Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5372
Altså jeg er ute etter en enkel og billig vifte kontroller med 2 eller flere utganger, skal lage magnetrører, hvorfor finner jeg ingen norske nettbutikker som selger de?

Er det noe slikt du tenker på?

https://www.wish.com/product/5b10a6c..._BwE&share=web

I så fall er det vel butikker som selger lab-utstyr du må lete etter.
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Er det noe slikt du tenker på?

https://www.wish.com/product/5b10a6c..._BwE&share=web

I så fall er det vel butikker som selger lab-utstyr du må lete etter.
Vis hele sitatet...
Det er en magnetrører jeg skal bygge ja, før de nye reglene for utenlandske varer kom var det helt grei pris på de og kjøpte en, nå trenger jeg en til, men betaler ikke 4 dobbelt av hva det koster å lage en, det eneste jeg sliter med å finne er disse kontrollerene, men beit i det sure eple og bestilte fra utlandet så da har jeg de vel rundt nyttår
ser ut som et lignende prosjekt jeg hadde, på norsk het dette da effektregulatorer og potentiometer(?)
masse "ferdig" lagde "motor fan speed controller" du kan finne på ebay funker også, men ofte med dårlig kjøling det elektriske jeg ikke har greie på..
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
ser ut som et lignende prosjekt jeg hadde, på norsk het dette da effektregulatorer og potentiometer(?)
masse "ferdig" lagde "motor fan speed controller" du kan finne på ebay funker også, men ofte med dårlig kjøling det elektriske jeg ikke har greie på..
Vis hele sitatet...
Mange takk for tips Effektregulatorer ga meg et par treff jeg ikke har kommet borti i min leting, desverre så er disse potentiometerene også en dings som genererer endel varme

Men jeg ga opp og bare kjøpte fra Kina, blir nok 100 før jeg mottar den, men skitt au, det for gå, får klare meg med de jeg har. Er ikke så ofte jeg trenger over 600 mrd gjær celler, men det er de få gangene da
Sist endret av Kloakk; 21. august 2020 kl. 19:38.
Du betaler bare 25% på import fra utlandet hvis verdien er under 3000 NOK og selger er VOEC registrert. Gjelder feks alle på Ebay hvis du betaler med Paypal.
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Du betaler bare 25% på import fra utlandet hvis verdien er under 3000 NOK og selger er VOEC registrert. Gjelder feks alle på Ebay hvis du betaler med Paypal.
Vis hele sitatet...
Var det det blei til Kjøpte vifte kontroller og ikke ferdig rører dog, vil ha en dobbel en