Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1056
Har en innlevering jeg sårt trenger hjelp med. Noen her som er flinke i matlab?
Innleveringen omhandler logit, fitlm, beregning av konfidensintervall, random variables og for-looper.

En eksempel-oppgave:



Jeg er desperat, virkelig! Er det noen snille sjeler der ute?
Hva trenger du hjelp til å forstå? Hva har du allerede prøvd?
Hva trenger du hjelp med egentlig?
At noen skal gjøre leksene dine?

Har du ikke lært noe som helst det siste halvåret?

Hva har du forsøkt selv, og hva sliter du med?
Jeg vet ikke hvordan jeg skal starte rett og slett.
Har hatt vanskeligheter med å forstå programmeringen gjennom hele semesteret, og innleveringen vi har fått er utrolig vanskelig i tillegg.
Ja, jeg vet at det er min egen skyld, men er i desperatens øyeblikk akkurat nå..
Sitat av gloenfloen Vis innlegg
Jeg vet ikke hvordan jeg skal starte rett og slett.
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke vet hvor du er vet du heller ikke hvor du skal gå. Så, hvor er du? Har du klart å installere matlab? Har du fått eksempelscript til å kjøre? Har du laget hello world? Har du en viss idé om hvordan løkker, funksjoner og if-tester fungerer?

Hva vil du ha hjelp til?

Sitat av gloenfloen Vis innlegg
Har hatt vanskeligheter med å forstå programmeringen gjennom hele semesteret, og innleveringen vi har fått er utrolig vanskelig i tillegg.
Vis hele sitatet...
Forstår du matematikken? Hva er det du forstår av oppgaven, hva er det du ikke forstår?

Sitat av gloenfloen Vis innlegg
Ja, jeg vet at det er min egen skyld, men er i desperatens øyeblikk akkurat nå..
Vis hele sitatet...
Vi løser ikke leksene dine for deg. Skal du ha svar på spørsmål må du stille spørsmål. At du er desperat forteller oss jack shit om hva du trenger hjelp til.