Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1903
Bestemte meg for å lage en stencil, bare noe random som falt inn i hodet mitt...
Håpte noen ville gi meg litt kritikk om hva de syns. Vet at ting er litt uproporsjonelt og litt skeiv og sånne ting, men det fikser jeg på dataen i illustrator. Lager et vektor bilde av det.

Hvilken størrelse tenker du?
Er litt usikker.... Til nå hadde jeg bare tenkt å teste den ut på veggen ved siden av databordet mitt...
Om jeg velger å gå big, så må jeg nok legge til litt mere... Med big så tenker jeg noe typ fullsize 6 år gammel jente størrelse.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Kan bli stilig, men skal du ikke ha noen overflater med farge?
Eller tenker du bare å lage stencil for strekene? Og ha bakgrunn + farge på figur lik?
Tenker noe slik hadde vært kult... En veldig rask skisse på ca. hva jeg tenker:
Har ikke helt tenkt for meg helt hvordan farger skal være enda. Tenkte egentlig bare kjøre svart/hvitt, men hvordan skaljeg gjøre det tror jeg at jeg må leke meg litt fram med. Var ikke dumt hvordan du tenkte, men tenkte ha gassmasken i svart, og tenkte kanskje lage runde øyne i stedet.