Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1631
Noen som vet hvor mye oxy som er farlig? Å hvor mye pleier dere og ta?
Uten toleranse så er dødelig dose 80 mg.
Personlig tar jeg ca. 40-50mg hver 6. Time.
Pleier å ta 50 mg hvis jeg skal kose meg ordentlig med teppe og pledd =)
OhKyo's Avatar
Trådstarter
60 7
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Pleier å ta 50 mg hvis jeg skal kose meg ordentlig med teppe og pledd =)
Vis hele sitatet...
Javel, hvordan opplever du rusen? Å hvor mye burde jeg starte med førstegangs inntak?
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta 20mg, knus tabletten helt før du svelger, men ikke ta mer enn det første gang
OhKyo's Avatar
Trådstarter
60 7
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta 20mg, knus tabletten helt før du svelger, men ikke ta mer enn det første gang
Vis hele sitatet...
Takk for raskt svar men kjøpte en pose med knust opp oxy. Hadde det vært lurt å veid opp posen før inntak?
Sitat av OhKyo Vis innlegg
Takk for raskt svar men kjøpte en pose med knust opp oxy. Hadde det vært lurt å veid opp posen før inntak?
Vis hele sitatet...
Hvor mye kjøpte du? Plis ikke si "en pose"

Sitat av OhKyo Vis innlegg
Javel, hvordan opplever du rusen? Å hvor mye burde jeg starte med førstegangs inntak?
Vis hele sitatet...
Dopaminrush. En følelse evigvarende orgasme
Sist endret av IneartheDx; 21. oktober 2023 kl. 15:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
aldri hørt om knust pose med oxy, du kan ikke vite hva slags dosering det er når alt er knust og blandet så anbefaler deg å kaste det/returnere d til selger hvis han e bro å kjøp oxy fra darknet innenlnds heller hvis du skal prøve dette
Any mengde OXY er farlig, for lommeboka, relasjoner, generell livskvalitet, bruk heller kratom hvis du ikke vil kjøre deg like dypt ned i grøfta.
Hvorfor i all verden knuser noen tabletter før de selger dem? Jeg hadde vært veldig skeptisk til det der. Hadde brukt test kit først!
Ville ikke ha rørt det i det hele tatt om du har fått en pose med knust «oxy»
Bad idea. Very bad idea. Selv om du har oxy oppi den posen, så er det ikke sånn at 20mg pulver tilsvarer 20mg oxy

Hadde definitivt styrt unna, men mindre du ikke er redd for å dø, eller verre
Sist endret av easethepain; 21. oktober 2023 kl. 16:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ser at ts er 16 år og driver med oxy.

Der ble enda en sjel solgt til satan.

Sitat av OhKyo Vis innlegg
Jeg har røykt hasj over lengre tid nå å er redd for at det vil ødelegge for at musklene mine slutter og vokse jeg satser styrkeløfting og vil konkurrere til slutt er det bare til å legge hasjen på hyllen da?
Vis hele sitatet...
All dop ødelegger musklene dine. Hvis du vil bli bodybuilder må du legge dopet på hylla lol
Sist endret av IneartheDx; 21. oktober 2023 kl. 19:34.
OhKyo's Avatar
Trådstarter
60 7
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Ser at ts er 16 år og driver med oxy.

Der ble enda en sjel solgt til satan.



All dop ødelegger musklene dine. Hvis du vil bli bodybuilder må du legge dopet på hylla lol
Vis hele sitatet...
Driver ikke med noe? Sporte av ren nysgjerrighet. jeg prøver å ruse med trygt så derfor kjører jeg løs med spørsmål

Sitat av easethepain Vis innlegg
Bad idea. Very bad idea. Selv om du har oxy oppi den posen, så er det ikke sånn at 20mg pulver tilsvarer 20mg oxy

Hadde definitivt styrt unna, men mindre du ikke er redd for å dø, eller verre
Vis hele sitatet...
Selgeren er en bekjent det er 30mg per pose han knuste det opp bare for å være snill
Sist endret av OhKyo; 21. oktober 2023 kl. 20:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av OhKyo Vis innlegg
Driver ikke med noe? Sporte av ren nysgjerrighet. jeg prøver å ruse med trygt så derfor kjører jeg løs med spørsmål



Selgeren er en bekjent det er 30mg per pose han knuste det opp bare for å være snill
Vis hele sitatet...
En bekjent du stoler på med livet ditt?
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av OhKyo Vis innlegg
Takk for raskt svar men kjøpte en pose med knust opp oxy. Hadde det vært lurt å veid opp posen før inntak?
Vis hele sitatet...
Huuuhhh? Ser du skriver at han knuste de for å være grei, og at det skal være 30mg per pose. Kan nesten garantere at han ikke gjorde det for å være grei, men for å tjene litt ekstra, mens han beholder mer for seg selv. Med mindre du så han ta pilla ut av brettet og knuse de, selvfølgelig. Koster deg jo ingenting å knuse de selv, kanskje et halvt minutt. Hvor er logikken her? Sannsynligvis er de blandet ut med noe møkk, og ikkenoe farlig, men jeg ville vært ekstremt forsiktig med sånne deals.. vanskelig å veie mg, de fleste vekter har en feilmargin på 0.05-0.01, minst. Del pulveret i to, så har du to hauger med ca. 15mg

Ser også at du er enormt ung, så bare for å ha sagt det- dette er greier man ikke bare blir glad i, men elsker. Avhengighet kommet snikende, ingen planlegger å bli junkies. det er så enkelt å lure seg selv, finne diverse grunner til å strekke den for langt. Plutselig er oxy for dyrt, og heroin er plutselig det eneste alternativet. Avhengighet er en sneaky jævel, du aner ikke..
OhKyo's Avatar
Trådstarter
60 7
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Huuuhhh? Ser du skriver at han knuste de for å være grei, og at det skal være 30mg per pose. Kan nesten garantere at han ikke gjorde det for å være grei, men for å tjene litt ekstra, mens han beholder mer for seg selv. Med mindre du så han ta pilla ut av brettet og knuse de, selvfølgelig. Koster deg jo ingenting å knuse de selv, kanskje et halvt minutt. Hvor er logikken her? Sannsynligvis er de blandet ut med noe møkk, og ikkenoe farlig, men jeg ville vært ekstremt forsiktig med sånne deals.. vanskelig å veie mg, de fleste vekter har en feilmargin på 0.05-0.01, minst. Del pulveret i to, så har du to hauger med ca. 15mg

Ser også at du er enormt ung, så bare for å ha sagt det- dette er greier man ikke bare blir glad i, men elsker. Avhengighet kommet snikende, ingen planlegger å bli junkies. det er så enkelt å lure seg selv, finne diverse grunner til å strekke den for langt. Plutselig er oxy for dyrt, og heroin er plutselig det eneste alternativet. Avhengighet er en sneaky jævel, du aner ikke..
Vis hele sitatet...
Fikk det basically gratis så spør for enten kan det brukes eller kastes
Etter alle de svara her så skjønner du vel at vi mener du bør kaste det? Kast det!
Ville skyldt det ned i dass eller gitt det tilbake til vennen din. Som 16-åring råder jeg deg til å holde deg til hasj og alkohol, så kan du heller prøve ut sterkere saker når du blir litt eldre =)
Kast det, du er for ung for dette.
Jeg er i lik alder som deg. å gå fra hasj til oxy er sykt.