Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1185
Har lest en del men har ikke funnet noen steder der det er en mening om hvilket sted det er best å kjøpe kjemikalier fra.
Har planer om å bestille en del. Har da tenkt på å bestille fra svenska kemi eller keten. Har hørt at keten bruker lang tid på å sende så tror ikke det blir det. jeg kan jo også kjøre å hente kjemikaliene i strømstad.
men hva anbefaler dere?
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Skal du bestille mye kan du kjøpe hos Keten. Svenskakemi er dyrt. Det er vel en del her nå som har bestillt fra Keten ett par ganger.
Very Important Pyrotechnician
RubenE's Avatar
Sats på svenskakemi eller www.inoxia.co.uk. Jeg har ventet på varene mine fra KeteN i over en måned nå. Han svarer heller ikke på mailer som jeg sender....
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Sitat av Raptor-Rub Vis innlegg
Sats på svenskakemi eller www.inoxia.co.uk. Jeg har ventet på varene mine fra KeteN i over en måned nå. Han svarer heller ikke på mailer som jeg sender....
Vis hele sitatet...
Du må nok fortsette å mase du Har han ikke svarte på ETT?