Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 668
Som dere ser på bildet under har jeg satt den øverst i PCn, den vifta BAK på PCn, er UT, Viftene på vannkjølingen er også UT, vill dere si dette er riktig?

Da blåser jeg vertfall ikke varmen fra radiatoren inn i PCn.

Også har jeg radiatoren mellom toppen av PCn og viftene, er det riktig, eller burde jeg ha: PC - Vifter - radiator, og fremdeles UT? altså at viftene sitter imellom PC toppen og Radiatoren

http://s27.postimg.org/6fpevdqpb/20141001_005008.jpg
viftene burde genrelt blåse ut av kabinettet, men dersom du ikke har godt nok inntak av luft vil det være litt bob bob. ville anbefalt å kjøre luft ut og ha ihvert like gode og store vifter foran i kabinettet, dersom det ikke er mulig eventuelt å sette vifta bak i kabinetttet som inntak
Bare prøve å bytte viftene og se i hvordan de jobber bedre xD Men ide med en vifter foran i kabinetter er god, eller hvis det er mulighet du kan plassere det på side- på veggen.