.
Vis hele sitatet...
Nettopp. Friends har hjulpet oss til å bli til de intellektuelle vesener som vi jo er. Right?
South Park ler av Family Guy
Ingen slår South Park. Cartman er genial:P
Simpsons er en klar favoritt, tett etterfulgt av american dad. Family guy kan bli litt slitsomt på en måte. Muligens jeg syns det fordi jeg har sett alle episodene flere ganger, men igjen simpsons og amrican dad er jo også bare repriser for 100 gang og det ser jeg på og syns det er like morsomt.

Scrubs er ok, er først nå det siste året at jeg har begynt å se på de tv2 seriene (scrubs, friends, 70's show osv) grei nok underholdning når jeg kommer hjem fra jobb og har lyst til å sløve på soffaen.

South park syns jeg var dritfett når jeg gikk på ungdomskolen. Nå syns jeg det blir litt for barnslig og for mye tiss og promp humor.

Av nyere humor show syns jeg alle hater chris er fett
Sitat av disaster master
The Simpsons, family gay, scrubs og That's 70's show, er morsomme serier. Men savner malcom i midten
Vis hele sitatet...
Disaster Master: Liker du Family Gay? Far, Far, (Barn).

Jeg syntes Family Guy, Scrubs og American Dad er greie serier, men min humor heller mer mot: The Simpsons og The War at Home når det gjelder Tv serier. Friends er heller ikke så bad. En av favortittene må være That 70's Show, det eier. Alle klassekameratene mine syntes det suger, men det er smak og behag. Smaken er som baken, som oftest delt i to. (Vi må jo ikke være rasistiske mot de med en rumpeball).
Sitat av Putas
South park syns jeg var dritfett når jeg gikk på ungdomskolen. Nå syns jeg det blir litt for barnslig og for mye tiss og promp humor.
Vis hele sitatet...
Det er for det meste den første sesongen som inneholdt mest tisspromp-humor. Du burde kanskje prøve å se noe nyere, de er mye bedre imo
Jeg syns at Family Guy er veldig bra, American Dad er mer en "ok" serie for meg, samme med Scrubs. Jeg bare elsker den satire humoren som Family Guy har. Sier bare "the popemobil", "evil monkey" og "stewie".

Det er noen serier som kommer før Family Guy, f.eks 24 og Futurama.Er faktisk en god del av vennene mine som liker Family Guy veldig godt.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Når det går under tegneserie humor så kommer Family guy, the simpson og south park på DELT 1. Plass. når det går i Vanelige serier så er det nokk The It Crowd som tar kaka
Liker det du snakker om men ikke scrubs.. :P That 70s er jo bra også xd
Sitat av stick dude
Jeg elsker family guy, ameracan dad og the simpsons :P Er det noen som liker simpsons?
Vis hele sitatet...
Jeg ELSKER The Simpsons.

South Park: 9/10
American Dad:7/10
Family Guy:8/10
Simpsons:10/10 (Egentlig 11).
Friends er jo tidenes sitcom. Har sikkert sett hele serien 10 ganger opp gjennom åra med repriser på tv, men ser fortsatt på tv2 om jeg har mulighet Håper det blir noe av den filmen som ryktes.

Om man kun må få servert all humor gjennom tiss-promp-vitser som i Southpark og de andre animerte seriene, så blir kanskje Friends-humoren litt vanskelig for enkelte
Men for all del, Family Guy, South Park o.l er også morsomt, i passe store doser
Friends filmen har jeg liten tro for at det noen gang skal komme. Egentlig.

American Dad er som noen har sagt litt tørrere en hva Family Guy er. Det er noen episoder fra begge serien som er ufattelig kjedelige.Så kommer det også an på den nye serien fra Family Guy og American Dad-skaperen om den blir noe ut av den, Cleveland så vidt jeg har lest.

Scrubs er jo, kanskje den beste komiserien (som ikke er animert) som går for tiden. Det er jo sikkert flere. Kanskje den trekkes litt opp med Courtney Cox i 3 episoder.